Passion For Dance - a little make up obsessed

Passion For Dance

Nije ništa inovatvno i nema se tu što puno pisati i pričati - ovo je samo upgrade manikure koju sam vam jučer pokazala - preko Esssence Passion For Fashion sam stavila Essence Re-mix Your Style Waking Up In Vegas iliti popularnije Dance Top Coat.
Kao što znate, on je bio dio limitirane edicije, no u zadnjem obnavljanju asortimana su ga uveli u redovnu prodaju pod nazivom Night In Vegas.
Top Coat je prekrasan i svaki lak učini posebnim - već sam ovdje i ovdje pokazala kako transformira lak.
No da ne duljim - eto slike:



Ono što me posebno ljuti je što je fotićima tako teško idealno uloviti ljubičastu, pa ovdje više baca na plavo nego što to uistinu je



Podsjećam vas još jednom na giveaway:

O kvaliteti Essence lakića sam već pisala, ja sam jako zadovoljna njima :)
I zato vam poklanjam 4 komada - riječ je o nijansama a lovely secret, you belong to me, viva la green i passion for fashion.
Što napraviti?
Lajkajte blog na Facebooku-u i lajkajte ovu sliku - 1 ulazak, share-ajte post - dodatni ulazak.
Samo za sudionice iz RH ovaj put :)
Pobjednicu ću odabrati putem random.org, a darivanje traje do ponedjeljka 11.6. u 12h.





Vaša Nives

CONVERSATION

1 komentari: