5 Days of All About Eyes: Afrodita Kamilica sensitive krema za područje oko očiju - a little make up obsessed

5 Days of All About Eyes: Afrodita Kamilica sensitive krema za područje oko očiju

Nekad davno, još u prvoj godini bloganja sam napisala recenziju ove kremice, no zaključila sam da zaslužuje novu pošto ju često spominjem, a ipak sam i 2,5 godine starija, pa mogu dati i osvrt na to kakva mi je i sada.

Afrodita Kamilica sensitive krema za područje oko očiju dolazi u plastičnoj teglici, u količini od 15 ml. Složit ćemo se da teglica nije najhigijenskija ambalaža i da su tubice i bočice ipak bolja opcija, međutim ovoj kremici bez problema progledam kroz prste.



Iz Afrodite kažu:

"Koži ugodna formula pomaže u dugotrajnom zadržavanju vlage u različitim slojevima kože oko očiju i sprječava njeno isušivanje. Kamilica i bisabolol umiruju i ublažavaju nadraženost umorne kože, a ceramidi učinkovito djeluju protiv starenja i boranja kože. Struktura kože se učvršćuje, borice oko očiju se zaglađuju, tamni podočnjaci i podbuhlost ispod očiju vidno se smanjuje."


Sama krema je bogate, kremaste teksture te je kao takva pogodna za noćnu njegu dok će danju biti prejaka svima osim osobama s izuzetno isušenim okoloočnim područjem, no mislim da će ju i osobe s takvom kožom u tom slučaju morati nanositi u jako tankom sloju. 

Ima jako blagi miris, tako da ju čak i ja, sa svojim osjetljivim nosom osjetim tek kad zabijem nos u teglicu. 


Krema nije samo bogate teksture nego je i djelotvorna. Dubinski hrani kožu, a prirodni bisabolol iz kamilice ublažava nadraženost i umiruje kožu.

Dobro je naglasiti i da u sastavu nema parabena, parafina, silikona i vazelina, a ima shea maslaca, avokadovog ulja, pčelinjeg voska (ukoliko ste alergični na pčelinje proizvode pripazite!), ulja pšeničnih klica i ricinusovog ulja koji su tu kako bi hranili kožu.

Krema je jako hidratantna i okoloočno područje je preko noći savršeno hidratizirano i osvježeno, pa se ujutro budim s lijepo osvježenim okoloočnim područjem neovisno o tome koliko sam spavala. 

Ovo je izvrsna krema za sve s isušenom kožom, kao i za one koji traže jaču hidrataciju noću. Za dan bih ipak preporučila neku laganiju kremicu koja će biti dobra podloga šminki. 


I 2,5 godine nakon prve recenzije mogu reći da ovu kremicu obožavam i dalje, da mi i dalje pruža savršenu količinu njege noću, ujutro se budim s hidratiziranim i svježim okoloočnim područjem, a veliki plus je i cijena - košta svega 40-ak kn tako da je svima lako dostupna. Sve to ju čini jednom od meni omiljene dvije noćne kreme i od srca ju preporučam svima. 

Jeste li probale ovu kremicu? Koja je vaša omiljeni noćna krema za područje oko očiju?

CONVERSATION

35 komentari:

  1. Ovu sam kremicu kupila zbog tvoje recenzije... mislim nekad na ljeto... i savršeno mi odgovara... navečer je koristim i meni je extra! :D

    <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovu recenziju sam cekala jer sam cula vec dosta pohvala za ovu kremicu pa me zanimalo i tvoje misljenje. Sada sam sigurna da cu ju i sama kupiti jer pruza sve ono sto ja zelim od jedne okoloocne kremice. Za dnevnu njegu imam vec par laganih kremica ali za noc ovo zvuci savrseno. I da, jako mi se svida i sastav tako da mene si uspjela uvjeriti da ju moram kupiti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš biti zadovoljna, ja ju stvarno volim i kupujem godinama :)

      Izbriši
  3. O pa hvala na preporuci, biće sjajno ako se i meni konačno bude svidela jedna okoloočna kremica povoljne cene!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zainteresovala si me, moracu da probam :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Gdje se moze kupiti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Muller, dm, Kozmo, Bipa, možda čak i u supermarketima koji drže Afrodita kremice :)
      U Mulleru je najpovoljnija :)

