Uriage Barie Sun Crème Teintée Claire - a little make up obsessed

Uriage Barie Sun Crème Teintée Claire

U želji da si olakšam posao i rasteretim kožu od obične kreme i/ili kreme sa faktorom i tekućeg pudera odlučila sam isprobati novu toniranu kremu iz laboratorija Uriage - Barie Sun Crème Teintée u nijansi Fair (dakle svijetloijoj). Ovo je pri put da ne recenziram full size proizvod, no dobila sam toliko testera te kreme da sam ju koristila još od travnja, pa sve donedavno (istina, ne na svakodnevnoj bazi, no kad sve zbrojimo i oduzmemo, koristila sam ju oko mjesec dana) te mislim da sam ju dovoljno vremena testirala da mogu, iako nemam full size, dati vjerodostojnu recenziju.



Barie Sun je nova linija iz Uriage-a koju su „izbacili“ na tržište ove godine i ono što ju čini drugačijom od drugih je da je prva linija za zaštitu kože bez oktokrilena (da je jedina kažu na stranici uvoznika, ja ne tvrdim :D). Oktokrilen je navodno moguće kancerogen, pa je to zgodno za one koji paze na sve te moguće/potencijalno/opasne stvari.

Linija je namijenjena svim tipovima kože, naročito osjetljivoj koži, te osigurava maksimalnu fotozaštitu uz minimalnu količinu kemijskih filtera.

Na stranici uvoznika (Formasana) kažu: „U ponudi su proizvodi koji sadrže tri potpuno fotostabilna kemijska filtera koji ne ulaze u kožu te se odlično podnose i štite od UVA i UVB zraka, a ne sadrže oktokrilen. Minimum filtera pruža koži maksimalnu zaštitu, ekskluzivni kompleks Aquaspongines štiti od isušivanja, a Uriage termalna voda s vitaminima E i C štiti kožu i DNA stanica od štetnog utjecaja slobodnih radikala. Za osjetljivu kožu, tu su proizvodi s mineralnim filterima (titanijevim oksidom i cinkovim oksidom) i jednakom zaštitom od isušivanja kože i utjecaja slobodnih radikala. Ne sadrže mirise i konzervanse za maksimalnu podnošljivost.“
Ovaj dio da proizvodi ne sadrži mirise se odnose na neke proizvode, a ne na cijelu liniju i mislim da je to bitno za naglasiti za one kojima smetaju mirisi.

A sada malo konkretno o proizvodu koji sam testirala… Proizvod sam testirala kroz 2 mjeseca, po gradskom Suncu i bez previše izlaganja UVA/UVB zrakama.
Krema dolazi u dvije nijanse – Fair i Gold. Ja sam naravno, testirala svjetliju, Fair. Riječ je o neutralnom podtonu koji paše i na hladni i topli podton. Meni bi čak bilo dobro da je mrvicu tamnija, no lijepo se prilagodi tenu (no svatko tko je tamniji od NW/NC 25 će s njom izgledati kao duh, ja sam NW 25 i na granici sam da mi je presvijetla – neka vas swatch na ruci ne zavara što se tiče boje mog tena – šake su mi najsvijetliji dio tijela).




slikano u hladu


slikano na Suncu

Kremica ima miris, no po meni ne prejak ni neugodan, no ako vam smetaju mirisi, svakako ju preskočite.

Osjećaj na koži je dobar jer krema uistinu nije teška, a nanosila sam ju na čistu kožu, bez ikakve druge kreme ispod. Naravno, pošto imam mješovitu kožu, teško mi je naći odgovarajuću kremu za lice sa SPF s kojom se neću zasjajiti. Ova krema nije iznimka. Kad bi ju nanosila bez transparentnog pudera, poprilično brzo bi se usjajila, a s transparentnim puderom preko bi izdržala neka 4 sata bez sjaja. Krema mi nije izazvala nikakav nered na licu niti je bilo reakcije bilo koje vrste. Prekirvanje je, kao i kod svake tonirane kreme slabo, no lijepo ujednači ten.

Što se tiče zaštite, ne mogu se požaliti, stvarno nisam potamnila nimalo i što se toga tiče, krema je izvrsna! No sve u svemu, nakon 2 mjeseca testiranja, i dalje ne mogu reći da sam našla svoj HG SPF proizvod za lice. Iako ne mogu reći da je kremica nešto posebno loša (na kraju krajeva, da je loša, ne bi potrošila sve testere), svakako ju neću kupiti jer od proizvoda sa SPF tražim, uz to da mi ne napravi nered na licu i da nemam osjećaj težine i to da se ne zasjajim nakon kratkog vremena.
Krema se inače prodaje po cijeni od 151 kn za 50 ml proizvoda.

Jeste li vi našle svoj HG proizvod za lice sa SPF?


Vaša Nives



CONVERSATION

1 komentari:

  1. Ja koristim Clinique Super City Block SPF40 oil free, bez mirisa. Jedino mu je mana jako slabo prekrivanje, samo malo ujednači ten, ali zato se može koristiti kao primer.

    OdgovoriIzbriši