5 Days of All About Eyes: Nuxe Crème Prodigieuse yeux - a little make up obsessed

5 Days of All About Eyes: Nuxe Crème Prodigieuse yeux

U prethodnom postu sam započela seriju 5 Days of All About Eyes postova gdje sam vam u pet nastavaka odlučila predstaviti okoloočne kreme koje, neke duže, a neke kraće čekaju svoju recenziju.
Danas je na redu Nuxe Crème Prodigieuse yeux krema* za područje oko očiju.

Pošto je riječ o seriji od pet postova, moram napomenuti da su sve kreme testirane duže od za mene obaveznog minimuma kad je recenzija preparative u pitanju (minimum iznosi mjesec dana koliko je potrebno stanicama kože da dođu na površinu), tako da ćete dobiti mišljenje koje je formirano kroz dulji vremenski period.

Prilikom odabira kreme za područje oko očiju (iako isto vrijedi i za kreme za ostatak lica) bih vam preporučila da obratite pažnju na njen sastav, odnosno da sadrži u sebi aktivne sastojke koje će vašoj koži dati potrebnu njegu. To je posebno važno kod okoloočnog područja jer na tom području ima puno manje lojnih žlijezda i koži je potrebna veća pomoć da bi ostala nahranjena i elastična.

Tome naravno treba pridonijeti i vanjske utjecaje poput sunca, škiljenja, gledanja u ekran, a još ako, poput mene, nosite i leće, vašoj koži definitivno treba dobra njega. 

Nuxe Crème Prodigieuse yeux je krema koja je svakako dobar odabir za prvu njegu okoloočnog područja, no izvrsna je i za mene, a napunila sam tridesetu. 


Iz Nuxe-a kažu da hidratizira, djeluje protiv bora, natečenosti i umora.

Na prvu, kad ju tek počnete koristiti ćete se možda i zapitati je li uistinu tako jer je stvarno lagane teksture, koja je jako brzo upija što ju čini idealnom dnevnom kremom jer će biti izvrsna podloga za korektor.

Mene je, iskreno ću vam reći, šokiralo koliko je tekstura lagana i nisam baš puno očekivala od nje, međutim iz dana u dan, sve sam više vidjela kako je unatoč teksturi dovoljno hranjiva i za mene jer je okoloočno područje i dalje bilo nahranjeno i osvježeno. 


Možda bih trebala napisati i što ja tražim od okoloočne kreme. Ono što je obavezno je hidratacija, sprječavanje nastanka bora i osvježeno okoloočno područje. Iako imam podočnjake, svjesna sam da se njih mogu riješiti jedino na odmoru, kad više (i kvalitetnije) spavam, kad nema stresa, kao ni buljenja u papire i ekran, kad moje oči zapravo odmaraju gledajući u prirodu koja me okružuje, tako da ja od nijedne kremice ne očekujem da mi riješi taj problem, a srećom, nemam problema s vrećicama ispod očiju. 

Dakle ukratko rečeno, tražim proizvode s antioksidansima (radi sprječavanja nastanka bora) i s nekim hidratizirajućim sastojkom.

Ova krema ima sve od toga. Plavi zvjezdan, ekstrakt vječnog cvijeta i ekstrakt kakaa imaju antioksidativno djelovanje, hijaluronska kiselina je tu da bi hidratizirala okoloočno područje (i blago "napunila" postojeće bore), za hidrataciju je tu i biljni glicerin koji zadržava vodu u koži i sprječava isušivanje, a u sastavu je i kofein (izoliran iz sjemenki zelene kave) koji svojim drenažnim djelovanjem povećava mikrocirkulaciju oko očiju te smanjuje natečenost i vidljivost podočnjaka. Osim toga, krema sadrži 94,6% sastojaka prirodnog podrijetla. Ne sadrži parabene.


