New in 2016. - prosinac - a little make up obsessed

New in 2016. - prosinac

Samo što nije došao kraj siječnja, a ja vam još nisam pokazala ni prosinačke novitete! Neke od ovih proizvoda vrijedno isprobavam, neki su još na čekanju, a neki već i potrošeni. Stvarno sam se zanijela u prosincu što se tiče dekorative, no što ću, jednom se živi, mene to veseli, pa neću žaliti :)


Svašta lijepog sam kupila i dobila prošlog mjeseca, pa neću puno duljiti, nego ću prijeći na stvar:

Od Formasane sam dobila predivan božićni poklon - Uriage set namijenjen hidrataciji. U njemu se našlo nekoliko proizvoda: Uriage Termalna voda*, Uriage Silky Body Lotion*, Uriage Balzam za usne* (ovo mi je drugi i riječ je o fenomenalnom sticku!), zatim Uriage Light Water krema*, Uriage Micelarna za normalnu i suhu kožu* (recenzija), te Uriage Cleansing krema.*



Dobila sam i pošiljku od Afrodite, a u njoj je blia Afrodita Cotton Flower linija.* Tekući sapun za ruke sam već potrošila i riječ je o uistinu divnom proizvodu koji osim što predivno miriše (kao i cijela linija), nije nimalo isušio moje izuzetno suhe ruke. Veliki plus od mene! Ostatak linije još nisam isprobala, pa vam ne mogu reći ništa osim da savršeno miriše. 


Nakon Tinine pohvale na PowderLouder, kupila sam L'Oreal Pure Clay Glow masku. Još sažimam dojmove, no lijepo čisti lice i generalno mi se sviđa. Osim toga, uzela sam i Balea Hand Mousse. Privuklo me ovo "mousse" u nazivu, kao i pumpica koju smattram praktičnom, no nisam primjetila nikakvu pjenastu teksturu - nažalost. Riječ je o jako laganoj kremici koja se brzo upija, pa je dobra za njegu tokom dana, no ukoliko su vam ruke jako isušene, posegnite ipak za nekim drugim proizvodom. 


Stigao mi je i divan božićni paketić od drage G. (koju ovim putem pozdravljam jer znam da čita) ♥. Dermomed gel za tuširanje za koji je pročitala da ga obožavam, a nije mi dostupan, Kiko Velvet Passion ruž je u predivnoj 317 Wine nijansi, a na slici nedostaje Essence olovka u nijansi Girl's Dream. Maskara je Kiko Ultra Tech koju sam već koristila i koja mi je izvrsna ♥


Tijekom prosinačkog posjeta Grazu sam kupila The Body Shop Maslac za tijelo s jagodom, KIKO sjenilo u nijansi 219, te KIKO lak u nijansi 531 i Revlon Parfumerie lak u nijansi China Flower


Obavila sam i svoju prvu Rouge Bunny Rouge kupovinu. U košarici su se našli Rouge Bunny Rouge Metamorphosis matirajući primer, Rouge Bunny Rouge Caliche paleta, Rouge Bunny Rouge Gracilis rumenilo, te dva sjenila: Rouge Bunny Rouge Delicate Hummingbird i Rouge Bunny Rouge Umber Firefinch. Uz to sam dobila i tri testera po izboru. 


Kupila sam i Z palette (no još nisam depotirala sjenila koja mislim depotirati), Colourpop Weenie sjenilo, Colourpop Birthday Suit rumenilo, Colourpop Echo Park Satin ruž, Milani Luminoso rumenilo, te Rimmel Lasting Finish tekući puder koji je ponovna kupovina. 


Stigao mi je i predivan poklon ot The Balm Hrvatska tima: The Balm Meet Matt(e) Nude*, The Balm Nude Dude,* The Balm Time Balm primer,*The Balm Meet Matt(e) Hughes u nijansi Charming*, The Balm Mr. Write (Now)*, The Balm Overshadow u nijansi No Money, No Honey.*


Stigle su mi i stvarčice iz preslatke Essence The Little X-mas Factory TE.*


Jedan od slatkih božićnih poklona je bio i Les Couvent des Minimes Cvjetni blagdanski bombon koji se sastoji od kreme za ruke, balzama/sjajila za usne, te sample varijanta Vrtlaričinog balzama. 


Stigli su mi i bombončići iz Essence Glitter in The Air TE* koja je još uvijek dostupna u dm, KOZMO, te Bipa drogerijama. 


I to je to od mojih noviteta koje sam kupila ili dobila u prosincu ♥
Kako vam se sviđaju? Koje recenzije vas zanimaju?


*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

8 komentari:

  1. Super new in, baš smo objavile u isto vrijeme haha. Rouge Bunny sjenila su stvarno predivna!

    OdgovoriIzbriši
  2. Za The Balm Time Balm Primer molim te čim prije recenziju. Mjerkam ga i mjerkam, ali mi je preskup za isprobavanje naslijepo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Divno, divno, divno... Uzivala sam pa makar samo gledajuci :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni se jako svidaju tvoji noviteti. Najvise me zanimaju Rouge Bunny, the Balm i to Milani rumenilo.

    OdgovoriIzbriši
  5. divan new in :D
    ANETA

    OdgovoriIzbriši
  6. Marijana Šimić1/24/2017 01:09:00 AM

    Zanima me URIAGE kolekcija,recenzija a i ostali proizvodi me zanimaju ali eto voljela bih pročitati o Uriage kolekciji .Zanima me i Essence kist, da li je gust?

    OdgovoriIzbriši
  7. Afrodita kremica za ruke je odlicna pa zelim isprobati i ostatak linije,Luminoso sam i ja nabavila.Set kremica za ruke i balzam me bas zanimaju kakvi su ti,a i the balm primer :) Sve u svemu bas lijepa hrpica novog i ponovno kupljenoga

    OdgovoriIzbriši
  8. Divni noviteti! Baa lijepo za gledati. Najvise me zanima Uriage krema, Rouge bunny primer, i The Balm proizvodi

    OdgovoriIzbriši