H&M Precision Sponge /H&M mini beauty blender - a little make up obsessed

H&M Precision Sponge /H&M mini beauty blender

Redovito skupljam razne beauty blendere odnosno jajaste spužvice za puder - pošto nijedna nije originalni Beauty Blender (jer se još nisam prisilila dati toliko love za komad spužve), no ne koristim ih baš toliko redovito. Da, ostavljaju lijep finish na licu, no nekako brže nanesem puder kistom, a ujutro svaka minuta puno znači.


Sve to me nije spriječilo da kupim još jednu spužvicu, ovaj put je riječ o H&M Precision Sponge iliti o mini beauty blenderu. Odnosno djelovao mi je kao mini blender - dok ga nisam stavila pokraj ostalih blendera koje imam. Jednako je velika kao i blenderi drugih proizvođača (Real Techniques, Ebelin, Aura), no razlika je u širini odnosno preciznosti (kao što joj, uostalom, i samo ime kaže).


Sama spužvica je plosnatija od drugih spužvica ove vrste, te je, kao što sam već napisala, uža i samim time i preciznija. Jako je mekana, nije onako, "gumasta", tako da je idealna za korištenje. Kada ju namočite naraste, što nije slučaj s onim "gumastim" spužvicama. Koristim ju za nanošenje korektora na podočnjake i svoj posao obavlja izvrsno. Njen uski vrh idealno sjeda između unutarnjeg kuta oka i nosa i stvarno izvrsno funkcionira na tom području. Lijepo blenda korektor i samo područje izgleda osvježeno nakon korištenja.


Iako blendere za puder ne koristim svakodnevno, ova spužvica je postala dio mojeg svakodnevnog alata za šminkanje jer uistinu lijepo radi na okoloočnom području i lijepo surađuje s korektorom.

Cijena ove spužvice je 19,90 kn, može se kupiti u H&M-u (Arena centar) i po meni je bila stvarno dobra (i ne skupa) investicija.

Jeste li isprobali H&M Precision Sponge? Koristite li inače blendere i koji su vaši dojmovi?


CONVERSATION

5 komentari:

  1. Slažem se s tobom za Beauty Blender :D Nekako mi je draže kupiti jeftinije spužvice pa ih češće mijenjati jer nekako imam osjećaj da ih nikako ne mogu dobro oprati te da su one leglo bakterija. U H&M nisam ni primijetila ove spužvice, zapravo već dugo nisam ni bila po trgovinama, ali mi se sviđa oblik te što se s njom mogu lakše prekriti manje dostupni dijelovi lica :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, kak je cool 😋
    Bas bih je htjela probati!
    I ja skupljam razne blendere. Original nemam. Sumnjam da cu i imati. mozda jednom ak se zaposlim.
    Zasad ne.
    Volim probavati te spuzvice. :)
    Morat cu i ovu.
    Ima li je i u ostalim H&M trgovinama ili?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam jos uvek u fazi vezbe, tako da upijam sve o poredjenjima raznih blendera. Nisam znala da i H&M ima jedan. Valja ga isprobati onda :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Do sada sam isprobala nekoliko spužvica različitih proizvođača, a najzadovoljnija sam RT blenderom. Najmekši je, lako blenda skoro sve podloge i meni je praktičniji nego kist. Ovaj H&M-ov nisam probala no mislim da ću ga kupiti ako budem u prilici jer je cijena stvarno povoljna. Naravno na WL mi se nalazi originalni Beauty Blender koji će kad tad biti moj. :) Karmen

    OdgovoriIzbriši
  5. imam blender od mullera ali ga još nisam probala jer bi voljela sve ove drogerijske imat na jednom mjestu pa ih onda objedinit u jednom postu kkao nebi pisala za svaki poseban post

    OdgovoriIzbriši