Favoriti 2014. godine - make up - a little make up obsessed

Favoriti 2014. godine - make up

I za kraj serije o favoritima je ostao post o dekorativnim favoritima godine. Prošle godine sam našla masu predobrih proizvoda i stvarno mi je bilo teško odvojiti one najnajbolje. 


Osim dva laka i dva ruža, baš sve su novi favoriti, dakle vidite koliko je plodna bila ova godina za mene po pitanju make up-a :)


Po pitanju ruževa sam bila najgora, jednostavno mi je bilo teško odabrati manje jer su baš svi ovi ruževi obilježili moju godinu. Na kraju je ispalo da se u postu našlo čak 12 ruževa, kao da sam odabrala po jedan za svaki mjesec.

Neki su recenzirani, neki nisu, oni koji nisu će biti, a ono čime su se istakli prema ostalima su svojom kvalitetom (i bojom). Pa ajmo redom: YSL Mats 207, YSL Mats 208 (recenzija), Max Factor Elixir Bewitching Coral (recenzija), Marc Jacobs Lovemarc 140 Gossip, MAC Flat Out Fabulous (recenzija), MAC Craving (recenzija), Sleek Heartbreaker (recenzija), L'Oreal Pure Reds Freida, L'Oreal Pure Reds Blake, Avon Carnation (recenzija), YSL Kiss&Blush Rose Frivole i Dior Addict Extreme Cherie Bow (recenzija). 


Što se tiče rumenila, ove godine je bilo nemoguće preskočiti Clinique Cheek Pop Blush Pop u nijansi Plum Pop (recenzija), a tu su se našli i super pigmentirano i super trajno Lancome Subtile rumenilo u nijansi Rose Paradais (toliko je pigmentirano da je doslovno dovoljno samo dotaknuti rumenilo kistom - vidi se na slici da izgleda skroz novo) i MAC Blushbaby. 

Kao proizvod za matiranje se istaknuo MAC Blot Pressed Powder (recenzija). 


Iako i dalje obožavam Estee Lauder Double Wear korektor (recenzija) i Maybelline Fit Me korektor, našla sam još jedan dobar korektor za okoloočno područje - Max Factor Eye Luminizer. Solidno prekriva, ne uvlači se u borice i ne isušuje. Uskoro ćete ga moći vidjeti u recenziji na djelu :)


Ove godine su obilježila neutralna sjenila, tako da sam obožavala moje novitete - Urban Decay naked basics 2 (recenzija) i Urban Decay Naked 3 (recenzija) i Avon True Color duo sjenila u nijansi Deep Wine (recenzija). 

Kao maskara godine se iskazala Avon Big & Daring maskara (recenzija), imala sam čak dva favorita kad su tuševi u pitanju - Catrice gel liner u nijansi Black Jack with Jack Black (recenzija) i L'Oreal Blockbuster Superliner (recenzija).

Što se tiče obrva, napokon sam našla svoju dobitnu kombinaciju Anastasia Beverly Hills Dip Brow Pomade u nijansi Dark Brown i Anastasia Beverly Hills kist br. 12 (koji stvarno čini razliku u odnosu na druge kose kistove). 


Kad su lakovi u pitanju, opet se Essie pokazao kao apsolutni favorit, no na sliku sam zaboravila staviti i lak jednog drugog branda, riječ je o p2 sand style laku u nijansi 120 dreamy (swatch). Essie lakovi koje sam obožavala su: Essie Peach Daiquiri - stari favorit (swatch), Essie Sole Mate (swatch), Essie Merino Cool  (swatch) i Essie Eternal Optimist  (swatch).


I konačno smo došli do kraja mojih favorita, sve proizvode sam stvarno obožavala i jako puno koristila prošle godine, a vjerujem da ću nastaviti s time i ove godine :)

Imamo li koji zajednički favorit?

Ostali postovi iz serije Favoriti 2014. godine:

CONVERSATION

38 komentari:

  1. Čitajući ovaj serijal postova o favoritima, mislila sam da neće biti make upa, ali mi je baš drago što sam se prevarila :D Divne stvarčice si izabrala i nisam ni sumnjala da se u ovom sastavu neće naći predivni roza cvijet :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post! Izabrala si top stvari, mnogo mi se svidjaju, posebno Urban Decay Naced Paletta :)

    Nikoleta, xoxo.

    http://nljuljduraj.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Željno iščekujem recenziju MF Eye Luminizera, baš me zanima kakav je. Taman će mi trebati neki novi korektor i razmišljala sam o kupovini ovog. Ali prvo želim čuti dojmove drugih ljudi prije nego što se odlučim na kupnju.
    Što se tiče ostalih favorita, svi su ti divni, ne znam uopće kojeg bih izdvojila pa ću stati na ovome :)
    Baš me zanima što će nam ova nova godina donijeti i kako će izgledati favoriti na kraju ove godine :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dojmovi su tu, kao i slike, samo trebam natipkati post - bit će ubrzo :)
      I mene jako zanima što će donijeti ova godina :)

      Izbriši
  4. Dora Podgorski1/10/2015 08:13:00 PM

    Essie lakove obozavam, isto kao i ud palete isto kao i mac ruzeve - savrsenstvo!!
    Offtopic pitanje- gdje uredujes naslovnu sliku gdje se napravi ovako zamagljeni krug za tekst?

    OdgovoriIzbriši
  5. Divni favoriti <3 I sviđa mi se novi izgled bloga :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Super su favoriti, sve je tako lepo odabrano :)
    Mnogo su lepi lakici :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post! Nažalost, meni Essie lakovi nisu baš dostupni, ali potrudit ću se nekako ih nabaviti. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovdje je još ljepša ekipa nego kod preparative :D
    Planiram uskoro nabaviti YSL 207, kiss&blush ili 02 ili 03- to još ne mogu odlučiti i naked3 *_* Nadam se da će se i meni dopasti koliko i tebi ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam kiss&blush 02 i stvarno je krasan, a i ostatak što namjeravaš nabaviti, nadam se da ćeš to što prije riješiti i uživati jednako kao i ja :)

      Izbriši
  9. Prekrasan post, baš sam uživala čitajući, neznam što bih prije izdvojila jer je sve doista krasno :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ženooo koji prozvodi :))) Sve bi ti uzela i ne znam šta mi je ljepše.. Blot je definitivno i moj favorit godine :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, kad mi to piše žena s isto divnim proizvodima, kompliment je još veći :)

      Izbriši
  11. Ružomanijak! :D Sviđa mi se tvoj izbor, a YSL mat ruževe i Kiss & Blush jako želim probati. Zanima me i MF luminizer, veselim se recenziji. :)
    Sviđa mi se i izbor sjenila, ja imam sve nejkedice osim ove dvije ali doći će i one na red!
    Obožavam i Essie lakove, Catrice gel liner, Avon Big & Daring maskaru.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a baš sam ružomanijak :D
      YSL Mats su stvarno divni ruževi i MORAŠ ih probati :)
      MF Luminizer će nadam se uskoro dobiti recenziju :)

      Izbriši
  12. Preeeeeeeeeeeeedobar izgled bloga. Bravo za majstoricu :)
    Dopadaju mi se favoriti, čekam recenziju korektora MF LM.

    OdgovoriIzbriši
  13. MAC Blushbaby rumenilo mi izgleda prelijepo *.* Samo sam njega gledala u ovim favoritima, neka mi oprosti ostatak favorita :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Jaao, favoriti su ti prekrasni. Ja bih ti sve uzela haha, i sve mi se stvarno sviđa. Svi su odlični, a najviše mi se sviđaju Essie lakovi i MAC ružeevi :) Predivno.

    OdgovoriIzbriši
  15. Anastasia proizvodi su mi dugo na wish listi.
    Odličan odabir proizvoda,baš sam uživala gledati slike i čitati ponešto o njima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anastasia vrijedi te pare, divni su proizvodi stvarno i isplati se uložiti u njih :)
      I hvala ti :)

      Izbriši
  16. Divni favoriti! Zajednički: Essie i P2 <3

    OdgovoriIzbriši
  17. E ja baš ništa od toga nisam probala pa ti mogu reći da je moj favorit negde za 2014-tu godinu Bioten brend i većina proizvoda koje sam probala :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Odličan post! Mac blot i Naked su i moji apsolutni favoriti, Avon senke obožavam, a Loreal Blake ruž mi je već neko vreme na wl!

    OdgovoriIzbriši