Favoriti mjeseca - lipanj 2017. - a little make up obsessed

Favoriti mjeseca - lipanj 2017.

Moram priznati da se s porastom temperatura smanjio broj proizvoda koje koristim - kako dekorativnih, tako i preparativnih. Trudim se stavljati što manje slojeva na lice jer imam osjećaj da mi se sve topi i zapravo što više puštam koži da diše. 

Naravno, to ne znači da sam se potpuno odrekla kozmetike, samo sam ju prilagodila temperaturama.

Kao izvrsna njega mi se pokazala Uriage Eau Thermale lagana krema*. Uistinu je lagana, a po ovim temperaturama mi pruža taman dovoljno hidratacije. Uglavnom ju nanosim noću, no nekoliko puta sam ju koristila i danju i tu se pokazala jednako dobrom. Nije me mastila, a izvrsna je podloga za šminku. 

Jedan od najvažnijih proizvoda po ovim temperaturama mi je piling, a moj odabir je MADARA Oil to Milk piling.** Riječ je o pilingu na uljnoj bazi koji se u dodiru s vodom pretvara u mlijeko što ga čini nježnim, dok čestice voska ipak odrade svoj posao i odstrane odumrle stanice kože, te pročiste pore. Ljeti mi je to čišćenje pora još potrebnije zbog nakupljanja znoja, čestica prašine, sebuma i korištenja krema sa SPFom što može rezultirati prištićima ukoliko pore nisu čiste.


Što se tiče šminke, opet sam skoro pa svakodnevno posezala za Benefit Coralista rumenilom. Mogla bih reći da mi je ovo najdraže rumenilo svih vremena, boja mi je idealna i ljeti i zimi, breskva sa zlatnim česticama koje lijepo osvježavaju ten i zimi i ljeti. Recenziju možete pročitati ovdje.

Eveline Celebrities tekući tuš je jako hvaljen u hrvatskoj blogosferi, odnosno hvaljen je onaj u crnoj verziji, a ja sam ovaj put uzela onaj u plavoj koji je jednako dobar kao i crni - dakle jednako dobra pigmentacija i lakoća nanošenja, a opet, nije klasična crna boja. U nastavku možete vidjeti swatch.

Colourpop Lippie Stix u nijansi Trixie je bio najčešće korišten  ruž prošlog mjeseca. Lijepa, prava ljetna boja, solidna trajnost i jako ugodan na usnama.

Eveline Celebrities plavi tuš, Colourpop Lippie Stix u nijansi Trixie

I za kraj sam ostavila proizvod koji sam iznova otkrila. Catrice Prime and Fine puder u kamenu. Početkom lipnja sam išla na svadbu i zaboravila sam si ponijeti matirajući puder za popravke, tako da smo stali putem u Bipi kako bih ipak kupila nešto i imala uz sebe, pa sam se birajući sjetila kako mi je ovo bio izvrstan puder i uzela ga opet. Sve druge sam stavila sa strane i sad samo njega koristim. Izvrsno matira, transparentan je i ukoliko ga ne nanesete u debelom sloju, ima lijep finish (u protivnom izgleda brašnasto). Sve mi se čini da će ovo biti jedini puder u kamenu koji ću koristiti do kraja ljeta :)

Kako vam se sviđaju moji favoriti? Imate li neki svoj favorit za preporučiti?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)
** iako radim u tvrtki koja je uvoznik i distributer za MADARU, to nije utjecalo na moje mišljenje niti na recenziju proizvoda

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar