New in 2016. vol. 01 - a little make up obsessed

New in 2016. vol. 01

Kao što sam u prethodnom new in postu najavila, ovaj mjesec sam obuzdala shopping maniju kod sebe koja je vladala u prosincu i kupovala manje i ciljano. To je razlog zašto se ovog mjeseca u ovom postu našlo manje proizvoda, no (skoro) sve kupnje su pažljivo promišljene i zbog toga mi je drago jer nisam kupovala i gomilala proizvode koji mi nisu potrebni.

 
Jedina nepromišljena kupnja ovog mjeseca su bili Carmex balzami za usne. Ok, nije bila skroz nepromišljena kupnja, ali mogla sam se zadovoljiti samo jednim komadom, a nisam odmah trebala kupovati i verziju u sticku i u teglici jer kao što vidite, verziju u sticku još nisam ni raspakirala, a kupila sam ih prije jedno 3 tjedna. Inače je moj omiljeni balzam za usne Nuxe Reve de Miel (recenzija), no kako mi je pri kraju, odlučila sam probati hvaljeni Carmex i moram vam reći da mi se sviđa, no pisat ću vam recenziju, pa neću sad duljiti o njemu.


Iz Eucerina su mi stigli Eucerin pH5 krema za ruke* i Eucerin Lip Aktiv balzam za usne.* Balzam sam nekad davno imala i svidio mi se, dok kremu za ruke još nisam dovoljno isprobala da bih vam donijela krajnje dojmove (jer srećom nije bilo baš hladnih dana otkad sam ju dobila).


Stigli su mi i Afrodita noviteti - Afrodita 100% SPA Mousse za tijelo od jagode* i Afrodita 100% SPA Peeling od jagode*. Recenzija će biti uskoro jer se držim novogodišnje odluke i redovito se pilingiram i mažem, tako da proizvode redovito testiram :)


Idući novitet je zapravo još poklon koji sam dobila za Božić od mog najdražeg muškarca, ali sam ga nepravedno zaboravila uvrstiti u prošlomjesečne novitete, pa ispravljam tu grešku sada - riječ je o Roses de Chloe mirisu ♥


Kako me prošlih mjeseci držala manija ruževa, tako me sad izgleda ulovila manija kistova, no odlučila sam krenuti s jeftinijim (a hvaljenim) varijantama, tako da sam si naručila set Jessup kistova za oči. Izuzetno povoljni (koštali su me oko 30 kn), a jako dobri. Do sada im nije nijedna dlačica otpala, ne smrde  sve u svemu, sviđaju mi se :)


Stigli su mi i L'Oreal Superstar noviteti - L'Oreal Superstar maskara* (koju već testiram i na prvu mi se sviđa) i L'Oreal Superstar eyeliner* (kojeg još nisam isprobala).


Pošto sam bila pri kraju s puderom za matiranje, iskoristila sam Bipa popust na dekorativu i kupila The Balm Sexy Mama puder (čiju ste recenziju mogle čitati ovdje), a kad sa već bila tamo, kupila sam i Sally Hansen Insta-Dry Top Coat pošto sam ostala bez brzosušećeg top coata, a to je proizvod koji mi stvarno treba. 

Konačno nam je stigla i Aura (ali po meni u premalo Kozmo drogerija, no dobro), tako da sam si uzela još jedan ruž - Aura Absolute Matte u nijansi Time for Selfie koja je hvaljena kao posebna nijansa, međutim na meni nije ništa posebno (iako srećom, nemam nijedan baš identičan ruž).


Za Božić sam se počastila nečim što sam dugo htjela (a paket je došao tek u siječnju) - riječ je o Urban Decay Naked 2 paleti koja mi je trebala da kompletiram moju UD Naked obitelj. To je nešto što mi definitivno nije bilo potrebno, no nekad se treba i počastiti, a kako najviše koristim upravo UD Naked palete, znam da će i ova biti korištena :)


I to je to od prošlomjesečnih noviteta, kao što vidite, nije ih bilo puno, no baš svi odreda su mi divni i sve ću ih s guštom koristiti (odnosno sve ih i koristim osim Carmex balzama u sticku i tuša kojeg tek trebam isprobati).

Koje recenzije vas najviše zanimaju?

*PR uzorci (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

15 komentari:

  1. Bravo za tvog muškarca! :) Parfem je odličan <3
    Sviđaju mi se Lorealove i Afroditine stvarčice..
    Sexy Mamu imam i obožavam, isto kao i Aurin ruž :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobar je taj moj muškarac :)))
      L'Oreal maskara se za sada čini dobra, Afrodita mousse je izvrstan, a ostalo još moram bolje isprobati :)

      Izbriši
  2. Imam Carmex u teglici i odličan je, po meni, ide uz bok s Nuxe balzamom, samo puuno jeftiniji. Od svih Naked paleta jedino mi je dvojka na wish listi jer je apsolutno predivna i sve si mislim da ću se počastiti njome za rođendan u ožujku :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se za Carmex, jako dobar balzam za usne :) Sastavom zaostaje za Nuxe balzamom, ali efektom su mi tu negdje :)
      Mislim da se trebaš počastiti paletom za rođendan :D

      Izbriši
  3. Predivni su mi noviteti....zanima me gdje si naručila kistove? Može link u inbox? Trebala bih kupiti kistove za sjenila, a ne bih htjela ništa profesionalno i skupo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo linka i ovdje :)

      http://www.ebay.com/itm/321583229823?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=510466560324&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

      Izbriši
  4. Odlicni noviteti, moram i ja ubrzo doci do tih Aura ruzeva :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Ruževi su jako dobri, posebno za tu cijenu :)

      Izbriši
  5. Divno je sve, a Chloe Roses mi je najljepša inačica prvijenca. <3

    OdgovoriIzbriši
  6. ja ne volim carmex jer me pece, ne znam dal sam ja jedina ili sta je problem :D
    od svih zivih tekucih ruzeva ja sam si kupila jedan i to bas istu nijansu kao ti, jedini je koji me odmah upiknuo u oko pa rekoh ajde za pocetak da isprobam uzet cu samo njega :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moguće da ti smeta mentol u sastavu, mene po nanošenju hladi, no to brzo nestane.
      I vidim da imamo isti ukus kad su ruževi u pitanju :D

      Izbriši
  7. Jaoj divno, ovo od Afrodite moram da probam, četkice mi se dopadaju jako kao i Loreal noviteti <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Noviteti kao i uvek odlični! Kad vidim Naked odmah se setim koliki si fan istih :))

    OdgovoriIzbriši