Balea Creme-Öl Bodylotion mit Mandelöl - a little make up obsessed

Balea Creme-Öl Bodylotion mit Mandelöl

Za razliku od lica, koža tijela mi je suha, a ta suhoća pogotovo dolazi do izražaja po zimi, zahvaljujući centralnom i mojoj lošoj navici da se tuširam ili kupam u kipućoj vodi. Srećom pa mi je to dobra isprika za skupljanje i isprobavanje raznih mazalica za tijelo :D
Proizvod koji me naprosto oduševio svojom kvalitetom i cijenom je Balea kremasto uljni losion za tijelo. Na deklaraciji piše da je za suhu i zahtjevnu kožu i taj losion uistinu radi svoj posao, nahrani suhu kožu! I to za nevjerojatnih 12,90 kn za količinu od 200 ml!
Ovo mi je definitivno jedan od najboljih proizvoda ove zime!


Sadrži preko 40% raznih njegujućih ulja (bademovo ulje, ulje soje i suncokreta) i ostavlja kožu vidljivo nahranjenom. Osjećaj na koži je poseban, iako je u pitanju kremasti losion, osjeti se da sadrži puno ulja, no koža ga brzo upija, a s druge strane, tijelo ne ostaje masnjikavo kao nakon mazanja uljem.
Miris me osobno podsjeća na nekakve kolačiće i pravi je zimski, a i mislim da bi bio prejak za ljeto i vrućine.
Ako imate izrazito suhu kožu tijela, ovo je definitivno moja preporuka!

Imate li vi kakvu preporuku?

Vaša Nives

CONVERSATION

1 komentari: