Favoriti mjeseca - travanj 2013. - dekorativa - a little make up obsessed

Favoriti mjeseca - travanj 2013. - dekorativa

Nakon posta o preparativnim favoritima za prošli mjesec, evo i dekorative.



Kao što sam napisala u postu o preparativi, prošli mjesec sam stalno bila u nekoj strci i žurbi, pa se moja šminka uglavnom svodila na BB kremu, korektor(e), puder u prahu, maskaru, rumenilo i ruž. To je razlog zašto je toliko ruževa u favoritima - jednostavno sam njima "razbijala" tu dosadu.

Pa da krenem redom... Još od veljače skoro stalno koristim Holika Holika Petite Clearing BB kremu koja mi je odlična. Ima dobro prekrivanje, do sad se nisam sjajila s njom (iako počinje sezona masti na licu) i ima SPF 30. Kako je Sunce zapržilo, prelazim na veću zaštitu, pa moram vidjeti koja krema sa SPF mi ide dobro s njom.

Zatim tu su moja 2 omiljena korektora - Estee Lauder Double Wear i Maybelline FitMe. U "lošim" danima sam koristila samo EL DW (i za podočnjake i za nepravilnosti na licu), a u boljima sam ga koristila za nepravilnosti na licu, a za podočnjake Maybelline FitMe koji je puno laganiji.

Korektor sam fiksirala Ben Nye Banana Luxury puderom, a njime sam i matirala lice.

Taj dio je bio konstantan cijeli mjesec. Sad slijedi zabavnija strana priče - rumenila i ruževi (i jedno sjajilo).

Od rumenila sam najčešće prošli mjesec koristila MAC Dainty, Too Faced Papa Don't Peach, MAC Petticoat i Benefit Coralista. Dakle uglavnom lagane boje za davanje svježeg izgleda i uz kojeg nije problem staviti žarki ruž.

Ruževi koje sam najčešće nosila prošli mjesec su Sleek Heartbreaker i Sleek Amped (recenzija), zatim Maybelline Faint For Fuschia i Maybelline Vivid Rose
(swatchevi), Dior Addict Extreme Cherie Bow i MAC Please Me.
Uz sve ove ruževe, našlo se mjesta i za jedno sjajilo - Flormar Pretty P810 koje obožavam jer daje divan, svjež izgled.

I za kraj je ostala maskara - Max Factor False Lashes. Inače dupe za Cover Girl Lash Blast koja je moja omiljena maskara otkad se ne proizvodi Lancome Fatale. Super maskara koja čini čuda s mojim trepavicama - uvija ih, produžuje i daje volumen ♥

To bi bilo to, trudila sam se biti što kraća.

Zanima li vas recenzija kojeg od ovih proizvoda? Imamo li zajedničke favorite?

CONVERSATION

26 komentari:

  1. Puuuuuno diiiiiivnih proizvoda a prema pojedinima dijelimo ljubav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni favoriti. :) Ja već dugo imam Ben Nye Banana Luxury Powder na piku. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Dainty <3
    Coralista je fantasticno! Stvarno prelepa boja, nije ni cudo sto je tako popularna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se, stvarno je predivna boja <3
      a očito i Dainty jako volim :)

      Izbriši
  4. Ja se u zadnje vrijeme nisam baš šminkala pa ni nemam neke favorite. Koristila sam uglavnom Garnier BB kremu za masnu kožu koja mi je preko zime bila super ali sada kako je toplije vrijeme koža mi se brzo zamasti i zasjaji. Mislim da ću probati Niveinu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam probala nikad Garnierovu, no dobro je znati da nije sad vrijeme za nju :)

      Izbriši
  5. Voljela bih isprobati Ben Nye Banana Luxury puder, baš me zanima kakav je :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Divni proizvodi,vecina je i moj favorit..ben ney puder,korektori,coralista...obozavam :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Ben Nye Banana... <3 Moram ga više nabavit!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ga želim i to ga baš mnogo želim :) Sve si lepo mackala na lice! :)

      Izbriši
  8. Odlično! Ja sam potrošila svoje Papa don't peach rumenilo, ali po tome znaš da dijelim mišljenje s tobom ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Holika Holika proizvode obožavam :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Skoro padoh s fotelje :D

    Predivne stvari, imamo sličan ukus a i dosta istih proizvoda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha hvala draga, kad od tebe to dolazi onda je to stvarno kompliment jer bih voljela provesti koji sat sa tvojom kolekcijom :)

      Izbriši
  11. Želim bananu :( a realno mi ne treba :D
    Holiku sam koristila prošlo ljeto, i stoji mi na listi za novi shopping, odlična je! I Missha pefect cover, također!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A realno koliko toga nam treba? :)
      Holika mi je divna, Missha mi nekako čudno sjeda na kožu (iako moja okolina kaže da je to samo moj dojam, ali moj dojam mi je i najbitniji :))

      Izbriši
  12. Divni favoriti, najviše bi me zanimali swatchevi rumenila :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Divni favoriti, divni, post ne podsjeti da nisam radila favorite za protekli mjesec pa se nadam da ću to sutra ispraviti :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. napiši ga kad stigneš, znaš da nam je svima poseban užitak čitati o tvojim favoritima :)

      Izbriši