Favoriti mjeseca - lipanj 2016. - a little make up obsessed

Favoriti mjeseca - lipanj 2016.

Iako je ljeto doba kad se žene obično manje šminkaju, ja sam proteklih mjesec i pol poludila i šminkam se više nego cijelu jesen i zimu, pa će sukladno tome i ovaj post biti uglavnom o dekorativi.

Dugi period koji je iza mene sam se šminkala onako rutinski, tek toliko da se upristojim uz rijetke trenutke baš uživanja u šminkanju i iskreno, bila sam pomalo tužna zbog toga što ne uživam u tome kao prije, no jednostavno te život nekad stisne i ne nalaziš sreću u stvarima u kojima si ju prije nalazio. Nije da me život u zadnje vrijeme manje stišće, ali u zadnje vrijeme ipak imam puno više elana kad je šminkanje u pitanju (nadam se da će se to prenijeti i na pisanje postova na blogu), tako da sam u zadnje vrijeme svašta nešto lijepog isprobavala, no i vratila se nekim proizvodima koje jako volim. Odmah mi je lakše kad vidim da svoju kolekciju koristim s veseljem jer sam pomalo osjećala i grižnju savjesti kad mi se make up sveo na minimum i stvarno sam razmišljala treba li mi sve to kad ne uživam više u make up-u i šminkanju. Srećom, ta faza je iza mene i pravim razne wish liste kad je dekorativa u pitanju :D

Nakon ovog dugog uvoda, prijeći ću na stvarnu temu ovog posta, a to su prošlomjesečni favoriti.

Prvi proizvod koji me oduševio prošlog mjeseca je La Roche-Posay Anthelios Smoothing Optical BLUR SPF 50*. Riječ je o proizvodu koji je zapravo mix preparative i dekorative, ima faktor 50, no riječ je o toniranom proizvodu koji "blura" kožu (zaglađuje ju). Koristila sam ovaj proizvod i prije mora (umjesto pudera) i iako sam bila bijela, ovaj proizvod se savršeno bojom prilagođavao mojoj koži. Kako ima dosta silikona, izuzetno dobro zaglađuje kožu (no ako vam silikoni ne odgovaraju i uzrokuju nered na licu preskočite) i koža stvarno djeluje fotošopirano. Što se tiče prekrivnosti, ona je srednja prema laganijoj. Uz to, idealno me štitio. Sad kada sam potamnila, koristim uglavnom neke PR pudere (koji redovito stižu u pretamnim nijansama) kako bi ih potrošila, no kad mi boja izblijedi, vraćam se ovom proizvodu.

Znate kako je teško naći dobar balzam za usne sa SPF-om, a da ne ostavlja bijele tragove, a ujedno i da njeguje? E pa ja sam ga konačno našla - Uriage Bariesun stick za usne* ima SPF 30, njeguje usne i ne ostavlja bijele tragove. Mene je oduševio ♥

Scholl Velvet Smooth ulje* je spomenuto u ovom postu i sve što sam tada rekla i dalje stoji. Na moru i po povratku sam malo zanemarila njegu kutikule i korištenje ovog ulja i odmah vidim razliku u kvaliteti noktiju. Puno su suši i počeli su se listati. Osim dobre prehrane, jako je važna i njega kutikule jer time njegujemo i korijen nokta i shvatila sam da ju ja više neću zanemarivati. 


Drugi dio posta se tiče dekorative. Kad su usne u pitanju, i dalje me najviše drže mat ruževi, a jedan od najdražih mi je Sephora Lip Stain u nijansi Watermelon Slice. Savršena boja za ljeto koja svaki make up look učini posebnim. Bilo bi vrijeme da vam konačno natipkam recenziju Sephora Lip Stainova no nikako da poslikam sve swatcheve, tako da ću se morati bolje organizirati i to odraditi da  bih vam pokazala te divote o kojima vam često pišem.

Najkorištenije rumenilo prošog mjeseca je bila The Balm Hot Mama!* Lijepa breskvasta boja sa zlatnim shimmerom je idealna za ljetne dane. Uz to, super trajna je na obrazima, čak i po ovim vrućinama. Uskoro vam pripremam recenziju :)

I zadnji proizvod(i) koji su apsolutni favorit mjeseca su highlighteri. I to highlighteri svih vrsta, od tekućih, do onih u kamenu. Iako ih koristim na svakodnevnoj bazi kroz cijelu godinu (u godinu dana sam uspjela potrošiti skoro 2 highlightera, a rotiram više njih), ljeti je posebno naglasak na njima i tada ih nanosim u nešto većim količinama :D
Odlučila sam ne izdvojiti nijedan ovog puta jer sam ih sve rotirala i koristila u popriličnim količinama prošlog mjeseca, a tako sam nastavila i dalje. To je kod mene definitivno ono što da završni touch svakom looku i za mene je neizostavan dio moje make up rutine.

Koji proizvodi su vaši favoriti u zadnje vrijeme? Imamo li kojeg zajedničkog? 

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

7 komentari:

  1. Bez highlightera ljeto ne mogu ni zamisliti nekako mi je to baš, baš lijepo :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da svi nekad imamo te faze, ja u zadnje vrijeme stavim i manje od osnove na lice, ni maskaru ne stavim. Samo baza, setiranje, obrve, highlight i mozda bronzer. Mozda nam to svima treba da se s vremena na vrijeme ohladimo i napravimo mjesta i volje za nove, još bolje lookove.
    Jako lijepi favoriti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, izgleda da nam svima to treba, a onda se vratimo u još većem sjaju :)

      Izbriši
  3. U kojoj nijansi ti je La Roche-Posay BLUR?
    Baš sutra planiram da uzmem taj Sephorin lip stain, jer bože moj nemam sve nijanse iz kolekcije hahhaha al još su mi na wish listi taj i 10ka. :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blur je Rose nijansa )
      A ovaj Sephora lip stain je savršenstvo, tako da vjerujem da nećeš požaliti :)

      Izbriši
    2. Hvala! ^_^ Videh na netu da imaju dve nijanse... :) Ma ne sumnjam u Sephorine tečne, nema im ravnih! :) :)

      Izbriši