Marc Jacobs Lovemarc Matte Lip Gel 140 gossip - a little make up obsessed

Marc Jacobs Lovemarc Matte Lip Gel 140 gossip

Nakon preko osam mjeseci korištenja i obožavanja, konačno je svoju recenziju dočekao Marc Jacobs Lovemarc lipgel 140 gossip . Strašno je to što se često nalazio u favoritima mjeseca, našao se i u favoritima godine, a nikad nije dobio recenziju. Odlučila sam ispraviti tu nepravdu i da će mi to biti jedna od prvih ovogodišnjih recenzija i eto, ispunila sam to obećanje samoj sebi i mom Marcu :)


Ruž dolazi u meni divnoj i elegantnoj crno-bijeloj ambalaži s magnetom zahvaljujući kojem nema šanse da vam se ruž otvori u torbici. Dio je limitirane kolekcije za koju se ne zna do kada će biti dostupna, a koja se sastoji od pet nijansi (više na Sephorinoj stranici).

Iako naziv kaže da je riječ o mat ružu, rekla bih da je ovdje riječ o istom "mat" ružu poput YSL Mats 208 (recenzija), dakle semi-mat. 

Tektura je lagano gelasta, nisam se do sada susrela s takvom teksturom. Na opis bih očekivala nešto ljigavo, no to nikako nije. Ruž je jednake čvrstoće kao i ostali, no savršeno se nanosi kako je maziv i kremast. Imam osjećaj da bi se sam nanio da mu to dozvolim :)


Osjećaj na usnicama je predivan i ovo mi je definitivno po tom pitanju jedan od najdražih ruževa, nema uopće osjećaja ikakve težine, nema isušivanja ni nakon cjelodnevnog nošenja, a iznimno je trajan i čak i nakon obroka i nakon nekoliko sati nanšenja je tu, a i lagano se stain-a i s vremenom postaje pravi mat ruž.

Što se tiče pigmentacije, moram priznati da sam očekivala nešto jaču pigmentaciju (ovo mi je prvi susret s Marc Jacobs ruževima, pa ne znam je li to pravilo ili iznimka). Odnosno očekivala sam jaču boju jer kad pogledamo boju u ambalaži i boju na mojim usnicama, vidi se da je na usnicama boja ipak puno "mirnija, vjerojatno zbog sheer teksture. Unatoč tome, ne gledam to kao manu jer se bez problema nadograđuje što baš i nije slučaj sa svim (mat) ruževima, pa ukoliko postoji potreba za jačom bojom, ona se bez problema može postići. 


Što se tiče mirisa, i najosjetljiviji nosevi će biti zadovoljni jer nema nikakav miris. 

Ova fuksijasta boja je poprilično hladna, tako da će najbolje pristajati osobama hladnog podtona, a pristajat će i osobama neutralnog podtona.

Zbog predivne tekture, kao i trajnosti, a i boje koja je totalno po mom ukusu, ovo je postao jedan od mojih omiljenih ruževa i da su mi dostupniji, sigurno ne bi ostao jedini Marc Jacobs u mojoj kolekciji.

Tako dolazimo do jedine mane, a to je teška dostupnost - naime, Marc Jacobs Beauty kolekcija je dostupna u američkoj  i kanadskoj Sephori te na Marc Jacobs Beauty stranici, a nitko od njih ne dostavlja kod nas, tako da je jedina opcija eBay. Moj Marc Jacobs je kupljen u New Yorku po cijeni od 30 dolara (+tax) i vjerujte, vrijedi svakog dolara.

Kako vam se sviđa ovaj ruž? Jeste li probale nešto od MJ kozmetike?

P.S. Naknadno ću staviti sliku cijelog lica s ružem.

CONVERSATION

24 komentari:

  1. Zanimljiva recenzija! :)
    Šteta što je Ebay jedina opcija. :(

    OdgovoriIzbriši
  2. U svakom smislu je predivan od ambalaže do nijanse :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Šteta što ga nema kod nas, baš je lijep. I one njegove palete sjenila su baš mmm

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, i palete sjenila su divne, ali naravno, meni su se najviše svidjele nude varijante, pa sam zaključila da mi ipak ne trebaju i da je ruž dovoljan :)

      Izbriši
  4. Jedva sam čekala ovu recenziju! Predivan je, nijansa mi je baš posebna, a prema tvom opisu ruž zvuči kao nešto što bih ja obožavala. Šteta što je tako nedostupan...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. toliko je lagan na usnama, a istodobno i trajan, da vjerujem da bi ti se svidio :)

      Izbriši
  5. Divan je. Ja sam zaljubljena u Marc Jacobs parfeme. Nisam ni znala da ima dekorativu. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Nijansa mi je kao stvorena za ljeto. Divna, divna i još ovo kad čujem da nije težak na usnama, pun pogodak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma za svako godišnje doba, barem meni :)
      i je, baš je pun pogodak :)

      Izbriši
  7. Njihovi ruževi su mi naprosto prekrasni, izbor nijansi također vrlo dobar, ova me nijansa nekako lagano podsijeća na Candy yum yum od Mac-a iako naravno imaju dosta različitosti :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivan je! Ja mnogo patim što nemamo MJ dekorativu u Sephori ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj, ruž je odličan! Boja, finish..ma savršen! Ali ipak definitivno mi je najbolji tvoj komentar " Imam osjećaj da bi se sam nanio da mu to dozvolim :)", divno :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Nisam probala MJ šminku, čisto sumnjam da ću u skorije vrijeme. Čisto zbog te nedostupnosti, ali i cijene.
    Lijepa je nijansa, u svakom slučaju! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Nijansa mi se jako dopada, kao i ambalaža! :)

    OdgovoriIzbriši