"I dodaj svetu malo boje..." - a little make up obsessed

"I dodaj svetu malo boje..."

Već sam kukala na blogu kako ne volim zimu, sivilo i snijeg, a kako nažalost ne živim u tropskom pojasu, jedan od načina da to lakše podnesem su boje, tako da sam vam odlučila pokazati svoju trenutnu manikuru iako mi kožica nije u savršenom stanju zbog zime (i moje trenutne lijenosti da ju mažem svaku večer). Iskreno, nekad požalim što imam na blogu ovako veeelike slike jer se na njima vidi svaka nepravilnost koja se uživo ne vidi, ali ako ću čekati da se apsolutno sve poklopi (i nokti (za mene) idealne dužine i kožica koja je u savršenom stanju), imat ću jedan NOTD post godišnje, a jedan od planova ove godine na blogu je svakako više NOTD postova, tako da se bacam na posao :)


Zvijezda današnjeg posta je Maybelline Colorama #150.* Ne znam kako vi, ali pomalo me nervira što nemaju lijepe nazive nijansi nego samo brojke jer kad me netko pita koji lak nosim, jednostavno mu ne znam reći jer mi se ne da pamtiti brojeve nijansi dok je s pravim nazivima ipak lakše. Kako god, riječ je o toploj crvenoj boji za koju nisam bila sigurna kako će mi pristajati, no definitivno više nemam hladni podton nego neutralni (koji i dalje više vuče na hladni), tako da mislim da mi ovaj lak dobro stoji uz moj ten. 


Na slikama je nanesen u dva sloja i preko njega je nanesen top coat (Misslyn 60 sec. Top Dry). Ne znam je li formula Colorama lakova poboljšana ili ja u zadnje vrijeme nalijećem na kvalitetne nijanse (izuzev nijanse iz Bleached Neons kolekcije), ali lak je savršene tekture, idealno maziv. Koliko se brzo suši mi je teško reći jer ja jako brzo nanosim preko njega već spomenuti brzosušeći top coat, tako da ćete kod mene ostati uskraćene za tu informaciju :)


Sve u svemu, ja sam odmah veselija čim sam dodala svijetu malo boje :)

Kako vam se sviđa ovaj lak? Držite li se zimi samo zagasitih nijansi ili i kod vas nema pravila?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda. Za više informacija pročitajte Pravila i informacije o stranici.)   

CONVERSATION

23 komentari:

  1. Preijepa je nijansa, i kod mene nema pravila, nosim ovakve lakove u boji da mi malo poprave raspolozenje i osvjeze ove tmurne dane :D Trenutno mi je na noktima mint lakic :D

    OdgovoriIzbriši
  2. meni su baš super slike u ovom postu, kao i tvoji nokti :D
    i sama sam tužna kada lakovi nemaju lijepe i fora nazive, već samo broj :D
    lijepa je boja, super se ističe uz toplu majcu i snijeg <3

    OdgovoriIzbriši
  3. baš je lijepa nijasna, a crvene su mi ionako najdraže :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Koja kožica oko noktiju? Isušena? Ja ništa ne vidim. :D
    I meni je bzvze kada je broj umjesto naziva, a neki imaju tako maštovite nazive da ti dođe baš žao što se ovi uopće nisu potrudili već samo broj stavili. Inače nisam oduševljena Colorama lakovima, ali kao što kažeš, možda su se popravili :D Ja nisam nailazila na kvalitetne nijanse. Ova je baš divna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha hvala ti :D

      Ne znam jesu li se popravili ili ja u zadnje vrijeme nailazim na kvalitetne nijanse, ali od zadnjih 5 MNY lakova, samo 1 nije imao savršenu formulu (ali taj je imao savršenu boju, pa mu opraštam) :D

      Izbriši
  5. Predivna nijansa. Kupujem prvom prilikom!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Dopada mi se nijansa i ja licno ne primecujem nepravilnosti.
    Zimi koristim tamnije mat nijanse tipa braon, ljubacastu, sivu. Volim da stavim nude ili belu ponekad :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      I ja uglavom zimi nosim takve nijanse, ali onda me ponekad "lupi", pa završim s ovakvom bojom na noktima :)

      Izbriši
  7. "...čudo moje" :D Divan crvendać :) Slažem se s tobom da je gotovo nemoguće imati savršene nokte za NOTD post i zato se treba gledati kako izgleda lak na noktima, a ne biti cjepidlaka :D A mene kožica oko noktiju nikada nije tako loše izgledala kao ove zime, a njegujem ju kao i dosada pa to prepisujem ovom hladnom vremenu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma zima je smrt za kožicu, ova pogotovo jer ja ne volim rukavice i ne nosim ih ako baš nije debeli minus, a to me onda zavara, pa izgleda ovako :/

      Izbriši
  8. Kako su ti dugi nokti! Koju bazu koristiš? Lepa je boja, i super ti stoji. Zimi ne mažem jedino neonce, samo to pravilo imam, a za ostale nema pravila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidim sad da si napisala, samo sam u nokte gledala pa nisam ni videla da si napisala. :D
      Šteta što nema tog brenda u Srbiji.

      Izbriši
    2. Ma nema problema :)
      Ali to nije baza, nego nadlak :)
      Tu nemam nikakvu bazu, ali uvijek preporučam Eveline 8u1, evo, baš sam nedavno napravila kuru njime :)

      Izbriši
  9. S ovim tvojim uvodom sam mislila da su ti nokti groblje, a kad ono.... Genijalno! Sviđa mi se lak, ali bome i nokti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha ma nije TAKO strašno, ali znaš kako svi traže dlaku u jajetu :D
      I hvala ti :)

      Izbriši
  10. haha, da je meni takve nokte. :D Ma baš glupost to za naziv laka,kao da ću pamtiti brojeve kada želim neki određen lak kupiti :D Što se mene tiče ,pravila ne postoje :D sve radim onako kako ja to želim u datom momentu i kako se osjećam :D

    OdgovoriIzbriši