Favoriti 2014. godine - preparativa (lice) - a little make up obsessed

Favoriti 2014. godine - preparativa (lice)

2014. sam otkrila jako puno izvrsnih preparativnih proizvoda i bilo mi je teško odlučiti se za najdraže, tako da je za mene ovo stvarno top of the pops proizvoda koje sam otkrila i obožavala (da, to je prava riječ).


Naravno, provukao se tu i poneki proizvod kojeg volim od ranije, no trudila sam se stvarno u post stavljati novootkrivene proizvode, no što ja mogu kad neki ipak nemaju konkurenciju :)




Što se tiče čišćenja lica (kako od šminke, tako i od nečiste kože), tu se svakako istakla La Roche-Posay fiziološka micelarna otopina koja mi je jedno od najugodnijih iznenađenja prošle godine. Izvrsno skida šminku, ne iritira, a za više dojmova pročitajte recenziju.

Paula's Choice Anti-Redness Exfoliating solution 2% Salicylic Acid je proizvod koji me apsolutno očarao i ne želim više biti bez njega. Sredio mi je zaostale komedone, a drži pod kontrolom i moju seboreju. Jedino mi nije u potpunosti uklonio mitesere, no ovo je natoč tome najbolji proizvod s BHA koji sam koristila. Detaljnu recenziju možete pročitati ovdje.

Alpha H Micro Cleanse s 12% glikolne kiseline je, usudila bih se reći, najbolji piling kojeg sam ikad koristila. Divno očisti lice zahvaljujući kombinaciji mehaničkog i kemijskog pilinga i ostavlja kožu savršeno mekom ♥ Njegova kvaliteta u potpunosti opravdava njegovu cijenu. Nažalost, nije dostupan kod nas, ali dostupan je na Lookfantasticu, HqHair (veće i manje pakiranje), BeautyExpert i BeautyBay web shopovima.

Još jedan divan Alpha H proizvod je i Balancing Cleanser. Riječ je o kremastoj umivalici koja savršeno skida svaku, pa i tešku šminku, kao i šminku oko očiju (a bez puno muke) i uz to ne isušuje kožu i drži ju u ravnoteži ♥ Pošto mi je teško naći umivalicu koja me ne isušuje, ova me naprosto očarala ♥ Imala sam travel size pakiranje, no definitivno kupujem full size :)



Ove godine sam se zaljubila u ulja za lice. Koristim ih u noćnoj njezi i ujutro se budim divne i nahranjene kože. Planiram napisati recenziju sva tri ulja koja sam uvrstila u favorite. 

Caudalie Polyphenol C15 Detox Overnight Oil koristim na redovitoj bazi i obožavam kako se ujutro budim glatke kože koja izgleda svježe i zdravo neovisno o broju sati sna i stresa pod kojim sam ♥

Novexpert 5 Omegas i Nikel ulje divlje ruže (iako je riječ zapravo o mješavini ulja) koristim uglavnom u noćima kad mi je potrebna jača hidratacija i stvarno super hidratiziraju moju mješovitu, dehidraciji sklonu kožu. 

Nijedno od ovih ulja se nije pokazalo komedogeno na mom licu, tako da sam baš sretna s njima ♥























Što se tiče njege lica, trudila sam se držati neku ravnotežu. Iako je moja mješovita koža sklona komedonima, ona je sklona i isušivanju odnosno dehidraciji, pa mi je važno održavati balans. Iz tog razloga sam često koristila i maske za hidrataciju, kao i bogatije kreme za hidrataciju koje sam kombinirala s proizvodima s kiselinama kako bi mi lice bilo čisto.

Tako su se među favoritima našli Novexpert Repulp maska (recenzija), La Roche-Posay Toleriane Fluid čiju recenziju već dugo obećavam (čak sam ga u međuvremenu potrošila, no recenzija će biti) i koji mi se pokazao kao izvrsna dnevna krema - i ljeti i zimi, Dr. Nola Xerosensa noćna krema za suhu kožu (koja savršeno odgovara i mojoj mješovitoj koži - no više o tome u recenziji koja slijedi), Alpha H Balancing Moisturiser & Gentle Exfoliant koji mi je postao omiljeni proizvod s AHA kiselinama, možda čak i draži od Bioderma Sebium Seruma dok se što se tiče njege okoloočnog područja tu "prošvercao" stari favorit, Clinique All About Eyes Rich.


