Essence Walk On Air - a little make up obsessed

Essence Walk On Air

Nemam puno vremena ovih dana za pisati blog, pa samo da podijelim s vama sliku ovog predivnog laka!


Riječ je o essence laku iz colour & go inije u nijansi walk on air (98). Riječ je o krem laku plave boje, izvrsne mazivosti. Kao i uvijek teško mi je govoriti o trajnosti jer lak skinem prije nego mi se stigne oštetiti, no oduševila me mazivost i brzina sušenja - nisam stavila preko njega nikakav, pa ni brzosušeći top coat, ali kroz par minuta je lak bio potpuno suh.

Meni se sviđa, a vama?

Vaša Nives

CONVERSATION

5 komentari:

  1. Boja je prekrasna, nokti su ti baš narasli! Jedina zamjerka je previše ostavljeno prostora sa strane nokta...Ajde meni za želju jednom nalakiraj nokte od kraja do kraja :D Baš me zanima kako že izgledati :D

    OdgovoriIzbriši
  2. uopće nije puno mjesta ostavljeno prazno, valjda kako je slikano macro opcijom pa djeluje tako :) istina, nisu skroz od kraja do kraja, no ne sviđa mi se kako mi tako izgledaju... no evo, obećajem, budem ovih dana tako napravila da vidiš :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnogo lijep, učinilo mi se da ima shimmera :D
    Zanimljivo da se C&G brzo suše, ja sam imala baš suprotna iskustva!

    OdgovoriIzbriši
  4. joj word notification je zbog spama, billo ga je u zadnje vrijeme...
    nema shimmera, totalno je krem :) meni je ovo prvi ovakav colour&go (ne računam blue addicted i time for romance), pa ne znam kakvi su ostali ovi kremasti, ali ovaj je baš divan ♥

    OdgovoriIzbriši