Afrodita Kamilica sensitive krema za područje oko očiju - a little make up obsessed

Afrodita Kamilica sensitive krema za područje oko očiju

Jedna od meni vječnih potraga je svakako i pronalaženje cjenovno prihvatljive, a dobre kremice za područje oko očiju. Nekako mi je uvijek žao davati velike novce za 15 ml kremice iako ću vjerojatno jednog dana kad će koža imati veće potrebe, biti spremna dati i bogatstvo za okoloočnu kremu.
No zasad, kada mi je dovoljna samo hidratacija, mi je stvarno žao davati 200+ kn za kremicu oko očiju.

Kremica koju koristim nekih mjesec dana, a koja me oduševila je Afrodita kamilica sensitive krema za područje oko očiju.



Što Afrodita kaže?
"Koži ugodna kremasta formula pomaže u dugotrajnom zadržavanju vlage u različitim slojevima kože oko očiju i sprečava njezino isušivanje. Savršena kombinacije kamilice i bisabolola nježno smiruje i ublažava nadraženost umorne kože, a ceramidi učinkovito djeluju protiv starenja i boranja kože. Struktura kože se učvršćuje, borice oko očiju se zaglađuju, tamni podočnjaci i podbuhlost ispod očiju primjetno se smanjuju."
Krema je bez parabena, parafina, umjetnih boja i alkohola.




Što krema radi?
Moja koža oko očiju nije nešto zahtjevna, borica još nemam, pa trebam samo dobru hidrataciju, pogotovo sada kada je došla sezona centralnog, a sudeći prema vremenu danas i sezona hladnog zraka i vjetra, a i uz sve to nosim leće. Podočnjake standardno imam kad se ne naspavam, no nemam problema s podbuhlošću (podbuhlosti?). Krema uistinu izvrsno hidratizira, čak mi je malo i prejaka kao podloga za šminku iako mislim da bi nekom tko ima isušeno okoloočno područje, mogla i tada poslužiti. Dovoljno govori i to što otkad ju koristim, nisam imala potrebu nijednom koristiti svoju omiljenu Merz Special masku za područje oko očiju koju sam inače redovito stavljala jer bih svakih par dana imala osjećaj zatezanja oko očiju.
Krema je kremaste, a ne gelaste strukture što osobno puno više volim jer sve one gelaste nemam osjećaj da me dovoljno nahrane.
Ono što me oduševljava je što koža stvarno izgleda zdravije, svjetlije i nekako zaglađenije i što je stvarno nahranjena.
Kremu je isprobavala i moja mama i iako je naravno, u skladu s godinama, njena koža zahtjevnija, i njoj se jako svidjela ova kremica jer uz to što je krema i njoj radila sve što i meni - hranila kožu i djelovala malo na podočnjake, djelovala je i na vrećice ispod očiju. Ne u smislu da su totalno nestale, ali su svakako smanjene.



Ova krema po meni ima samo jednu manu - a to je da dolazi u teglici, a ne u tubi, no pregrmit ću i to jer je krema stvarno izvrsna za moje potrebe. Ako nemate nekih posebnih prohtjeva vezanih uz okoloočnu kremu, ova krema je svakako moja preporuka za vas.
Cijena je 42,90 kn u Mulleru za 15 ml proizvoda.

Koju okoloočnu kremu vi koristite? Imate li kakvu preporuku?

Vaša Nives




CONVERSATION

10 komentari:

  1. Zvuči dobro :) Zadnje od njih sam uzela set za masnu kožu, ali ostala sam razočarana..

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je inače Merz vrh, cijena je smiješna, a učinak ne izostaje. Baš bihmogla probati ovo:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Citala sam tvoj blog...i dodjoh i do ovog posta :D pa nisam mogla a da ne komentarisem ovu kremicu <3
    I ja ju imam vec 10tak dana i odusevljena sam. Iako imam urodjene udubljene podocnjake, ostale 'mane' je rijesila donekle. Kako god, bolje mi koza oko ociju izgleda. I sastavom sam zadovoljna. I teglica mi je preslatka... I cijena je super. Ma sve pohvale :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš mi je drago da je i tebi dobra, meni je i dalje izvrsna ♥

      Izbriši
  4. Opa, nisam znala da je ova krema tako dobra. Mjerkam je neko vrijeme a poslije tvoje recenzije cu ozbiljno razmisliti o njoj! :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Kupila si me ovom odlicno recenzijom. Prvom prilikom kupujem!

    OdgovoriIzbriši
  6. Afroditine kreme inače su mu omiljene, a ovu odavno mjerkam... čim potrošim ovu svoju koju upravo koristim,bacam se na ovu Afriditinu :)

    OdgovoriIzbriši
  7. I ja je koristim nekih mjeseca dana i vidim vec pozitivne promjene

    OdgovoriIzbriši