Maybelline 904 Vivid Rose i 150 Faint For Fuchsia - a little make up obsessed

Maybelline 904 Vivid Rose i 150 Faint For Fuchsia

Danas vam donosim swatcheve 2 nova ruža u mojoj kolekciji, bez dojmova, to će biti u novom postu jer možda vam se svide pa iskoristite preostale radne sate ovog dana da se zaletite u Kozmo jer su danas ruževi i sjajila sniženi 30%.




Prvo vam pokazujem Maybelline Vivid Rose #904




slikano na Suncu:



slikano u hladu:




Maybelline Whisper Faint For Fuchsia #150




slikano na Suncu:






Cijene danas su 46,98 kn za ruževe iz Vivid linije, te 41,99 kn za ruževe iz Whisper linije.

Kako vam se sviđaju? Jeste vi kupile koji novi ruž/sjajilo u zadnje vrijeme?


CONVERSATION

21 komentari:

  1. Lepi su. Bas sam i ja danas pisala o Maybelline Color Whisper - 120 Petal Rebel koji je slican tom tvom. Mada kod nas u Srbiji nema nikakvog sniyenja trenutno :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš vidjela, divni su ♥
      dvoumila sam se između 120 i 150 :)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. i meni i meni :D

      ja sam danas samo produzila do catrice štanda ostatak nisam ni gledala...:D

      Izbriši
    2. slažem se cure, divan je :)

      ja na Catrice nisam našla što sam htjela :(

      Izbriši
  3. Uf, Vivid Rose je preprepredivan :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Šta da ti kažem osim da sam i ja kupila jutros tri ruža i sad ponovo idem po Essence sjajila koja svi hvale, pa eto, moram i ja probat! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha izvrsno :))))

      a sjajila su stvarno super tako da je potpuno opravdana kupnja :)

      Izbriši
  5. Vivid Rose je super nijansa, mislila san se da ga uzmen. Ali su presudile druge nijanse.. znaš već i sama :D
    Ovi Whisper me ne privlače, jer su preslabe pigmentacije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ah da, znam i sama :)))
      jesu, whisper su slabe pigmentacije, ali MORALA sam kupiti barem jedan - znaš i sama kako to ide :)

      Izbriši
  6. Taman čitam vaše postove i mislim si kako jučer nisam stigla u Kozmo?! Pih... Baš sam ljuta sada, naravno, ne na vas nego na sebe

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vjerujem, i ja sam ljuta što prošlu srijedu nisam stigla po lakove tako da te potpuno razumijem :(

      Izbriši
  7. Ja također nisam sigla u Kozmo :( ... lijepe nijanse :D!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ova prva bi bila tvoja (iako ju možda čak i imaš, nisam više sigurna uz sve one tvoje divote :))

      Izbriši
  8. Oba mi se sviđaju. Ja te Whisper ruževe nisam ni primijetila u Kozmu :-/ Al sam si zato u dm-u kupila Catrice ruž iz Revoltaire kolekcije, crveni, mislim da je 3 broj nijanse. Njega sam mjesecima naganjala, pa sam već i odustala i jučer sasvim slučajno našla :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e i ja sam ga naganjala pa nikako, kao i onaj drugi (ne nude). pretpostavljam da ste opustošile dm u tomićevoj i da ga opet neću uloviti :(

      Izbriši
    2. Nude nijanse i ove moje crvene je bilo, al nije bilo one prve neonske. Svakako baci pogled, kupljeno baš u Tomićevoj ;-)

      Izbriši
  9. Maybelline Whisper Faint For Fuchsia je više u mom stilu ali sada bi rado probala Maybelline Vivid Rose, prekrasan je!

    OdgovoriIzbriši