Paula's Choice Anti-Redness Exfoliating solution 2% Salicylic Acid - a little make up obsessed

Paula's Choice Anti-Redness Exfoliating solution 2% Salicylic Acid

Jedan od proizvoda kojeg ste mogle vidjeti u predzadnjem new in postu je upravo Paula's Choice Anti-Redness Exfoliating solution 2% Salicylic Acid. Bočicu koju možete vidjeti na slikama sam dobila od uvoznika na recenziju, a proizvod mi se toliko svidio da sam kupila novu bočicu. Onda vam je jasno u kojem će tonu biti ova recenzija, no što točno radi i što mi se svidjelo, možete pročitati u nastavku :)


Prvo zašto sam se odlučila za BHA kiseline? Godinama koristim AHA kiseline, no kako je moja koža mješovita, s masnijom T-zonom i s komedonima, odlučila sam se isprobati i BHA kiseline.

Glavna razlika između AHA i BHA je ta da su BHA kiseline topive u masnoći, dok su AHA kiseline topive u vodi. To bi značilo da BHA kiseline imaju mogućnost probijanja kroz masnoću u pore i ljušte stanice kože koje su unutar uljne žlijezde koje mogu začepiti pore i imaju antibakterijsko djelovanje. Dakle BHA bi trebale birati osobe s masnijom kožom, one s problemima s prištićima i miteserima, dok su AHA kiseline bolji odabir za zadebljanu kožu, kožu oštećenu suncem ili za suhu kožu. Uz to, AHA kiseline poboljšavaju proizvodnju kolagena i povećavaju sposobnost kože da zadrži vlagu. Ono što je zajedničko i AHA i BHA kiselinama je da vrše kemijski piling, dakle skidaju vanjski mrtvi sloj stanica i tako pomažu novoj, zdravoj koži da dođe na površinu, tako da koža ima bolju teksturu, odčepljene pore i kreme i serumi se bolje upijaju.

Ono što bih svakako rekla jest da ne koristite BHA kiseline ako ste alergični na acetil-salicilnu kiselinu (aspirin).


Moja koža je, kako sam već napisala, mješovita, s masnijom T zonom, sklona isušivanju, ali i komedonima i još osjetljiva i sa seboreičkim dermatitisom. Super kombinacija, zar ne? :)

Moja koža i inače voli kiseline, pa nisam sumnjala ni da će dobro reagirati na ovaj proizvod, samo nisam znala koliko dobro će reagirati.

Paula's Choice proizvodi su poprilično hvaljeni i već godinama sam ih htjela probati jer me intrigirala priča o Pauli Begoun, beauty policajki koja na svojoj stranici Beautypedia komentira razne kozmetičke proizvode i njihov sastav (iako smatram da je tu u sukobu interesa, ali ok :D ). 

  • Tekuće sredstvo za eksfolijaciju kojim se postiže glatka, zdravija koža
  • Sadrži 2% salicilnu kiselinu koja odlično prodire u pore
  • Ista odlična receptura kao za našu 2% Beta Hydroxy Acid Liquid
  • Otvara i smanjuje pore preko noći
  • Protuupalni sastojci smiruju iritaciju kože i rozaceu
  • Smanjuje i sprečava ožiljke od prištića
  • 100% bez umjetnih mirisa i bojila

Proizvod dolazi u plavoj bočici (ambalaža je u međuvremenu malo promijenjena (razlike su uistinu minimalne - boja i tekst), pa u ovom new in postu možete vidjeti kako izgleda nova bočica) s poklopcem koji moram priznati ne drži savršeno, pa ukoliko putujete, preporučam da dodatno zaštitite poklopac. Rupica je savršena za doziranje, a ja ga nanosim na način da ga nanesem na blazinicu i onda tako prebrišem lice (naravno, izbjegavajući oči i usta). Pošto je tekuće teksture, nekako mi nije spretno nanositi ga direktno rukama (odnosno imam osjećaj da bi se tako brže trošio jer bi mi pola proizvoda procurilo niz ruke), ali može se i tako nanositi (i kolilko sam čitala, neki ga tako i koriste). 

Količina u kojoj dolazi je 118 ml, a za to ćete platiti 201,21 kn na Paula's Choice stranici. Osim tog pakiranja, postoji i malo, putno pakiranje u količini od 30 ml, a za to ćete platiti 59,63 kn. Ukoliko niste sigurni bi li vam proizvod odgovarao, ovo je svakako dobar način za isprobati ga. 

Ne mogu vam točno reći koliko traje jer ga neko vrijeme nisam koristila, ali svakako se ne troši brzo jer je potrebna količina u veličini 20 lipa (u protivnom ćete imati osjećaj masnoće na koži) što je dobro pošto nije riječ o jeftinom proizvodu. Tu još trebam napomenuti da ga koristim jednom dnevno jer bi me korištenje dva puta dnevno isušilo (probala jednom i nikad više), a i nema potrebe za time. Na stranici čak preporučaju da se, ukoliko se pojavi suhoća ili ljuštenje kože, proizvod koristi svaki drugi dan.


