Essence blogger's beauty secrets the glow must go on - a little make up obsessed

Essence blogger's beauty secrets the glow must go on

Prošli tjedan me iznenadio Essence paketić u kojem se između ostalog našla i Essence bloggers beauty secrets the glow must go on* paleta koju sam odmah počela isprobavati da bih što prije s vama podijelila dojmove o njoj. Cijela blogger's beauty secrets kolekcija je nastala u suradnji s njemačkim, engleskim i nizozemskim blogericama/jutjubericama (što mislite, koliko tisuća milja smo mi od takvih suradnji?) koje su tim povodom smislile 4 različite palete te isto toliko lakova za nokte.

Ja sam dobila paletu koju je radila lifestyle blogerica Serena iz Nizozemske.


Paleta je količine 14,5 grama i platiti ćete ju 43,90 kn (dostupna u Bipi, dm-u i KOZMU), a unutar nje se nalaze dva sjenila, highlighter i bronzer koji se sastoji od tri različite nijanse koje možete koristiti posebno ili miješati zajedno. Pakiranje je magnetno, kartonsko, s ogledalom s unutarnje strane što je zgodno za osobe koje se šminkaju u hodu. Osim toga, unutra se nalazi i mali kistić koji naravno i nije baš nešto iskoristiv.


Ono što mi se jako sviđa kod ove palete je što se boje mogu izvrsno kombinirati, pa tako i nijanse bronzera možete bez problema koristiti kao sjenila da biste dobile potpuni look. I sama sam ovaj vikenda tako kombinirala te proizvode i bili su idealni za jednostavan ljetni look. 

Kao što možete vidjeti na slici ispod, svi proizvodi su izuzetno pigmentirani (swatch je rađen bez baze). Osim toga, i jako su trajni na licu.

Sjenila su mat, dok je bronzer shimmerast (kao i highlighter - no to se podrazumijeva).

honey glow highlighter, cinnamon eyeshadow, sandalwood eyeshadow, glowing bronzer - svaka nijansa posebno i skroz desno sve nijanse izmiješane

Kao najslabiju kariku bih navela honey glow highlighter koji je uistinu jako svjetao, no moguće da je i do mene pošto sam dobila nešto boje na moru, a ljeti volim dostaja sjaja i highlightera, pa mi je iz tog razloga presvjetao. Sjenila sam na kapku ipak nanosila uz bazu i takva su izdržala do skidanja, bez blijeđenja boje ili nakupljanja u pregibu kapka. Bronzer je idealan za ljeto, nosila sam sve boje pomiješane, a kako sam dobila boju na moru, nije mi bio pretaman. Rekla bih da će biti jako dobar svima osim onima izuzetno svjetlog tena - za njih su ipak nešto svjetlije nijanse (osim ako neće upotrebljavati samo najsvetliju nijansu iz bronzera, no mislim da će se rijetko tko odlučiti za takvo kompliciranje).

Sve nijanse se jako lijepo blendaju i jako su trajne na licu/očima. 

Ono što mi se posebno sviđa jest to što je ova paleta dovoljna za ponijeti na neki vikend jer s njom možete uistinu dobiti kompletan look i zapravo nemam nikakvu primjedbu na ovu paletu, cijena je izvrsna za ono što nudi i mogu vam reći da će kod mene biti često u upotrebi ovog ljeta. 

Kako se vama sviđa ova paleta?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

3 komentari:

  1. Divna je ♥ Essence je napravio odličan posao i sve palete iz ove kolekcije su mi jako lijepe. Imam Vintage Rose i prezadovoljna sam jer je kvaliteta sjenila stvarno na razini, a i sama paleta je odlična za kraća putovanja :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Svidaju mi se sve palete iz ove suradnje sa blogericama pa mi je tako i ova predivna. Bas su lijepe nijanse i odlicno su pigmentirane sto je super. Eto ja se nadam da ce jednom Essence odabrati i neku nasu blogericu za suradnju ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Paletica je preslatka. Voljela bih je probati. Odličan blog i post!♥

    61# positivethoughts5.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši