Afrodita Oil Control 3 Active maska za lice - a little make up obsessed

Afrodita Oil Control 3 Active maska za lice

Oni koji me redovito prate već su mogli primjetiti da imam fetiš na maske za lice tako da je ovo samo još jedna u nizu od maski koje sam isprobala.
Oil Control 3 Active je relativno nova Afroditina linija i namijenjena je njezi masne i mješovite kože (kakva je moja). Inače obožavam Afroditinu AcneStop pjenu koja mi je apsolutni favorit u čišćenju lica, pa uvijek volim isprobati i još poneki Afroditin proizvod.

Ono što Afrodita obećaje korištenjem ove linije je matiranje i neposredno rješavanje problema kritične T-zone, dubinsko hidratiziranje te uspostavljanje "prirodne ravnoteže masnoća i vlage u koži."

Osim maske, u liniji postoje još i 24h hidratantna krema te T-zone mattifying serum, no njih nisam isprobala.

Pa da počnem malo o proizvodu koji sam isprobala.


Afrodita kaže da Hydro maska izdašno hidratizira, osvježava i smiruje kožu. Djeluje blago antibakterijski, potiče sužavanje pora i smanjuje prekomjerno izlučivanje žlijezda lojnica. Pomoću prirodnih ulja pomaže u ublažavanju prvih znakova starenja.

Proizvodi sadrže do 96 % sastojaka prirodnog porijekla, ne sadrže parabene, silikon, parafin, vazelin ni sintetičke mirise. Parfimirani su prirodnim eteričnim uljima limuna i limunske trave.


Problem s maskama koje utječu na masnoću je obično taj da ne hidratiziraju dovoljno, što s ovom maskom nije slučaj. Maska stvarno hidratizira, kako i Afrodita obećaje. Osobno nemam neki luđački problem s masnoćom - da, usjaji mi se T-zona, no ništa kritično i nisam primjetila da je od ove maske situacija išta bolja po tom pitanju.
Ono zbog čega mi je ova maska i bila zanimljiva je sužavanje i čišćenje pora. što se tiče toga, maska sužava trenutno pore, no kao i kod svakog takvog proizvoda, taj efekt je kratkog vijeka. Druga stvar koja me zanimala je čišćenje pora. Hmmm, po tom pitanju se maska i nije pretjerano iskazala. Nije da mi nije očistila pore, no kao da ih nije očistila do kraja, ne znam kako to objasniti. Po tom pitanju su mi puno bolje Garnierova maska sa cinkom i trenutni favorit Merz special maska s bijelom glinom.

Osjećaj na koži nakon korištenja maske je fin, baršunast, no sve u svemu iako ne mogu reći ništa loše o ovoj maski, ne mogu reći ni da me oduševila.
Moji HG proizvodi po pitanju maski za čišćenje pora i dalje ostaju već gore spomenuta Merz maska sa glinom i Garnierova maska sa cinkom.

Jeste li vi otkrile neku novi masku?

Vaša Nives

CONVERSATION

3 komentari:

  1. Wow, hidratizira nakon korištenja? Moram probati, jer inače kad ja koristim ine maske zategnu mi lice i osuše ga skroz. Ja inače koristim avonovu masku za masnu kožu iz solution kolekcije!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hidratizira, ali nije to neko ludjacko hidratiziranje, no naspram ostalima koje, kako i sama kazes full osuse i zategnu lice, ova je super :)

      Izbriši
  2. najbolja maska koju sam do sad isprobala je od Essence-a maska za hidratizaciju kože, ali baš je onako maska, papirnata i natopljena kremom, koju staviš na lice.. odlična je! stavim to prije spavanja, držim 15-20 minuta, skinem, lagano utapkam, odem spavati i ujutro me dočeka prekrasna koža! (inače imam problematičnu kožu)

    OdgovoriIzbriši