Koji su moji dojmovi o ovom proizvodu? Jasno je da mi se svidio čim sam ga opet kupila, ali red je da to i elaboriram :D

Iako sam većinu komedona riješila nekim drugim proizvodima, još je ostalo nešto tvrdoglavih komedona s kojima sam vodila borbu. Ovaj proizvod je smanjio njihov broj na minimum što me je potpuno oduševilo jer su, kao što sam već napisala, ti komedoni bili jako tvrdoglavi.

Uz to, normalno je da je djelovao na stare flekice i izblijedio ih. Iskreno, nadala sam se da će me riješiti i mitesera, no oni su i dalje tu, ali u nešto manjem broju, a pore su svakako uže nego prije.

Pošto je riječ o proizvodu s kiselinama, bitno je naglasiti da me uz korištenje jednom dnevno nije isušio (no moram reći i da ja pazim na hidrataciju jer sam sklona isušivanju), ali kad sam ga jednom prilikom probala koristiti 2x u istom danu, to je rezultiralo ljuštenjem kože na bradi, tako da sam odustala od toga.

Ekscesi moje kože u PMS-u su se smanjili uz uporabu ovog proizvoda (eksces bi značio upalu nekog komedona, pa bih ja to, onako "elegantno" dodatno raskopala), tako da se po pitanju prištića i komedona po meni iskazao i koža generalno izgleda čišće, ljepše i zdravije, a i glađa je i mekša na dodir.

Ono što me apsolutno oduševilo je i to da smiruje moju seboreju. Naime, s početkom sezone grijanja, počinju moji problemi sa seborejom. Kako sam u to doba stala s korištenjem, koža mi je reagirala i pojavile su mi se seboreične flekice na licu i sa stražnje strane vrata, uz rub vlasišta. Kako mi je dermatologica rekla da smijem i dapače, da mi preporuča kiseline za borbu sa seborejom, odlučila sam vidjeti kako će reagirati na ovaj proizvod i oduševila se. Ovo je proizvod koji najbolje drži pod kontrolom moju seboreju, a i ako bukne (na vratu ne koristim svakodnevno eksfolijant, a upravo taj dio mi je najosjetljiviji, ne samo na temepraturne promijene nego i na stres), uz mazanje ovim eksfolijantom brzo prođe, odnosno umiri se. Pošto i moj otac ima te probleme, nabavila sam i njemu jednu bočicu i djeluje i kod njega! Ljuskica, kao ni crvenila nema.

Naravno, napominjem da ja nisam doktor i da ne propisujem vama terapiju, nego pišem samo o tome što je meni pomoglo, pa vam preporučam da se ipak posavjetujete s liječnikom oko korištenja kiselina ukoliko imate takvih kožnih problema. 

 Sastav:
Aqua, Methylpropanediol, Salicylic Acid 2%, Butylene Glycol (slip agents/penetration enhancers), Camellia Oleifera (Green Tea) Extract (anti-irritant/antioxidant), Polysorbate-20 (solubolizing agent), Sodium Hydroxide (pH balancer), Tetrasodium EDTA (chelating agent).

Sve u svemu, pošto sam tražila riješenje za komedone, i nešto što će mi smiriti seboreju (napominjem, nisam doktor i ne mogu vama preporučiti terapiju već preporučam savjetovanje s doktorom ukoliko ju imate), ovaj proizvod se meni pokazao kao pun pogodak, tako da ima sve moje preporuke. 

Jeste li koristile koji proizvod s BHA kislinama? Koji su vaši dojmovi?
Imate li preporuku za neki drugi Paulin proizvod?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda. Za više informacija pročitajte Pravila i informacije o stranici.)  

CONVERSATION

23 komentari:

  1. Ja i ti imamo isti tip kože i na žalost iste probleme sa seborejom! Poručila sam odmah putno pakiranje. Javim ti rezultate :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Na listi zelja mi je kao i puno drugih njihovih stvari, imam slicnih problema sa kozom pa se nadam cudotvornom izljecenju jednom kad ga nabavim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne bih baš koristila velike riječi poput izliječenja, ali da drži stvari pod kontrolom - to svakako ;)

      Izbriši
  3. Rasturila si s recenzijom i napisala apsolutno sve što me zanimalo. :D
    Meni inače odgovaraju i AHA i BHA kiseline i s obje vidim značajne rezultate. Definitivno si mi potvrdila kako i meni treba ovaj eksfolijant, ako ništa onda za SOS situacije :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je da sam ti odgovorila na sva pitanja, nisam bila sigurna jesam li što zaboravila :D
      i ja sam sretnica kojoj odgovaraju i AHA i BHA kiseline, no eto, zbog onih sa suhom kožom sam imala potrebu napisati da ovo ipak možda nije za njih :)
      I treba ti ovaj eksfolijant svakako :)

