Favoriti godine - preparativa (tijelo) - a little make up obsessed

Favoriti godine - preparativa (tijelo)

U prošlom postu sam vam pokazala favorite godine iz kategorije njega lica, a u novom postu ću s vama podijeliti favorite među proizvodima za njegu tijela.

Među favoritima godine su se našla čak dva gela za tuširanje. Neki će reći da je to bezveze kategorija, no ja jako volim (razne) gelove za tuširanje, imam ih uvijek barem 7-8 u opticaju (i još barem toliko u zalihama) kako bih mogla uvijek odabrati miris prema trenutnom raspoloženju. Iako imam neke svoje all time favorite, ove godine su se među favoritima našla čak 2 nova gela za tuširanje. Prvi je L'Angelica pamuk i mošus koji me još ljetos očarao, kako zbog svog mirisa, tako i zbog toga što ostavlja moju (suhu) kožu tijela glatkom i što ju nimalo ne isušuje. Drugi gel je Bionsen Cherry Blossom koji me očarao svojim mirisom. I inače volim miris cvijeta trešnje, ali ovaj mi posebno odgovara i ovo je gel za kojim posežem i kad se želim oraspoložiti, i kad se želim razbuditi i kad sam zbog nečeg sretna, uvijek mi odgovara zbog svog svježeg mirisa. Uz sve to me ni ne isušuje, što mi je jednako važno. Nažalost, nije dostupan kod nas (izuzev Pule i jednog njihovog super dućana gdje se nađe svakakvih gelova kojih kod nas nema za kupiti). Ono što je zajedničko za oba gela je to što miris ostaje na koži.


Koža na mojim rukama je jako osjetljiva, uvijek sam u potrazi za dobrim kremama za ruke, tako da je to za mene isto jako važan proizvod. U favoritima su se našle dvije kremice: Institut Karite krema za ruke s 20% shea maslaca*, s mirisom đurđica. Đurđice OBOŽAVAM, a ovih 20% karite maslaca uistinu njeguje. Osim đurđica obožavam i ljubičice, tako da sam si morala kupiti i L'Occitane Violet kremu za ruke. Miris nije ona tipična ljubičica, ali je fin i za razliku od ostalih mirisnih L'Occitane kremica za ruke, ova ima jednak postotak karite maslaca kao ona bazna L'Occitane krema za ruke - 20%. Obje kreme jako lijepo njeguju i uz to fino mirišu. L'Occitane kremica se nešto brže upija, no obje su pogodne za dnevnu njegu kada ipak tražim bržeupijajuće proizvode. 

Mazalice za tijelo obožavam kupovati, volim razne mirise i lijepa pakiranja, no često zakažem po pitanju samog mazanja iako imam suhu kožu tijela. Ove mazalice su mi bile apsolutni hit i dosta često (za moje pojmove) sam za njima posezala.

Afrodita Mousse za tijelo s jagodom* je predivna mazalica. Miris nije umjetan, oduševila me lagana, pjenasta tekstura, ali i njega. Oduševilo me i što se brzo upija, a miris se dugo zadržava na koži.

Bio Beaute by Nuxe Svilenkasto ulje s ekstraktom citrona s Korzike* je ulje koje sam obožavala prošlog ljeta, no i sada rado posegnem za njim jer me vraća u te toplije dane. Bojala sam se da će miris biti (pre)kiselkast, no riječ je o divnom, kolačastom, no istovremeno laganom mirisu. Njega je isto predivna, a miris se dugo zadržava na koži. 

The Body Shop Strawberry maslac za tijelo je najnoviji dodatak mojoj kolekciji mazalica za tijelo. Nije tajna da obožavam TBS maslace za tijelo, no nekako sam uvijek zazirala od ovih voćnih mirisa. Gore navedena Afrodita me nagnala da ipak isprobam i voćne varijante. Predivno njeguje moju suhu kožu tijela, a miris je prekrasan, nimalo umjetan.

I za kraj sam ostavila jednu od meni najdražih mazalica IKAD: The Body Shop Moringa maslac za tijelo. Obožavam cijelu moringa liniju i to je definitivno moja najdraža TBS linija. Jako volim miris moringe, a kod ovog maslaca se miris uistinu dugo zadržava. Osim toga, ovaj maslac i izvrsno njeguje moju kožu. Sve to su razlozi zašto je za mene ovo jedna od najdražih mazalica ♥ Nešto više o samom maslacu možete pročitati ovdje


I to je to od mojih favorita za njegu tijela za 2016. godinu, veselim se isprobavanju novih proizvoda, no definitivno ću zadržati u opticaju i ove proizvode ♥

Kako vam se sviđaju moji favoriti? Dijelimo li kojeg? Što ste vi voljele prošle godine?


*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

3 komentari:

  1. Svakako kvalitetni favoriti! imamo neke zajedničke proizvode koje volimo: L`Angelica tuširalice i Afrodita maslac za tijelo. Molim te, gdje kupuješ The Body Shop proizvode?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja te potpuno razumijem kada govoriš koliko imaš gelova za tuširanje :D Nikada ih dosta... Što se tiče tvojih favorita, također mi je favorit mousse od Afrodite, jednostavno ta tekstura, predivno ju je nanositi na tijelo :D I miris.... *_*

    OdgovoriIzbriši
  3. Favoriti su ti divni ali TBS moringa je savrsenstvo. I ja obozavam cijelu tu liniju.

    OdgovoriIzbriši