      Izbriši
  6. Gdje se moze kupiti? :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zapisujem za neku buduću probu :) Trenutno isprobavam dugo željenu Kiehls Avocado Eye Treatment kao noćnu kremicu i za sada mi se jako sviđa, a recenzije posljednje tri kremice koje sam isprobala idu ubrzo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nju mjerkam već dugo, a onda me cijena na kraju ipak odvuče negdje drugdje. Čekam dojmove :)

      Izbriši
    2. Ne bih ju preporucila, za noc je dobra, ali ispod korektora je losa - dugo joj treba da se upije i creasa mi se. Zadovoljna sam s Clinique AAE Rich za dan ali temeljem tvoje recenzije i preporuke, krenula sam u pohod na Afroditinu. Informativno, nemaju ju u (svakom) dm-u!

      Izbriši
    3. Sad ne znam ide li komentar za Afroditu ili Kiehls :)
      Napisala sam u recenziji da će Afrodita preko dana biti dobra samo onima s baš isušenim područjem, za ispod šminke je prebogata osim ako okoloočno područje nije baš jako isušeno :)
      Nisam znala da je nema u svakom dm-u, hvala ti na info :)

      Izbriši
  8. I ja ja volim i cesto kupujem, taman sam trenutno pri kraju sa okoloocnom i bas bih je mogla opet kupiti jer mi je bila odlicna.

    OdgovoriIzbriši
  9. Toliko pohvala čitam kod tebe o ovoj okoločnoj kremici i kupit ću je prvom prilikom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma ja ju stvarno volim ♥
      A nadam se da će i tebi odgovarati :)

      Izbriši
  10. Kremica djeluje odlično, a ja taman tražim svoju prvu kremu za okoloočno područje :). Mislim da je potraga završena, definitivno kupujem Afroditinu kremu :).

    OdgovoriIzbriši
  11. Baš me jako zanima ta njihova kremica, a i sad mi baš jedna treba! Drago mi je da ti se sviđa, super su ti i fotke i post. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlicna recenzija,i ja bi ovu kremicu!Ali je ne nalazim u Dm,Kozmu i Bipi!Jel je ima u Mulleru?Definitivno je kupujem,samo da je nadjem!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima je u Mulleru i tamo je najpovoljnija, no trebalo bi je biti i u ostalim drogerijama. Jedino ako te možda pakiranje zavaralo jer je vanjska kutija jednako velika kao i za kreme za lice :)

      Izbriši
  13. Imam ovu kremicu,baš sam je kupila prije mjesec dana i potvrđujem,stvarno je super! Ima je u dm-u :))

    OdgovoriIzbriši
  14. Definitvno je namjeravam probati. Hvala na preporuci!

    OdgovoriIzbriši
  15. Ako ti i Girl in Berlin kažete da valja onda je moram probati :*
    Budem joj dala šansu iduću zimu ;)

    OdgovoriIzbriši
  16. Marijana Šimić5/18/2015 02:41:00 PM

    Mene zanima jesi probala Afroditinu Hydra Thermal okoloočnu ,ako jesi koja od ove dvije je masnija ,odnosno koja ti je bolja. Znači Afroditina kamilica i Hydra Thermal . Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hydra Thermal sam probala samo tester i Kamilica je puno hranjivija i masnija. Nije me taj tester navukao da ju kupim, meni se Kamilica čini prikladnijom za moju kožu. Hydra Thermal mi je više dnevna, a kamilica noćna :)

      Izbriši
  17. Marijana Šimić5/18/2015 08:39:00 PM

    Baš ti hvala na odgovoru.Čini mi se da ću preći na Kamilicu ,koristit ću je navečer a Hydra T. samo po danu. :)

    OdgovoriIzbriši
  18. super, sad znam koju ću kremicu uzeti bez da se puno mislim u drogeriji. dakle, za dan mi nebi odgovarala dok za noć bi. ništa, onda jedino je koristiti u tanjem sloju

    OdgovoriIzbriši