      Izbriši
  4. Po opisu imamo vrlo sličnu kožu, osim što moja na svu sreću ne boluje od seboreje. Koža mi je mješovita, a lice puno komedona naročito na mjestima gdje nanosim bronzer i rumenilo. Baš sam nedavno pročitala da bi razlog tome mogao biti talc u sastavu takvih proizvoda koji je usput i komogen. Već sam masu novaca bacila na preparate za njegu kože, a čačkanje po licu mi nikako ne ide u korist. Zanima me kojim si se ti proizvodima uspjela riješiti tih malih gadosti?
    ovaj proizvod me jako zainteresirao, ako ništa mogla bih naručiti barem manju količinu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, talc može biti uzrok tvojim komedonima, pa malo pregledaj rumenila :)

      Za ovaj proizvod je moj savjet prvo naručiti travel size, pa vidjeti odgovara li ti pošto nije baš jeftin :)

      A meni su još pomogle Bioderma Sensibio serum i Bioderma Sensibio AKN
      stavljam ti linkove na recenzije:

      http://alittlemakeupobsessed.blogspot.com/2013/10/bioderma-sebium-akn.html
      http://alittlemakeupobsessed.blogspot.com/2013/10/bioderma-sebium-serum-recenzija.html

      Izbriši
    2. Hvala ti puno! Pozdrav :*

      Izbriši
  5. Odličan post! Čini se kao super proizvod. Također sam imala problema sa seborejom i dobro je uz ovakve proizvode kombinirati tinkturu od korijena čička ili nešto slično jer potrebno je djelovati i iznutra, a ne samo izvana.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno da na seboreju treba djelovati prvo iznutra, zaboravim da imam novih čitatelja i da bih to trebala svaki put naglasiti :)
      Ja čičak ne podnosim, nego pijem svaki dan litru zelenog čaja i još oko pola litre bijelog, pa se na taj način detoksiciram, prehrana mi je uravnotežena i kod mene je okidač stres (nažalost njemu nisam našla lijek) i centralno grijanje, tako da tu ne mogu puno napraviti :)
      A proizvod je izvrstan, nije savršen jer bi onda i odstranio sve mitesere kao photoshopom, ali osim toga sam jako zadovoljna (što je i jasno kad sam ponovila kupnju) :)

      Izbriši
  6. A ja bas trazim nesto za mitesere,sto ce ih skroz uklonit,znam da trazim previse :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je smanjilo mitesere, ali nisu skroz nestali :(
      izgleda da tražimo previše :/

      Izbriši
  7. odlična recenzija i vjerujem u kvalitetu proizvoda :D
    upravo pripremam recenziju njihovog sličnog proizvoda i dojmovi su nam skoro identični hehe :D

    OdgovoriIzbriši
  8. I ja koristim ovo malo cudo, samo u onom drugom pakovanju, vec 3 meseca i ne mogu biti zadovoljnija. Sve sto sam njihovo probala me je odusevilo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam trenutno u fazi testiranja još jednog proizvoda (testirala sam ga u ljetni, a sad ga testiram i u zimskim uvjetima), pa još nemam konačne dojmove, ali ovaj proizvod mi je stvarno divan ♥

      Izbriši
  9. Mislim da ću ipak uzeti, za početak, Biodermu Sebium serum, a zanima me jel moram obavezno koristiti spf zaštitu u vrijeme dok koristim biodermu? (a da ju taj tren kad izlazim nemam na licu, nego sam ju npr. stavila navečer pred spavanje)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. za tvoj tip kože je Bioderma Sebium serum puno bolji izbor, BHA nisu idealan izbor za suhu kožu poput tvoje :)
      Obavezno SPF jer nije fora u samom proizvodu već u tome da na površinu dolazi mlada i osjetljiva koža, pa riskiraš hiperpigmentacije

      Izbriši
    2. Zadnja rečenica-Logično, a meni ne padne napamet xd. Koju spf zastitu bi mi mogla preporuciti?

      Izbriši
    3. znam da cure sa suhom kožom hvale Ducray Melascreen emulziju. Ja ti biram one za matiranje, a te bi ti bojim se bile presuhe :)

      Izbriši
  10. Nedavno sam i nabavila dvije mini bočice ovog proizvoda, koristim ga nekih dva tjedna i razlika je ogromna! Meni su najveći problem komedoni, čiji se broj drastično smanjio. Nastavljam koristiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e tako je i sa mnom, isto su najveći problem komedoni, tako da sam jako zadovoljna :)

      Izbriši