Noćna njega lica - jesen 2017. - a little make up obsessed

Noćna njega lica - jesen 2017.

Nakon posta o jutarnjoj njezi lica, logičan nastavak je i post o noćnoj njezi. Na prvoj slici možete vidjeti dosta proizvoda i na prvu to djeluje mnogo, no ne koristim sve odjednom nego kombiniram, ovisno o potrebama i stanju kože. 

Podsjetit ću vas na moj tip kože. Kategorija 30+, osjetljiva koža, mješovita s masnom t zonom, sklona dehidraciji i komedonima, sa seborejom (koju već duže vrijeme držim pod kontrolom). 
Iako je hidratacija važna tokom cijele godine, zimi se trudim još više hidratizirati kožu, kako zbog vanjskih uvjeta, tako i zbog centralnog grijanja, ali i povremenog korištenja kiselina koje dodatno isušuju kožu. Osim hidratacije izvana, važna je i ona iznutra - osobno nemam problema s tim jer pijem stvarno puno vode, no moram to naglasiti kao izuzetno važnu stavku. 


Čišćenje je izuzetno važan dio njege. Odstranjivanjem make up-a i nečistoća, osim što sprječavate čepljenje pora i usporavate starenje, pomažete i proizvodima za njegu da dublje prodiru u kožu i obavljaju svoju osnovnu funkciju - njegu.

Osobno sam veliki ljubitelj double cleansing metode i na njoj se bazira moje čišćenje. Što je double cleansing? Riječ je o dvostrukoj metodi čišćenja. Prvo se uljem ili balzamom odstranjuju nečistoće koje "sjede" na koži (bilo da je riječ o make up-u ili prašini i česticama iz zraka), a zatim se upotrebljava drugi proizvod (najčešće gel ili pjena) kojima je funkcija čišćenje dubljih slojeva kože. Tu metodu prakticiraju koreanke, no sve češće ju prakticiraju i žene sa zapada.

Šminku s očiju uvijek skidam micelarnom iako bih mogla i uljima, no ne želim previše trljati oči i rastezati tanku kožu oko očiju. Moj trenutni odabir je Bio Beaute by Nuxe Anti-pollution micelarna voda.* Izvrsno odstranjuje make up (kako s očiju, tako i s lica - isprobana i tako), a istovremeno je dovoljno nježna da nimalo ne isušuje, a ni ne izaziva nikakve iritacije ili ekscese na koži. Nakon toga slijedi Balea Ulje za skidanje šminke. Ovo ulje je bilo jako hvaljeno u doba kad sam ga kupila, a šuškalo se o njegovom povlačenju s tržišta, pa sam odmah kupila 3 bočice. Sad koristim zadnju i dojmovi se mogu svesti na to da mi je dobro - dobro odstranjuje make up, ne isušuje me, nije mi izazvalo nikakav nered na licu, no opet, nekako mi je bio bolji osjećaj na koži nakon korištenja DHC ulja o kojem sam pisala u ovom postu. Sad sam si kupila jedno treće ulje koje ću početi koristiti kad potrošim ovo pa ću vidjeti vraćam li se trajno na DHC ili sam našla novi HG (holy grail). 

Nakon toga koristim Neutrogena Hydro Boost gel za umivanje.Već sam malo pisala o njemu u tekstu o favoritima rujna. Imam strašnih problema u pronalasku umivalica koje me ne isušuju, tako da sam oduševljena kad nađem neku takvu. Ovaj gel me nimalo ne isušuje, izvrsno odstranjuje šminku i ne izaziva nerede na licu. Drago mi je da sam našla povoljnu drogerijsku varijantu umivalice jer mi je do sada jedina odgovarajuća umivalica bila Uriage Pjena za čišćenje lica (o kojoj sam pisala u ovom tekstu). Jednom do dva puta tjedno koristim L'Oreal Pure Clay gel za umivanje* kako bih dubinski pročistila pore, no kako je "jak", bojim se da bi mi češće korištenje isušilo lice. Ovako mi lijepo očisti pore i baš da blistavost licu (kako i obećava). 

Kiseline su moja velika ljubav, a sad kreće kod mene sezona korištenja i to s proizvodima koje sam već i prije koristila. Vichy Idealia Peeling* sadrži AHA kiseline i jedini je proizvod iz Idealia linije koji me uistinu oduševio. Izvrsno čisti lice, poboljšava teksturu kože, rješava flekice (tu ne mislim na hormonske hiperpigmentacije nego na flekice od prištića) i daje licu blistav izgled. COSRX Blackhead Power Liquid je proizvod s BHA kiselinama koji koristim. Moram priznati da mi nije tako dobar kao Paula's Choice, no poslužit će jer mi je lice trenutno u jako dobrom stanju, pa mi ni nije pretjerano potrebna BHA. Recenziju proizvoda ste mogle pročitati u ovom postu


Za njegu noću kombiniram nekoliko proizvoda. Missha Time Revolution The First Treatment Esence je proizvod o kojem sam dosta pisala, pa neću puno opet o njoj nego ću vas uputiti na recenziju

Nakon toga koristim jednu od dvije kombinacije - trudim se nanositi jedan dan jednu, drugi dan drugu. Prva kombinacija je MADARA Radiant Energy ulje koje sadrži vitamine, antioksidanse i omega kiseline i obećava blistavost (a zimi je posebno lako izgubiti zdrav i blistav izgled kože) i preko toga Innisfree Green Tea Sleeping Pack koji dodatno hrani kožu antioksidansima i hidratizira ju. Druga kombinacija uključuje The Ordinary Buffet serum koji je pravi mali anti-age biser ♥ Sadrži nekoliko peptida: Matrixyl 3,000 kompleks peptida,  Matrixyl Synthe'6 kompleks peptida, Syn-Ake kompleks peptida, Relistase kompleks peptida, Argirelox kompleks peptida i probiotički kompleks i djeluje na vidljive znakove starenja i na kvalitetu kože. Koža je nakon korištenja mekana, zaglađuje fine linije, a nadam se da djeluje i preventivno no to će tek godine pokazati :D
Nakon njega nanosim Thalgo Hydra Marine 24h kremu** koja pruža koži potrebnu hidrataciju. I u ovoj kombinaciji koristim Innisfree Sleeping pack kako bih se ujutro probudila nahranjene kože pune antioksidansa. 

Noću koristim već godinama istu kremu - Afrodita Kamilica krema za područje oko očiju je moj višegodišnji favorit, a recenziju možete pročitati ovdje.


Koža mi je trenutno u stvarno izvrsnom stanju i mislim da sam totalno pogodila s proizvodima. Apsolutno svi mi odgovaraju po pitanju njege, ali i izostanka iritacija ili pojave nepravilnosti na koži tako da ću za sada nastaviti s ovom kombinacijom proizvoda.

Uskoro ću vam napisati i o dopuni moje njege pri čemu mislim na maske koje koristim kako bih koži pružila dodatnu njegu.

Kako vam se sviđa moja njega lica? Kako izgleda vaša? Koristimo li neke iste proizvode i dijelimo li mišljenje o njima?


*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)
** iako radim u tvrtki koja je uvoznik i distributer za Thalgo, to nije utjecalo na moje mišljenje niti na recenziju proizvoda.

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar