New in - siječanj 2018. - a little make up obsessed

New in - siječanj 2018.

U siječnju se kod mene našlo nešto noviteta. U zadnje vrijeme sam opsjednuta njegom kose što ćete vidjeti u nastavku posta, tu su se našli i neki basic proizvodi, a i stigli su mi neki novi PR uzorci.


Imam seboreični dermatitis koji uglavnom držim pod kontrolom, ali nekad mi ipak poludi pod utjecajem stresa i na prijelazu godišnjih doba (posebno mi je kritičan prijelaz s ljeta na jesen) i tada koristim Vichy Šampon protiv peruti. Ovo nije šampon koji koristim na redovnoj bazi, ali ga uvijek moram imati u zalihama, zlu ne trebalo. Na Lookfantasticu je bio na izvrsnoj zimskoj akciji, pa sam kupila dva komada po cijeni kojoj bih kod nas kupila samo jedan komad. 
Moju recenziju ovog šampona možete pročitati ovdje


Kao što sam rekla, u zadnje vrijeme sam opsjednuta njegom kose. Zato sam kupila i Matrix Moisture Me Rich šampon i regenerator na kosu dok je bio na akciji. Uz to sam dobila i izdašne Bed Head uzorke tako da me još i oni namame na kupnju :D


Još jedna moja opsesija je njega kože područja oko očiju. Primark flasteri za područje oko očiju su namijenjeni podočnjacima, dok su Thalgo Hijaluronski flasteri namijenjeni hranjenju područja oko očiju i "peglanju" finih linija i bora. Primark flastere još nisam isprobala dok Thalgo flastere jako volim koristiti. Zaglade tanke linije i koža djeluje puno svježije. Koristim ih u principu jednom vikendom i po potrebi pred neki važni događaj. 


Bio Beaute by Nuxe Izuzetno hranjiva krema za ruke* s prirodnom cold kremom je prilagođena i najoštećenijoj koži ruku. Tek sam ju krenula koristiti pa još nemam neke dojmove no možete ih očekivati u skorijem vremenu. 


Došli su mi i proizvodi iz Catrice Vinyl vs. Velvet kolekcije* koja je trenutno dostupna u dm-ovima i Bipama. 


Stigle su mi i trepavice iz Essence Bring on The Lashes TE.*


Nakon Mullera, i u odabrane dm drogerije je stigla L.O.V. kozmetika, a kozmetička torbica s PR uzorcima se našla i kod mene, a bit će nešto i za vas. 


Obnovila sam i jednu od basic stvari - Estee Lauder Double Wear Light tekući puder. Ovo je puder koji koristim na svakodnevnoj bazi, ima dobro prekrivanje i trajnost, a opet, laganiji je na licu od klasičnog ELDW pudera. Kupila sam ga na Lookfantasticu jer je bio snižen (a i sad je snižen), a i po punoj cijeni je jeftiniji nego kod nas.

Kupila sam i Primark Pure Glow highlighter - ne jer mi je trebao nego jer eto. Dovoljno govori da ga imam već mjesec dana, a još ga nisam ni probala. Mislila sam da sam smanjila te impulzivne kupovine, no opet mi se tu i tamo zalomi nešto. 


Kako vam se sviđaju moji noviteti? Koje recenzije biste prvo čitale?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

3 komentari:

  1. Super post.Mene zanimaju Primark i Thalgo flasteri za područje oko očiju

    OdgovoriIzbriši
  2. Voljela bih citati nesto vise o novoj Catrice kolekciji i L.O.V. kozmetici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlični noviteti. Voljela vih čitati o Primark i Thalgo flasterima za oči

    OdgovoriIzbriši