Madara Oil to milk piling za lice - recenzija - a little make up obsessed

Madara Oil to milk piling za lice - recenzija

Jako volim proizvode na uljnoj bazi koji se u dodiru s vodom pretvaraju u mlijeko, tako da mi je Madara Oil to milk piling za lice** odmah privukao pažnju.

Prije nego započnem s recenzijom, podsjetit ću vas na moj tip i stanje kože. Moja koža je mjeÅ”ovita, s masnijom t zonom, sklona komedonima i dehidraciji, osjetljiva i sa seboreičnim dermatitisom u mirovanju. U 30+ kategoriji sam.

Madara Oil to milk piling za lice dolazi u tubi od 60 ml i po cijeni od 200 kn. Proizvod ima ECOCERT certifikat, nije testiran na životinjama i veganski je. 

Iz Madare kažu kako se ova luksuzna formula pretvara u nježno mlijeko za nježno čiŔćenje koje omekÅ”ava i obnavlja kožu bez odstranjivanja prirodne vlage iz kože dok mikročestice čiste pore, poliraju kožu i stimuliraju prirodnu izmjenu stanica. Koža je mekÅ”a, glađa, vidljivo blistavija i čiŔća. 


Osobno sam slaba na pilinge i uvijek sam u potrebi za nekim dobrim jer generalno se viÅ”e oduÅ”evim kemijskim pilinzima nego ovakvim, mehaničkim. 

Ovaj piling sadrži uljne molekule marelice i zobi koji odstranjuju nečistoće s kože, a nježne mikročestice voska otčepljuju pore, odstranjuju odumrle stanice i poliraju kožu. 

Piling se nanosi suhim rukama na suhu kožu. Zbog uljne teksture to nije problem, ne "zapinje" prilikom nanoÅ”enja. Tako suhim rukama masiram lice 30-ak sekundi, a zatim dodajem vodu i tu se događa ta "čarolija", tekstura se iz uljne mijenja u mliječnu. Nakon toga ispirem proizvod s lica te nastavljam s uobičajenom njegom. 


Å to mi se svidjelo kod ovog pilinga? Razlog zbog kojeg me mehanički pilinzi obično ne obore s nogu je taj da me ili isuÅ”uju ili ne rade naročito dobro svoj posao. Ovaj piling nimalo  ne isuÅ”uje Å”to je veliki plus kad, poput mene, imate sklonost dehidraciji. Osim toga, izvrsno radi svoj posao - pilingira. Pore su čiŔće, koža je blistavija, a odumrle stanice kože su odstranjene.

Osim toga, oduÅ”evilo me Å”to moja osjetljiva koža nakon koriÅ”tenja nije nimalo iritirana, nema ni crvenila ni suhoće nakon koriÅ”tenja, a pore su čiste. Koža je nakon koriÅ”tenja mekana i nimalo izmučena kakva mi zna biti nakon nekih drugih pilinga. 

Cijena mu je neÅ”to veća, no pomirila sam se s tim da u drogerijskom rangu nema zadovoljavajućeg pilinga za mene. 

Ako tražite nježan, a efikasan piling, svakako obratite pažnju na ovaj i potražite uzorak kako bi se i sami uvjerili u njegovu djelotvornost. 


Imate li vi kakvu preporuku za nježan, a efikasan piling?
Jeste li probali ovaj?

** iako radim u tvrtki koja je uvoznik i distributer za MADARU, to nije utjecalo na moje miŔljenje niti na recenziju proizvoda.

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar