Diego dalla Palma ruž za usne #31 - a little make up obsessed

Diego dalla Palma ruž za usne #31

Diego dalla Palma ruž našao je svoje mjesto u postu Top 5 crvenih ruževa, no zaslužuje više od toga, samostalnu recenziju :)


Ruž dolazi u poprilično jednostavnoj i minimalističkoj ambalaži od crno-bijele plastike, s jednostavnim diego dalla palma natpisom. Ambalaža je čvrsta i neće vam se dogoditi da vam se ruž slučajno otvori u torbici.



Ono što odlikuje ovaj ruž (uz predivnu boju) su pigmentiranost i hidratantnost. Ruž je izuzetno kremast, no to ne znači da se razlijeva preko ruba usnica - dapače, nisam uz njega nikad do sad koristila olovku za usne jer nema potrebe.

Kao što sam već napisala, hidratantan je, tako da vas neće isušiti  nego ćete imati osjećaj kao da njeguje usnice. Kada ga pomirišete u ambalaži osjetit ćete blag miris vanilije, međutim na usnama se on ne osjeti.

Što se tiče boje, rekla bih da je ona klasična crvena koja bi mogla svima odgovarati, no ipak malu prednost dajem neutralnom i toplom podtonu pri izboru ovog ruža.



Zbog toga što je tako kremast nije ludo trajan, traje nekih 3 sata ukoliko ne jedete, u protivnom će nestati i prije. Opraštam mu to zbog uistinu divne teskture koju moje usnice jako vole. 

Cijena mu je 169 kn.

Jeste li probale diego dalla palma ruževe? Koji je vaš omiljeni crvendać?

CONVERSATION

24 komentari:

  1. Nisam nikada probala diego dalla palma bilo što, ali moj najdraži ruž me jako podjseća na ovaj tvoj. Isto je više kremast, ali ne i sjajan. To je Korresov Mango Butter Lipstick u boji Orange red. Moj najdraži i najkorišteniji ruž ikada, jer jednostavno pristaje uz sve.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nazalost nisam ih probala, ali svidja mi se ova nijansa, mislim da bi moja mama bila odusevljena jer obozava takve toplije crvene/narancaste nijanse. Meni je najdrazi crveni trenutno od Rimmel Apocalipsa Aurora iako je to vise neka malina/jagoda boja nego tipicna crvena. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepa je nijansa. Nisam probala Diego dalla Palma ruževe, a moj omiljeni crveni je nažalost ukinut. Bio je Dior Positive Red.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako je divan! Ovo možda najljepši crvendać koji sam vidjela :) Ne znam zašto ne obraćam pažnju na njihove proizvode...

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako je lijepi! Imam i ja jedan DDP ruz, u slicnoj nijansi ali ga nikada ne nosim jer mislim da mi ne pristaje :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Mislim da nisam isprobala ništa od Diego dalla Palma asortimana :-/
    Stvarno mi se sviđa ova bijela ambalaža, morat ću malo bolje proučiti njihove proizvode. Inače sam čula masu pohvala za njihovo olovke za usne ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. olovke za usne, ruževi i maskare su im jako dobri :)

      Izbriši
  7. Imam dva DDP ruža i oba toliko obožavam :). Ovaj ide na WL.

    OdgovoriIzbriši
  8. Volim crvene ruževe, tako da mi je ovaj predivan :D Nisam još probala ni jedan njihov ruž, ali bit će prilike :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Baš je divan a i tvoje usne su lijepe..Ja volim crvene ruževe ali usne su mi jako suhe pa ne nosim crvene ruževe često.:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :*
      nadam se da ćeš riješiti problem s usnama da ih možeš češće nositi :)

      Izbriši
  10. lijepa je boja ruža i čini se jako kvalitetnim :)
    mislim da bi mnogim curama lijepo stajao, ali mislim da bi meni dosta loše, jer sam roza u faci i dosta hladnog podtona :)
    super što je hidratantan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja sam roza, no pristaje mi, mislim da je ovo jedna od onih rijetkih crvenih koja pristaje svima :)

      Izbriši
  11. Za tako kremaste ruzeve 3 sata je sasvim solidno. :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Predivan je na usnama, a i inače sam veeeliki ljubitelj crvendaća <3

    OdgovoriIzbriši
  13. i ja sam, tako da sam oduševljena :)

    OdgovoriIzbriši