New in - studeni 2017. - a little make up obsessed

New in - studeni 2017.

Iako je već skoro kraj 12.mjeseca, ja vam tek donosim novitete iz studenog. U moju obranu ovo je bio mjesec pun druženja i događanja, a tješi me da ste i vi vjerojatno manje čitale blogove, a više se družile s dragim ljudima. 
Iz Afrodite mi je stigla nova Afrodita Hydra Patch linija*. Namijenjena je hidrataciji (skoro) svih tipova kože, tako da se u asortimanu mogu naći krema za suhu te ona za normalnu i mješovitu kožu, serum, krema za područje oko očiju te ampule. 


L’Oréal Professionnel je renovirao svoju Serie Expert seriju, pa sada imaju između ostalog Powermix maske koje se zapravo sastoje od dva dijela - baze i dodatka ovisno o potrebama kose. 
Serie Expert Powermix je prva personalizirana maska sa snažnim sastojcima u visokoj koncentraciji, svježe pripremljena u salonu ispred svakog klijenta. U samo nekoliko minuta pruža predivan izgled i trenutnu transformaciju kose.

Moja maska je L'Oreal Professionnel Glycerol Nutrifier maska*, a uz to je moj dodatak Lipid. Absolut Repair Lipidium linija obogaćena lipidima, ceramidima, fito-keratinom i mliječnom kiselinom smanjuje znakove oštećenja kose. Obnavlja vlakna kose i trenutno raspetljava kosu te ju čini snažnijom i mekšom.


Stigao mi je i moj omiljeni Nuxe Reve de Miel balzam za usne.* Već godinama je moj favorit, a recenziju možete pročitati u tekstu na linku


Decleor Micelarno ulje sam probala prije u obliku samplea i toliko mi se svidjelo da sam ga odlučila nabaviti kad potrošim zalihe ulja za skidanje šminke. Meni najdraže ulje do sada je DHC ulje (o njemu možete pročitati na linku), a ovo mi je još malo draže od njega zbog boljeg mirisa i teksture. Većina žena kod nas je koristila Balea ulje i vjerujte, teško ih je uopće usporediti. OK, cijenovno nisu isti rang i Balea ulje uistinu nije loše, no ovo je miljama bolje. Prekrasan miris, laganija tekstura koja se puno lakše ispire i fenomenalna efikasnost idu u prilog ovom ulju. Tekstura i miris ga na mojoj top listi stavljaju i isred DHC ulja. 


Balea Mlijeko za kosu s kokosovom vodom sam već pohvalila u postu o prošlomjesečnim favoritima. Ne znam koliko će dugotrajno hidratizirati kosu, no jako lijepo definira kovrče tako da, ukoliko imate takvu kosu, od srca vam ga preporučam. Košta svega 20-ak kuna, a stvarno je izvrsno.

Dove poklon set s kruškom i aloe verom sam kupila nakon silnih pohvala na račun ove linije. Dezodorans još nisam probala no gel za tuširanje me nije nešto naročito oduševio. Tekstura mi se sviđa kao i kod svih Dove gelova, ali sam miris nije ništa posebno i na meni zapravo prevlada aloe vera tako da nisam pretjerano oduševljena. 


S web shopa Sve za zube sam dobila nekoliko Splat pasti za zube i Miradent tabletice za otkrivanje naslaga koje su baš dobra fora za provjeriti koliko dobro perete zube. Splat ima prirodne paste za zube, a meni su se do sada kao favoriti pokazali Love pasta (s malinom) i Blackwood, a veselim se i novom isprobavanju. 


I zadnje je jedan divan mirisn novitet - S.Oliver So Pure mirisi za nju i njega.* Miris za nju sadrži kao gornje note bršljan, limun i jabuku, srednje note su bijela frezija, jasmin i kašmir, a donje note su ambroxan, mošus i sandalovina. Miris je nježan i ženstven, no mene je oduševila muška verzija. Ona sadrži kao gornje note bergamot, zelenu jabuku i kardamon, srednje note su lavanda, geranium i ljubučica dok su donje note cedar, sandalovina i ambra. 


Kako vam se sviđaju moji noviteti? Što vas posebno zanima kako bih ubrzala s recenzijom?


*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar