Merz Special maska s aloe verom i jogurtom - a little make up obsessed

Merz Special maska s aloe verom i jogurtom

Kako sam inače oduševljena Merz maskom s hijaluronom za područje oko očiju (recenziju možete pročitati ovdje) i Merz maskom za lice s bijelom glinom (recenzija ovdje), odlučila sam probati i još koju Merz special masku, pa sam tako, između ostalog, kupila i Merz special masku s aloe verom i jogurtom.


Na deklaraciji piše: "Merz specijalna vlažna maska osvježava suhu kožu i štiti je od gubitka vlage. Specijalan ovlaživač poboljšava, zajedno sa čistom Aloe Verom i jogurtom količinu vlage kože i s tim elastičnost kože. Kroz njeno intenzivno njegujuće djelovanje oslobađa Pantenol i vitamin E. Dermatološki testirano. Bez alkohola, bez mineralnih ulja."

Moja koža nije suha, mješovita je sa sklonošću dehidraciji, pa ju volim osvježiti ovako nekom maskom. Iskreno, ovo je prva Merz maska koju sam probala, a da ju neću ponovno kupiti. Zašto? Ne mogu reći da mi je napravila ikakvu štetu na licu, no nije mi ni pomogla, nisam vidjela da mi je koža ni trenutno mekša i glađa nakon te maske. Masku bi trebalo držati 10-15 minuta i nakon toga višak odstraniti kozmetičkom maramicom. Naravno, na početku isprobavanja nekog proizvoda se uvijek držim preporuke proizvođača, pa sam tako napravila i ovaj put. Nakon 10-15 minuta sam odstranila višak maske kozmetičkom maramicom, no nakon nekog vremena sam shvatila da mi se ostatak maske jednostavno guli s lica, tako da sam na kraju to išla isprati, a nakon ispiranja nije bio više vidljiv baš nikakav efekt maske. Probala sam još jednom tako jer sam mislila da je možda moje lice imalo loš dan, no i taj put je bilo isto, pa sam nastavila nanositi tu masku, no ispiruci je nakon uporabe, čime bi maska zapravo izgubila svoj trenutni efekt.
Kao što sam već napisala, ne mogu reći da je ova maska loš proizvod, no na meni jednostavno nema efekta i zato ju više neću kupovati.
Inače, ova maska dolazi u pakiranju 2x7,5 ml, a u Mulleru (jedino ju tamo možete kupiti) je njena cijena 7,90 kn.

Koristite li vi kakvu hidratacijsku masku?

Vaša Nives

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar