Golden Rose Paris 204 - a little make up obsessed

Golden Rose Paris 204

Obožavam kad nađem povoljan, a kvalitetan i ponudom bogat brand, a Golden Rose definitivno zadovoljava te kriterije.

Malo sam guglala prije kupnje i Golden Rose proizvodi turska firma Erkul Cosmetics. Pošto na sebe ne nanosim proizvode sumnjivog podrijetla, važno mi je gdje je proizvod napravljen (kozmetički proizvodi iz Kine su mi big NO NO), pa su me ovim saznanjem umirili i odlučila sam se na kupnju.

Na hrvatskoj stranici Golden Rose kozmetike o kontroli kvalitete kažu:
„Kozmetički propisi su revidirani prema europskom zakonu "Law of Harmonization Code" od 23.05.2005. Erkul Cosmetics ispunjava sve obveze prema novim propisima.
Testovi kontrole kvalitete napravljeni su u našim laboratorijima od strane
stručnog tima, modernom opremom i prema međunarodnim standardima.

Naši proizvodi testirani su u europskim laboratorijima, koji su ovlašteni za izdavanje certifikata.Testove su izvodili stručni timovi, a napravljeni su prema standardima koje je odobrila Colipa (The European Cosmetics Association).

Savjesno i odgovorno prema europskim kupcima, sve obveze prema "European
Chemical Agency (ECHA)" ispunjene su uz posredovanje "Crod Cambrige" kao
dio zakona "REACH Law".“

Iskreno, nisam istraživala što kažu ti propisi, no čim nešto zadovoljava EU standarde, meni je dobro.

U Hrvatskoj Golden Rose možete kupiti u njihovom dućanu u Importanne centru za koji je Voodoo Blonde napravila kartu kako doći do njega (i hvala joj na tome jer inače ga vjerojatno ne bih našla), Garden Mallu i u Portanovi u Osijeku.
Prije su imali štand i u Arena centru i tada sam kupila svoja prva dva Golden Rose proizvoda – 2 šljokičasta laka iz linije Care+Strong.
Neki dan sam konačno bila u Importanne centru u njihovom dućanu i kupila sam 2 laka – prvi ćete vidjeti u ovom postu – riječ je o laku iz linije Paris u boji 204, a drugi je iz inije Fantastic Color u nijansi 180.


Golden Rose Paris 204 je prekrasna plava boja kakvu do sad nisam imala, pa čim sam je vidjela sam ju morala kupiti.




Lak je lijepo maže, nekako je rijedak (no ne prerijedak, baš onako taman kako treba biti) i u 2 sloja daje super boju.
O trajnosti još ne mogu ništa reći jer sam ga namazala jučer popodne, no zasad se dobro drži.










I još jedna napomena ako pogledte kod Voodoo Blonde lak na linku u prethodnom tekstu – njegov dupe je L'Oreal perle De Jade – za 20 kn manje dobijete više 6 ml proizvoda više, pa svakako preporučam!
Cijena lakova iz Paris linije je 15 kn za 11 ml proizvoda što je izvrsna cijena! Izbor boja koje imaju u dućanu je impresivan i sasvim sigurno ću pokupovati još dosta komada.
Imate li vi koji Golden Rose lak i kako ste zadovoljne?

Vaša Nives

CONVERSATION

2 komentari:

  1. Hej, ja imam njihov Crackle i magnetizirajući, i baš sam zadovoljna :) Definitivno moram češće navratiti kod njih.. Jesi možda pogledala njihovu šminku u dućanu? Baš me zanima kakve je kvalitete...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. magnetizirajuće sam gledala, ali nisam znala jel valjaju :)
      bila je gužva, a dućan je stvarno mini, pa nisam uspjela previše prošnjfati okolo, no mao sam se pozabavila ruževima, imaju veliki izbor boja i čine mi se dobri, baš djeluju kremasto i hidratantno. svakako ću se vratiti po koji ruž :) a ostalo nisam puno gledala :(

      Izbriši