Essence Passion For Fashion + mini giveaway - a little make up obsessed

Essence Passion For Fashion + mini giveaway

Uvijek kad imam ljubičasti lak na noktima poludim jer nikako ga savršeno uslikati da vidite svu divotu.
Onda kad još i nema Sunca i svjetlost je nikakva, dodatno poludim :)

Da ne duljim - riječ je o essence colour&go laku u nijansi Passion For Fashion, namazan u 2 sloja. Prekrasna ljubičasta boja krem finisha. Ovo mi je trenutno i službeno omiljeni ljubičasti lak ♥



O kvaliteti tih lakića sam već pisala, ja sam jako zadovoljna njima :)
I zato vam poklanjam 4 komada - riječ je o nijansama a lovely secret, you belong to me, viva la green i passion for fashion.
Što napraviti?
Lajkajte blog na Facebooku-u i lajkajte ovu sliku - 1 ulazak, share-ajte post - dodatni ulazak.
Samo za sudionice iz RH ovaj put :)
Pobjednicu ću odabrati putem random.org, a darivanje traje do ponedjeljka 11.6. u 12h.




Ovo je stvarno mini giveaway, pa djevojke koje nemate Facebook, nemojte se ljutiti :)

Vaša Nives

CONVERSATION

1 komentari:

  1. Essence je san snova, jeftin, boje su super, male su bočice pa mi se ni ne stigne zgusnuti.. a baš polako ostajem bez you belong to me :)
    možeš ga vidjeti na mom blogu u kombinaciji sa essence be my sunshine (ili slično, nisam sad sigurna :p)

    OdgovoriIzbriši