Što se mojih dojmova tiče, odmah ću vam reći da je meni ovo omiljena dnevna okoloočna krema. Hidratizira područje oko očiju, osvježava pogled, sprječava nastanak bora i izvrsna je podloga za šminku, čak i za meni omiljeni, no poprilično "jak" korektor (Estee Lauder Double Wear). Ovo je idealna krema za sve koji nemaju problematično okoloočno područje i koji traže hidrataciju te proizvod s antioksidansima koji će usporiti nastanak prijevremenih bora oko očiju, dakle za djevojke u 20.-ima, kao i one na početku 30.-ih godina koje još imaju okoloočno područje u dobrom stanju.

Nanosim po jednu pumpicu na svako oko tj. na okoloočno područje svakog oka ujutro dok za večer ipak biram jaču i bogatiju njegu. Djevojkama u dvadesetima će ona biti dovoljna i noću, no ja tada ipak preferiram jaču njegu. 

Nakon što sam napisala sve svoje dojmove, red bi bilo i da kažem nešto o pakiranju. Krema dolazi u količini od 15 ml, u plastičnoj bočici s pumpicom na potisak (što je izvrsno jer će sigurno biti potrošen sav proizvod, bez ostataka na rubovima bočice, a i pomakom potiska odmah i vidite koliko je kremice ostalo). Rok valjanosti je 6 mjeseci od otvaranja. 

Treba spomenuti da ova krema (kao uostalom svi Nuxe proizvodi) ima miris koji se poprilično osjeti, međutim ugodan je i nije iritirao moje inače osjetljive oči. 

sastav Nuxe Crème Prodigieuse yeux

Preporučena cijena u Hrvatskoj je 163,53 kn, a inače je dostupna i na online shopovima (BeautyExpert, Feelunique, HgHair, Lookfantastic), međutim zbog trenutnog valutnog tečaja trenutno se ne isplati naručivati ju online ukoliko nije neki ludi popust u igri. 

Sve u svemu, ovo je moja omiljena dnevna krema, te ukoliko ste u dvadesetima ili ranim tridesetima, tražite kremu koja će hidratizirati vaše okoloočno područje, imati aktivne sastojke i biti dobra podloga za make up, ova krema ima sve moje preporuke.

Jeste li isprobale ovu kremu? Koja je vaša omiljena okoloočna krema?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

14 komentari:

  1. Koristila sam ovu kremu i super mi je bila. Eto, u postu si mi otkrila i dobar korektor (pretpostavljam da imaš velike podočnjake kao i ja, jer znam da EL Double Wear tekući puder ima veliku moć prekrivanja)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nemam uglavnom ne znam kakve podočnjake, ali volim dobro prekrivanje, a EL DW je tu majstor ;)

      Izbriši
  2. Moja omiljena dnevna krema. Imam 33 godine i za noć mi isto treba nešto bogatije. Čekam ostale postove :)
    Tea

    OdgovoriIzbriši
  3. Probala tester i jedva čekam kad ću si ovu kremicu moći priuštiti! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zvuči odlično! :) Ja već godinama koristim isključivo Clinique AAE Rich i super sam zadovoljna, ali rado bih malo promijenila. Mislim da bih ovo mogla isprobati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. AAE Rich je meni noćna varijanta (ili trenutno Afrodita kamilica), dok mi je Nuxe dnevna i tako super funkcionira :)

      Izbriši
  5. Ova krema mi je jedna od najboljih koje sam probala poslednjih nekoliko godina, a svakako najbolja u svom cenovnom rangu i što je duže mažeš sve mi se više sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš to, što ju duže čovjek maže, to mu je bolja :)

      Izbriši
  6. Imala sam ovu kremu i bila mi je odlična,mislim da ih mogla ponoviti kupovinu. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Da li je ova krema dostupna u BIH? I da li ima jak ucinak na genetski nadljedjene podocnjake? Inace post za sve pohvale :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko znam, nije, no ima je na britanskim online shopovima koji dostavljaju u BiH, Lookfantastic, HqHair, BeautyExpert, Feelunique.

      Bojim se da na genetski naslijeđene podočnjake i neće imati baš puno učinka, no pošto su naslijeđeni, onda je malo vjerojatno da će ijedna kremica tu pomoći :(

      I hvala ti :)

      Izbriši