Favoriti mjeseca - rujan 2015. - a little make up obsessed

Favoriti mjeseca - rujan 2015.

Prošlog mjeseca se kod mene našlo mnogo noviteta, toliko da ih nisam stigla sve ni isprobati (čak ni one dekorativne), a u neke sam se toliko zaljubila da nisam ni htjela dalje isprobavati nego sam ih često i s ljubavlju koristila. Pošto su se uglavnom noviteti našli među mojim favoritima, logično je da ovog puta prevladavaju dekorativni proizvodi iako što sam starija, to više "patim" na preparativu, no tu uvijek uzimam stvari s rezervom i (uglavnom) pričekam s dojmovima iako ćete ovdje vidjeti proizvod koji koristim kraće vrijeme, ali stvarno mi se svidio i vjerujem da neću ni dugoročno promijeniti dojmove.


Među favoritima se našao samo jedan preparativni favorit i to je Caudalie Glycolic Peel maska. Dobila sam ju (uz još mnoge divne stvari)  za rođendan od Meli koja je, kao i uvijek, totalno pogodila s ovim proizvodom ♥

Glikolna kiselina mom licu jako godi (o čemu sam pisala nedavno u ovom postu), tako da sam se već na prvo korištenje zaljubila u ovu masku, a ljubav se i nastavila. Nisam uspjela naći postotak glikolne u njoj, međutim dovoljan je da bi lice zasjalo nakon korištenja, da bi se skinule odumrle stanice kože i kako bi se stisnule pore i sredili nedostaci na licu. Ovo je proizvod koji će svakako dobiti zasebnu recenziju - ali nakon što ga isprobam na duže staze.


Među dekorativnim proizvodima se našlo više favorita. 

KIKO Ultra Tech Curve maskara je proizvod koji koristim već cca. mjesec i pol i moram priznati da se nisam na prvu "našla" s ovom hvaljenom maskarom, međutim s vremenom smo razvile ljubav. Ne znam koji je razlog tome što mi nije sjela na prvu, nije da je bila premokra, možda je samo meni trebalo vremena da naučim "raditi" s njom, međutim sad vam mogu reći da mi predivno uvija i produžuje trepavice, a uz to im daje i volumen. 

The Balm Put A Lid On It baza za sjenila* je proizvod o kojem sam već pisala, pa za više detalja možete pročitati recenziju, a sada ću ukratko napisati da poboljšava intenzitet sjenila, produžava trajnost i uz to ne radi smetnje prilikom blendanja.


Essence No Make-up Look lak u nijansi 01 powdery rose* je lak kojeg stalno nosim otkad sam ga dobila. Daje stvarno no make up look, nokti izgledaju uredno, a opet decentno. Mislim da će ovaj lak biti pogodak za sve one koji na radnom mjestu imaju strogi dress code, a isto tako za školarke ukoliko u njihovim školama ne gledaju blagonaklono na lakirane nokte. Uz sve to je i super trajan, a uskoro ću objaviti i NOTD post, pa ćete ga moći vidjeti i na noktima.

I zadnji, ali ne zato manje važan favorit prošlog mjeseca su mi bile Rimmel Scandaleyes olovke u nijansama Bluffing i Trespassing Taupe. Početkom mjeseca sam vam pisala o KIKO olovkama koje mi se i nisu pokazale kao pun pogodak. E pa, Rimmel olovke su potpuna suprotnost! Koristim ih kad sam lijena nešto posebno se šminkati, nanosim ih same, bez baze ispod i iako na prvu djeluju kremastije, na mojim kapcima su trajnije odnosno nema onog groznog uvlačenja u pregib kapaka

I to su moji prošlomjesečni favoriti :)
Jeste li vi isprobale koji od tih proizvoda? Koji su vaši dojmovi? Što ste vi voljele u zadnje vrijeme?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

5 komentari:

  1. Glikolna me čeka da je krenem koristiti, a za bazu sam napravila mentalnu bilješku čim sam pročitala recenziju ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Essence lakic mi izgleda bas zanimljivo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super favoriti, a najviše me zanima recenzija maske jer je imam na wish listi :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Moram potražiti taj lak za nokte, kao da je za mene :)

    OdgovoriIzbriši