New in - listopad 2017. - a little make up obsessed

New in - listopad 2017.

Iako je skoro kraj studenog, ja tek sada donosim post s novitetima iz listopada. tada se našlo puno divnih noviteta kod mene, većinu njih redovito koristim i testiram, tako da vas uskoro čeka puno recenzija, a vi javljajte što vas posebno zanima :) 


Uzela sam si nekoliko Decleor proizvoda kako bi ih isprobala: Decleor krema za ruke**, Decleor Harmonie Calm balzam za usne**, Decleor Aroma Svelt ulje za tijelo** i Decleor Aroma Confort hidratantno mlijeko za tijelo.** 


Volim miris ruže, pa sam odlučila isprobati i proizvode iz izuzetno hvaljene REN linije za tijelo: REN Morrocan Rose ulje za tijelo** i REN Moroccan Rose gel za tuširanje.**


Stiglao mi je novi Nuxe Creme Fraiche de Beaute serum za hidrataciju.* Ovo je nova verzija Fraiche de Beaute linije koja ide u korak s trenutnim trendovima anti-pollution kozmetike - iz Nuxea kažu da pruža koži 48-satnu hidrataciju, umiruje ju i štiti od čestica onečišćenja iz okoline (dim cigareta, smog, prašina...).


Stigli su mi na poslu i neki novi (ali i stari) REN proizvodi kojih nažalost nema kod nas za kupiti - REN Keep Young and Beautiful Beauty Shot Eyelift, REN Perfect Canvas primer, REN Anti-pollution mist, REN & Now To Sleep i REN Atlantic Kelp Anti-Fatigue Toning Body Oil. Ti proizvodi kod nas nisu dostupni, no dostupni su na stranicama poput Lookfantastic, Beauty Expert ili HqHair


Isprobavam i Thalgo Hijaluronske flastere** te Thalgo Collagen Concentrate** koji sam spomenula u postu o svojoj jutarnjoj njezi kože


S iHerba sam naručila Real Technique Retractable Bronzer Brush koji nosim sa sobom u torbi za popravak pudera i E.L.F. Cosmetics Lock & Seal koji ću koristiti za pigmete. Kupila sam Estee Lauder Double Wear Light puder koji sam uglavnom koristila kao dnevni puder, no pokazao mi se izvrsnim i za izlaske. Maybelline Age Rewind korektor sam također bila naručila online, no sretna sam što će opet biti dostupan kod nas. Zoya Joni** je jedini lak koji sam kupila iz predivne Zoya Sophisticates kolekcije, no neke nijanse mi i dalje ne idu iz glave pa možda upotpunim kolekciju. 


U listopadu je u dm-u bila akcija na dekorativu, a taman je došao novi brand u dm trend it up, pa sam jednostavno morala kupiti nekoliko proizvoda za probu: trend it up kremu za kožicu oko noktiju, trend it up odstranjivač kožice oko noktiju, trend it up serum za kožicu oko noktiju, trend it up Ultimate Long Lasting top coat, trend it up Ultra Quick top coat, trend it up lak za nokte, trend it up olovku za obrve i trend it up Intense Color tuš za oči. Neke proizvode sam već pošteno istestirala pa vas uskoro čeka njihova recenzija. 


Čim je izašla, kupila sam Nabla Dreamy Eyeshadow palette. Divna je, ali nije savršena. Već ima recenziju na blogu pa vas pozivam da pročitate taj post


Nakon što sam pokupovala svašta od trend it up-a, dobila sam i trend it up paketić* u kojem su se nalazili maskara, lak za nokte i ultra matte ruž za usne. 


Kako vam se sviđaju moji noviteti? Što vas od proizvoda zanima da požurim s recenzijom? 


*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)
** iako radim u tvrtki koja je uvoznik i distributer za Thalgo, REN i Decleor, to nije utjecalo na moje mišljenje niti na recenziju proizvoda.

CONVERSATION

1 komentari: