Alba Botanica So Smooth Gardenia šampon i regenerator za kosu - a little make up obsessed

Alba Botanica So Smooth Gardenia šampon i regenerator za kosu

Prije nekoliko mjeseci sam od dm-a dobila ogroman paket prirodne kozmetike (klik za post), a među njime i nekoliko Alba Botanica proizvoda. Pošto sam ih već dobro isprobala, a trenutno je u dm-u i akcija od 50% na Alba Botanica proizvode jer izlaze iz asortimana, pa je dobra prilika za kupiti ih po pristojnim cijenama (po punim cijenama su, po meni, bili preskupi, posebno ako cijene usporedimo s cijena na stranicama poput iHerb-a).

U ovom postu ću pisati o Alba Botanica So Smooth Gardenia šamponu i regeneratoru za kosu.

Alba Botanica proizvodi su 100% vegetarijanski, nisu testirani na životinjama i ne sadrže paraben i spadaju pod prirodnu kozmetiku. Proizvodi ne sadrže mineralna ulja, parabene, ftalate, umjetna bojila, PEG-ove i formaldehid.

Alba Botanica So Smooth Gardenia šampon

Alba Botanica šampon ne sadrži štetne sulfate niti teške silikone, pa je dobar odabir za osobe s osjetljivim tjemenom, kao i za osobe koje izbjegavaju silikone u proizvodima za pranje kose.



Ambalaža je tipična za Alba Botanicu, žuta plastična (reciklirana) bočica sa zelenim detaljima. Ima klasičan čep koji se otvara bez problema, no opet je dovoljno čvrst da se neće otvoriti prilikom transporta (recimo prilikom putovanja). Dolazi u količini od 355 ml.

Iz Alba Botanice kažu da je riječ o infuziji nježnih biljnih čistača i umirujućih ekstrakta. Ekstrakt gardenije i protein soje nježno hrane vrhove kose i čak i neposlušna kosa postaje glatka.

Kako imam seboreični dermatitis, uvijek sam u potrazi za nježnim šamponima koji neće iritirati moje vlasište, a koji će istodobno dobro čistiti kosu i uz koju će mi kosa izgledati lijepo i zdravo.

Što se tiče ostalih "tehničkih podataka" o mojoj kosi, osim seboeričnog dermatitisa, bitno je reći da imam prirodno kovrčavu kosu, masnije vlasište i suše vrhove, kosu često tretiram toplinom (peglom i figarom), a tretiram ju i bojama za kosu.

Ovaj šampon sam koristila i u kombinaciji s regeneratorom iz ove linije, kao i s drugim maskama i dojmovi su redovito bili isti.

Kosa nakon korištenja je sjajna, glatka, izvrsno očišćena unatoč blažem sastavu. Šampon ne otežava kosu, lepršava je, ali bez stršenja "antenica". Ne iritira vlasište, čak ga i smiruje (no ne tako brzo kao moj voljeni Vichy šampon - recenzija), a ima i savršen miris (gardenije). Ne utječe na brže blijeđenje boje, a uz to i omekšava kosu. Što se mene tiče, ovo je najbolji "prirodni" šampon koji sam imala priliku probati i jedini koji me stvarno oduševio. Od mirisa, pa do efekta. Obično ili mi miris valja, a efekt ne (onaj dojam suhonjave i/ili slamaste kose), dok se s ovim šamponom uistinu sve poklopilo.

Cijena šampona je trenutno između 45-50 kn, što je solidna cijena za ovakav proizvod i mislim da ga se isplati uzeti na ovom sniženju.

Sastav možete pogledati na ovom linku

Alba Botanica So Smooth Gardenia regenerator


Regenerator dolazi u bočici iste veličine kao i šampon. Namjerno pišem o veličini, a ne o količini jer dok na ambalaži šampona piše da je riječ o 355 ml, ovdje piše da je riječ o 340 grama.

Kao i šampon, i regenerator sadrži aromu cvijeta gardenije koji hidratizira kosu. U regeneratoru se nalaze još i aloe vera i suncokretovo ulje koje hrane kosu, dok ju ulja tropskih orašastih plodova štite i "obnavljaju", odnosno tako proizvođač tvrdi. Ja sam mišljenja da oštećenu kosu ništa ne može obnoviti nego da je jedino rješenje ošišati ju.

Za razliku od šampona, ovaj proizvod sadrži silikon (dimethicone) iako na ambalaži piše da ne sadrži "heavy silicones". Bit će da ovo nije "heavy" silikon, ali je silikon svakako, pa sam mišljenja da taj natpis ne bi trebao stajati na oakiranju jer može ljude dovesti na krivi trag.

Kao i svaki regenerator, nanosi se na opranu, vlažnu kosu. 

Što se tiče efekta na kosi, on je dobar. Koristila sam ga u kombinaciji sa šamponom iz iste linije, kao i s drugim šamponima. Regenerator nanosim samo na vrhove, a zatim kosu počešljam češljem sa širokim zubcima koji ipak dio regeneratora prenese i na ostatak kose iako je i dalje najveća koncentracija upravo na vrhovima. Pošto je moja kosa zdrava, nakon korištenja je bila mekana, lagano se raščešljavala i ono najvažnije - vrhovi su bili nahranjeni.

Sastav regeneratora možete pogledati ovdje

Ukoliko imate oštećenu kosu, ovi proizvodi sigurno neće laskati vašoj kosi zbog manjka silikona koji zaglađuju kosu i daju prividno zdrav izgled kose. Zapravo to je i veliki problem sa silikonima, oni oblažu vlas i zaglađuju ju, pa mnogi nisu ni svjesni stvarnog stanja svoje kose (da se razumijemo - ja inače koristim bez problema proizvode sa silikonima, ne bježim od njih), pa često puta žene ostanu šokirane kad kupe neki šampon bez silikona jer im kosa "izgleda k'o slama".

Ukoliko vam je kosa zdrava i tražite proizvode koji neće iritirati vlasište niti oblagati kosu s previše silikona (ipak se u sastavu regeneratora nalazi dimethicoe, pa ne mogu reći BEZ silikona), ova linija bi vam se mogla svidjeti jer dobro hrani i njeguje kosu, ne iritira vlasište, a uz to i predivno miriše. nije za zanemariti i to da proizvodi nisu testirani na životinjama. 

U svakom slučaju, ja sam jako zadovoljna i ovo je definitivno najbolja "prirodna" linija proizvoda za njegu kose koju sam isprobala, a mislim da je sad dobra prilika za kupnju u dm-u dok traje taj popust.

Jeste li vi isprobale ovaj šampon ili regenerator? Ili nešto drugo iz Alba Botanica asortimana? Koji su vaši dojmovi?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

11 komentari:

  1. Koristim šampon, izvrstan je! Ne iritira tjeme, a kosa je lijepa uz njega. Kao masku ipak koristim masku sa silikonima jer volim maske koje štite kosu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Moja kosa je slamasta, ali i treba šišanje :/ Valjda će nakon njega bolje izgledati :/
    Kak god, prelazim na šampone bez silikona, pa da se vidi stvarno stanje

    OdgovoriIzbriši
  3. šampon ima sve što želim - lijepo opere, a ne otežava kosu :)
    regenerator zvuči isto dobro :D
    i sama imam faze kada stavljam proizvode sa silikonom, a nekad koristim samo one bez njega--- ovisno u kakvom je stanju kosa moja :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj odlična recenzija ali me stavljaš na muke. :D Možda uzmem regenerator dok je još uvijek na sniženju jer sam Kerastase šamponu i suviše vjerna da bih ga mijenjala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Regenerator je super, ali Kerastase maske koje koristiš su ipak rang iznad :)

      Izbriši
  5. mozes mi molim te rec posto koristim masku koja ima silikone hoće li ih ovaj šampon skinuti ili ne,mogu li kombinirat la croa masku i ovaj šampon?:) hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  6. super recenzija, već dugo izbjegavam šampone sa SLS-om, jesi probala možda Macadamia šampon za kosu ili Biobazin šampon? Što misliš o njima?

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je sampon bio onako, nikakav wow efekt da bi ga opet kupila :/

    OdgovoriIzbriši