L'Oreal Pure Clay Glow maska za lice - recenzija - a little make up obsessed

L'Oreal Pure Clay Glow maska za lice - recenzija

Tv, portali, časopisi, blogovi, instagram - svi pričaju i pišu o novim L'Oreal maskama, pa ni ja nisam odoljela i kupila sam L'Oreal Pure Clay Glow masku za lice.

Kompletna linija se sastoji od tri maske i temelji se na tri vrste gline koje sve tri maske sadrže: kaolin – bijela glina poznata po svojstvima apsorpcije nečistoća i prekomjernog sebuma; montmorilonit – glina bogata mineralima, poznata po svom djelovanju protiv nesavršenosti; rasul – glina s visokom koncentracijom oligo-elemenata, poznata po tome što pomaže u pročišćavanju tena. Pure clay EXFO, crvenoj verziji, dodan je ekstrakt crvenih algi za eksfolijaciju i detoksifikaciju lica, a zelenoj Pure clay PURIFY ekstrakt eukaliptusa za matiranje i blistavost tena. Crna, Pure clay GLOW maska, obogaćena je ugljenom koji djeluje kao magnet za izvlačenje nečistoća.



Pure Clay Glow maska obogaćena je biljnim ugljenom koji poput magneta izvlači nečistoće i kožu čini čistijom i blistavijom. Masku se preporučuje nanijeti na lice u tankom sloju, izbjegavajući područje oko očiju i usana, 2 do 3 puta tjedno, te ih 5 do 10 minuta ostaviti na licu da se osuši. Cijena maske je 59,90 kuna za 50 ml proizvoda i to bi trebalo biti za 10 upotreba. Kod mene je definitivno za više od 10 upotreba, a ne štedim niti imam neko majušno lice. 

Maska dolazi u teškoj staklenoj teglici, karakterističnoj za L'Oreal kreme, a ono što se meni posebno svidjelo je to da je upakirana u kartonsku kutijicu i zatvorena u celofan tako da sigurno nećete kupiti rabljen proizvod (što je inače čest slučaj u našim parfumerijama i drogerijama).

Sama maska je tamnosive boje, izuzetno je maziva i dovoljna je, kao što sam već napisala, mala količina za cijelo lice. Osim za njegu, maska je dobra i za plašenje ukućana - isprobano :D

Maska se potpuno osuši na licu kroz 5-10 minuta, što je i preporučeno vrijeme držanja na licu. Nakon tog vremena se ispere mlakom vodom s lica. Pazite da lice temeljito isperete - ugljen baš i nije najlakši za ispiranje, pa čak i kad vam lice na prvu djeluje čisto, može se dogoditi da imate još tanki sloj na licu i da si fino "sredite" ručnik za lice. Nema brige, ide to s ručnika u pranju, no upozoravam da se ne zeznete kao ja :)




Podsjetit ću vas na moj tip kože: kategorija 30+, mješovita koža sklona dehidraciji i komedonima, osjetljiva, sa seboreičnim dermatitisom u mirovanju. 

A sad moji dojmovi: već nakon prvog korištenja sam bila oduševljena. Eto, odmah sam vam to napisala. Odmah nakon ispiranja sam vidjela kako mi koža izgleda čišće, kako je mekša i glađa, ten je ujednačeniji i blistaviji. 

Bojala sam se da će me ova maska isušivati jer mnoge takve pročišćavajuće maske to rade, međutim ova se stvarno pokazala dobrom po tom pitanju i stvarno me nimalo ne isušuje. 




Da ne bi bili samo hvalospjevi, ova maska ima i jednu manu - izuzetno jak miris koji, iako je ugodan, svejedno zna malo smetati. Uz to, koristila sam masku i kad sam bila prehlađena, odnosno nakon prehlade kada mi je koža oko nosa bila oštećena i tada me maska peckala, vjerojatno baš zbog tog parfema. Tako da ako vam je koža osjetljiva i reagirate na parfeme u sastavu, ova maska nije za vas.

Ako zanemarimo taj dio, maska mi se stvarno svidjela. Svakim korištenjem je koža sve glađa i čišća, a tu je prisutan i taj glow odnosno blistavost koju maska obećava. Kad uzmem u obzir i cijenu i njenu izdašnost, ova maska je za mene stvarno best buy za takav tip maske i svakako ću ju opet kupiti nakon što ju potrošim.


Jeste li vi isprobale nove L'Oreal Pure Clay maske? Koji su vaši dojmovi?

CONVERSATION

12 komentari:

  1. Imam istu tu masku....ne koristim je baš 3 puta tjedno jer sam lijena. Ali, učinkom sam zadovoljna! Stavljam je samo na T zonu jer mi je koža trenutno dehidrirana, pa me bilo strah staviti je na cijelo lice. Nakon tvoje recenzije ću je baš probati na cijelom licu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Marijana, moja koža nije dehidrirana, tako da ne znam kako će ti biti na tim dijelovima.

      Izbriši
  2. Koristim glinene maske sigurno nekih 15 godina tako da me ove L'Orealove uopće nisu impresionirale.Najviše volim kupiti kaolin pa sama miješati maske u kombinaciji sa hidrolatima ili eteričnim uljima koji odgovaraju mom tipu kože.

    OdgovoriIzbriši
  3. Evo taman je skinula s lica,otvorim fejs i vidim tvoju recenziju. Hahaha.
    Ja sam uzela zelenu za matiranje.. Osjećam samo da mi je lice čisto,mekano i glatko,i ništa više pore su i dalje iste..:(
    Čak sam primjetila da mi je nadražena koža nakon umivanja baš tamo gdje sam stavila maskicu.
    Uglavnom nije loše..
    Možda bih ovu crnu trebala uzeti za izvlačenje nečistoća... Vidjet ćemo kako će se dalje ponašati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam nekako preskočila tu zelenu jer me bilo strah isušivanja. Ova je stvarno super :)

      Izbriši
  4. Ja kombiniram Purify (t zona)i Exfo(obrazi)
    Oduševljena maskama :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Od kad su se pojavile u DM-u, ja razmišljam o kupnji. Međutim kako je moja koža izrazito suha zimi, a mješovita, s dehidriranim područjima, ljeti, bojala sam se isušivanja. Mislim da ću je kupiti nakon pročitane tvoje recenzije :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja imam onu crvenu i sviđa mi se. Ima i zrnca pa nakon što mi odstoji na licu odmah napravim i piling. A planiram uzeti i ovu. Ugl, nisu loše maske za drogerijski rang.
    Meni je HG Trilogy mineral radiance maska pa me pokvarila za sve ostale maske i teško mi je bit oduševljena nekom drugom :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Super je sto pruza glow nakon koristenja. Nisam ih jos isprobala, ali svakako planiram.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja se baš mislim između crne i crvene, po tvom opisu kože skoro smo iste, samo ja nemam seboreični dermatitis :) još uvijek sam ispod 30, ali kratko :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Moram priznati da ja nisam odusevljena s maskama upravo zbog mog tipa koze (suha i sklona dehidraciji-drugih problema nemam) pa su sve 3 previse isusujuce za mene...prosljedila sam ih frendici i ona je odusevljena (sto mi je drago jer ih bar netko koristi).

    OdgovoriIzbriši