Make-up inventura - a little make up obsessed

Make-up inventura

Početkom godine sam odlučila napraviti inventuru kozmetike kako bi mi došlo do glave koliko toga imam i kako bih se prisilila više rotirati proizvode kako bi svi bili korišteni i kako bih barem dio potrošila prije nego se pokvare. Priznajem, ja sam hrčak i kolekcionar i volim skupljati stvari, ali isto tako, boli me kad znam da je većina tog nekorišteno i zato puno toga proslijedim, no svejedno je i dalje puno tog kod mene. 

Ono što me šokiralo je količina nekih proizvoda koje rijetko kad koristim, tako da ću morati poduzeti nešto vezano uz to. Možda si mislite "pa kako ju je šokiralo, što ne zna što ima?" Da, znam što imam, ali je drugačije kad vidite broj na papiru.


Prije inventure sam proslijedila dio stvari, dio sam prodala, a dio je i dalje na prodaju (možete vidjeti ovdje što je na prodaju, pa me kontaktirati putem maila (ili kontakt obrasca na dnu stranice) ako vas što zanima, a nemate profil na krpicama), a sve mi se čini da ću još toga proslijediti i staviti na prodaju jer što je previše je previše :)

Moja kolekcija nije ogromna, no svakako imam puno više od prosječne žene i puno više nego što mi treba i to je razlog zašto sam napravila inventuru - da bi mi došlo do glave koliko toga imam i koliko toga mi (ne) treba.

Ovo nije post o mojoj kolekciji - ako vas zanima, napravit ću ga, nego post s brojkama i tek ponekom slikom. Pa da krenem :)



  • Bronzeri: 10 (ja bronzere rijetko kad koristim i stvarno mi nije jasno kada i kako sam ih ovoliko skupila kad bi mi 1-2 komada bilo čisto dovoljno)
  • Highlighteri: 5 (ovo mi je pristojna brojka do koje sam došla nakon što sam podijelila dio highlightera koji mi stvarno nisu potrebni)
  • Puderi u kamenu: 4
  • Tekući puderi: 12 (ok, tu su i zimske i ljetne nijanse i neke fail nijanse koje su PR uzorci i koje mogu koristiti samo ljeti jer su - pogađate - pretamne za ostatak godine, pa čekam ljeto da bi ih testirala)
  • BB kreme: 6
  • Korektori: 9
  • Palete korektora: 2
  • Rumenila: 31
  • Trio rumenila (Sleek): 2 (dakle 2x3=6)
  • Maskare: 9



  • Gel lineri: 3
  • Tekući tuševi: 5
  • Tuševi u olovci: 3
  • Olovke za oči: 21
  • Pigmenti: 18
  • Mono sjenila: 19
  • Duo/trio sjenila: 7
  • Palete: 20
  • Proizvodi za obrve: 2
  • Primeri - oči: 2
  • Primeri - lice: 5
  • Fiksatori: 1
  • Umjetne trepavice: 2



  • Sjajila: 30 (a ja sjajila gotovo nikad ne koristim! Stvarno ne znam kad sam ih navukla toliko, a imam osjećaj da svako toliko podijelim neka sjajila)
  • Tekući ruževi: 14
  • Ruževi: 73
  • Palete ruževa (Sleek): 1
  • Olovke za usne: 4
  • Balzami za usne: 14
  • Lakovi za nokte: 161 (ova brojka me šokirala jer nisam imala osjećaj da ih imam toliko. I svako toliko ih podijelim, a opet sam ih toliko navukla)


Sve u svemu, iako ovo nije jedna od najvećih kolekcija, pa čak ni u Hrvatskoj, meni osobno je prevelika i cilj mi je smanjiti ju do iduće godine i nove inventure, a ovaj post ostaje kao zapis i podsjetnik što sam odlučila napraviti.

Kolika je vaša make up kolekcija? Kolika je po vama kolekcija po mjeri?
Jeste li i vi probale napraviti inventuru ili imate malu probranu kolekciju koju koristite?

CONVERSATION

51 komentari:

  1. Ajme samo sam zinula ,meni je to prelepo i nemam ništa protiv skupljanja bilo čega,ja sam jedno vreme gomilala cd-e,rezala filmove ko luda ,no slobodno sav višak prosledi meni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I tu maniju sam imala, tako da se zato mi razumijemo :D

      Izbriši
  2. Lijepa ti je kolekcija, da sam na tvom mjestu, izbacila bi toliko bronzera i sjajila, ovo bi ostavila i vjerojatno još gomilala. :D Balavim nad fotkama rumenila i ruževa, divno! *__*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha meni je cilj izbaciti bronzere i sjajila, a probati smanjiti i ostalo i ne gomilati :D
      Vidjet ćemo hoću li uspjeti u tome, wish me luck :D

