Get To Know Me - a little make up obsessed

Get To Know Me

Maja s AddToLove bloga me tagala u toj bloggerskoj "igrici" u kojoj trebamo napisati ponešto o sebi...

Pa da ne duljim, eto moji odgovori na Majina pitanja:

1. Jesi li dobila ime po nekome

Nisam. Moji su se dugo dvoumili hoće li me nazvati Nives ili Nina i odlučili su se za Nives. No to ih ne sprječava da me doma zovu Nina :)

2.Kada si zadnji put plakala


Iskreno - ne sjećam se. Zbog neke teške životne situacije prije 4 godine, a u međuvremenu je možda bilo suza zbog neke dirljive scene u nekom filmu, ali ako je toga i bilo - ne sjećam se.

3.Imaš li djece


Nope. I mislim da ih neću imat tako skoro. Ima vremena za to :)

4. Kada bi bila netko drugi, da li bi si bila prijatelj/ da li bi ibla prijatelj sama sebi kada bi bila netko drugi


Na ovo pitanje je teško odgovoriti. Sad analiziram i gledam koje su moje vrline kao prijatelja i definitivno je najveća da znam saslušati. A dobro je uz sebe imati nekog tko bi te saslušao. Tako da bi si vjerojatno voljela biti prijatelj :)

5. Koristiš li se sarkazmom puno

Kako kad. Nekad sam možda presarkastična, ali to obično bude u trenucima kad netko to zaslužuje :D inače se služim sarkazmom samo s ljudima koji kuže sarkazam.

6. Hoćeš li ikad na bungee-jumping

Hm... Voljela bih. Ali nekako mislim da to nikad neću obavit jer bi se vjerojatno kad bi trebala skočit ukakila (pardon my French)

7. Najdraže žitarice/corn flakes

Dr. Oetker Crunchy Pillows. Od čokolade :D Jaaaaaako zdrava hrana :D ali baš ih volim ♥

8. Što je prva stvar koju primjetiš na ljudima


Kad nekog upoznajem, to je stisak ruke. Nema mi goreg nego kad se netko mlako rukuje.
A ako nekog promatram, to je urednost u cjelini. Nije da posebno gledam nečije ruke, oči, nešto, kod svake osobe ću zamijetiti nešto drugo, ono po čemu mi se izdvaja od drugih.

9. Boja očiju


Smeđa

10. Horori ili sretni kraj

Sretan kraj. Nekako volim vjerovati da na kraju sve dođe na svoje. I pri tom ne mislim da romantičan sretan kraj, nego sretan kraj kakav god on bio.

11. Najdraži mirisi


Mirisi bazge, lipe, ruža i jorgovana.
A od parfema Bvlgari Omnia Crystalline i Nina Ricci

12. LJeto ili zima


Ljeto! Uvijek!!!!
Nema mi dražeg od ovog:




13. Kompjuter ili TV

Kompjuter. Sve što mogu na tv-u, mogu i na kompjuteru. A obrnuto ne ide

14. Najdalje što si bila od kuće


Europa, velika želja mi je NY

15. Imaš li neke posebne talente

Osim talenta za dugo spavanje, et d moment mi ništa ne pada na pamer :D

16. Gdje si se rodila

Zagreb ♥ *lokalpatriota*

17. Hobiji

Čitanje. Jako puno čitanja. Zato i blog u zadnje vrijeme zanemarujem :(

18. Imaš li kućnih ljubimaca

Nažalost ne. Ali jednog dana kad ću živjet sama ću svakako imat jedno ovakvo malo čudo:




19. Najdraži film


Teško je izdvojit jedan... Zameo ih vjetar, Kum, La mala educacion, Torrente, a od filmova s ovih prostora su me oduševili Mrtav 'ladan i Parada.

20. Imaš li braće/sestara


Ne, jedinica sam

21. Što želiš biti kada odrasteš

Iako već imam godina, ne znam odgovor na ovo pitanje. Postoji nešto što mi je velika želja, ali kažu da ako želju kažeš na glas (u ovom slučaju napišeš) da se neće ispuniti. Pa ću nastaviti šutjeti i raditi na tome da to ostvarim :)



To bi bilo to :)

Ostalo mi je još tagati nekoiko cura, pa pošto kasnim s ovim postom, hrpa ih je već tagirana, pa mi je ostalo malo posla :)

Prosljeđujem ovo:

http://anaviglam.blogspot.com/

http://lalicanailart.blogspot.com/

http://www.beautyofcolors.com/

Vaša Nives

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar