Essence gradient - a little make up obsessed

Essence gradient

Čim su u Muller stigli novi essence colour&go lakovi, morala sam kupit barem jedan, no do danas ga nisam isprobala.


izvor slike

Moj odabir je pao na na nijansu 133 oh my glitter! Riječ je o ljubičastoj boji s rozim shimmerom (a ne glitterom kako kaže naziv). Novi colur&o lakovi imaju 8 ml, za razliku od prijašnjih 5 ml, nešto višu cijenu – 13,90 kn i puuuuno bolju četkicu.

(boja laka na ovoj slici nije realna)


No kako u zadnje vrijeme imam stalno dosadne nokte, odlučila sam ih apgrejdati, pa sam napravila gradient za koji sam koristila i stari essence colour&go lak u nijansi passion for fashion koji sam vam već prije pokazala ovdje.

Lak mi se sviđa, no potrebna su ga 3 sloja da bi bio neproziran. Na slikama su 3 sloja oh my glitter!, korišten je još i fashion for passion i Misslyn 60 Sec Top Dry.






Osobno sam jako zadovoljna gradientom jer je prijelaz stvarno skoro pa neprimjetan.
Volite li vi ovake metode ukrašavanja noktiju?

Vaša Nives


CONVERSATION

2 komentari:

  1. Svidja mi se kako si napravila gradient.
    Volim kad su prelazi tako neprimjetni, a ja to ne znam napraviti :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lijepo! Sviđa mi se neprimjetni prijelaz :)

    OdgovoriIzbriši