Kad je njega usana u pitanju, izdvojila bih dva proizvoda kao proizvode bez kojih više nikad ne želim biti, a riječ je o starim favoritima - Nuxe Reve de Miel balzamu za usne (recenzija) i La Roche-Posay Cicaplast Levres balzamu za njegu usana (više o njemu u ovom postu)  koji mi je omiljen "to go" proizvod. Dovoljno je reći da je moje usne držao u besprijekornom stanju i u Sarajevu kad su temperature išle do -20 stupnjeva, a ja sam puno vremena provodila vani.





To bi bilo to kad su u pitanju favoriti za njegu lica. Koji proizvodi su vas osvojili prošle godine?
Imamo li neki zajednički favorit?

CONVERSATION

22 komentari:

  1. Uvijek rado čitam tvoje postove ovakve vrste, kao i recenzije preparativne kozmetike, jer imamo iste probleme sa kožom!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post, imamo puno istih favorita!!! :) Nedavno sam počela koristiti Caudalie Polyphenol spf kremu i oduševila se, sad me naravno zanima i ostatak linije, a posebno ulje kad kažeš da je dobro. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. samo ću ti reći da je meni krema u usporedbi s uljem i serumom ništa posebno, onda znaš koliko je ostatak linije dobar :)

      Izbriši
  3. Link tvojih favorita ja zabilježavam u favorite! Odličan post!
    Nisam isprobala niti jedan od ovih proizvoda, ali neki su me baš zaineresirali. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :D
      sve redom su divni proizvodi i ja ih stvarno volim :)

      Izbriši
  4. Pola toga mi je bilo na wish listi, sad sam stavila i dr polovicu :D
    Odlični favoriti :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post! Nemamo zajedničkih favorita, ali voljela bih probati Nikel ulje divlje ruže i Nuxe balzam za usne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nadam se da ćeš ih uspjeti što prije isprobati :)

      Izbriši
  6. Sa ovog popisa sam probala samo LRP Toleriane Ultra i ok mi je, ali daleko do favorita. Sa tvog popisa volela bih da propbam AlphaH proizvode :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. za moju mješovitu, osjetljivu, seboreičnu kožu je stvarno favorit. I još k tome izvrsna podloga za šminku, ne masti me, a opet i dovoljno hrani :)
      No obrazložit ću sve u recenziji :)

      A Alpha H proizvodi su stvarno jako jako dobri :)

      Izbriši
  7. Odlican post! Voljela bih probati Nikel proizvod :)

    Nikoleta, xoxo

    http://nljuljduraj.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Koja lijepa ekipa kod tebe *-*
    I sama obožavam ulja i efekt ;)
    Već dugo želim isprobati Novexpert masku koju si spomenula i mogla bih joj dati šansu iduće zime.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Novexpert maska je stvarno divna ♥
      I drago mi je da se slažemo za ulja, stvarno daju super efekt :)

      Izbriši
  9. cicaplast mi je super za usne! moram nabaviti novi. i ja vec dugo zelim isprobati ovu novexpert masku ali zbog cijene nikako da dodje na red. nekako uvijek imam samo jedan njihov proizvod. tako je sad to trenutno nocna krema-peeling.
    isprobat cu i ovu micelarnu kad je tako hvalis :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. micelarna me totalno iznenadila jer nisam imala baš nikakva očekivanja od nje, a ispala mi je izvrsna, super skida make up i ne isušuje ♥
      a za Novexpert se nadam da ćeš što prije isprobati maskicu i biti zadovoljna njome :)

      Izbriši
  10. Još sam jučer pročitala ovaj post, ali na mobu pa mi se nije dao pisati komentar. To kažem zato što ne znam sviđaju li mi se više tvoji favoriti ili sam post, pa sam se morala vratiti i ostaviti komentar. Dala si mi puno dobrih ideja, a za Caudalie se slažem. Obožavam taj brand! Sad me još čeka kupnja nekih od tvojih prijedloga pa javim dojmove ili napišem post ;). Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj draga, puno ti hvala :* ♥ ♥ ♥
      Svakako javi dojmove, nadam se da će biti dobri kao i moji :))))

      Izbriši
  11. Imaš puno favorita i sve su divni proizvodi i jasno mi je zašto su se našli u ovom postu :D Sviđa mi se što si napravila niz postova o favoritima jer volim čitati takve postove :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlicne recenzije i blog... Iako te do sad nisam pratila, moram priznat da sam od danas vjerna citateljica! Zanima me dali bi neka od ovih ulja bila dovoljno dobra za jako suhu kozu? Ili mozda neka druga krema?

    OdgovoriIzbriši