      Izbriši
  3. Iskreno, meni je kolekcija super, ali potpuno te razumijem kada kažeš da je želiš još malo više "dovesti u red". I mene znaju primiti faze promišljanja jesam li malo pretjerala? ;) Da, definitivno i sama imam više no prosječna djevojka/žena, ali kaj kad me to veseli?!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene ne smeta dio koji koristim redovito i sigurno ću tu još toga navući (mislim na stvari poput ruževa i rumenila), ali pobogu sjajila i bronzeri? :D pa to skoro nikad ne koristim, tako da stvarno nema potrebe za tolikom količinom :D
      I baš to, ako nas veseli... :)))

      Izbriši
  4. Joj slika ruzeva me raspametila :D Ipak, za ruzeve i rumenila te razumijem i tu ti je sve oprošteno :D
    Ostalo neću niti komentirati ako ti i sama osjećaš da ti je teret ;) na kraju dana sve su to ipak male ženske radosti pa ako i pretjeramo ima načina da stanje dovedemo u red. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ruževi i rumenila me ne opterećuju, znaš koliko to volim :D
      Ali one stvari koje ne koristim... e to nema smisla :D

      Izbriši
  5. Meni je ova kolekcija sasvim pristojna :) Ja ne bih ovo smjela napraviti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tebi vjerujem da je :D
      Kao što bi meni tvoja kolekcija bila predivna, ali bih umrla od muke jer ne bih znala što bih prije koristila :D

      Izbriši
  6. Utjesila si me, mislila sam kako samo ja skupljam i sta mi treba i sta ne treba, posebno ruzeve i lakove za nokte :D

    http://adalleta.blogspot.no

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako hoćeš utjehu, pogledaj video od Dulce Candy i njenu kolekciju :D

      Izbriši
  7. Kolekcija je prekrasna, barem ovo na slikama. Ja obozavam rumenila i za tim obavezno prvo posegnem. A za sjajila sam ti napisala na fb stranici. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se za rumenila :) A istu takvu ljubav imam i prema ruževima :) A za sjajila - da, totalno se razumijemo :)

      Izbriši
  8. Ova palete korektora jel to za konturisanje ? zavidna kolekcija <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, to su one višebojne palete s ne znam, zelenom (za crvenilo), bojom lososa i još nekoliko nijansi za prekrivanje raznih nepravilnosti na licu :)

      Izbriši
  9. Mislila sam da ja imam puno :) Mislim meni je i moja kolekcija od 40 ruževa too much :P Volim napraviti inventuru stvari koje ne koristim pa ih samo dam onima koji se žale da nemaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja inače ne radim doslovno inventuru, no svako malo podijelim dosta toga, no ovo kao da se samo od sebe množi :D

      Izbriši
  10. Objavi kolekcijuu!

    OdgovoriIzbriši
  11. Haha lepa kolekcija, ali zaista imaš malo mnogo po meni. Ne bi bilo strašno da možeš sve to da potrošiš ali verovatno nećeš uspeti, računaj da ćeš i ovu godinu kupovati i biće novih stvari pa napravi prostor za njih :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. upravo to i je poanta ovog posta, osvijestiti se koliko toga imam i smanjiti proizvode koje ne koristim redovito :)

      Izbriši
  12. Uh, koliko ljepote na jednom mjestu! Stvarno imaš previše proizvoda, ali ja te potpuno razumijem

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikad nije previše kad su u pitanju stvari koje se koriste redovito :P
      No kad su u pitanju proizvodi koje ne koristim redovito popust sjajila ili bronzera - e pa njih imam previše ;)

      Izbriši
  13. Wooow, baš puno kozmetike imaš :D Ja se riješavam svega što ne koristim neko vrijeme i zato imam majušnu kolekciju, ali ajde bar sve upotrebljavam :D
    Imaš hrpu ruževa i rumenila, ja sam s rumenilima totalno na "vi", uvijek imam jedno-dva i to je sve :D Ruževe obožavam, a imam ih svega 20-ak :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ruževe i rumenila obožavam, oni su mi baš fetiš, ali sam stvarno smanjila njihovu kupovinu prošle godine, mislim da sam prošle godine povećala kolekciju rumenila samo za 3 komada + 1 Sleek paleta rumenila (koja je poklon) :)
      Te stvari stalno koristim, pa mi za to nije žao :) I od rumenila se najteže rastajem, dok ruževe čak bez problema proslijedim dalje :)
      Taj dio me ne opterećuje nego proizvodi koje ne koristim redovito :)

      Ali slažem se, voljela bih i ja imati malu, probranu kolekciju, ali kad se nijednog rumenila ne mogu odreći, to je teško :D

      Izbriši
  14. Jaao kolika kolekcija. :D Pa nije ni čudo da si zaboravila na neke proizvode i da ih ne koristiš haha. Divna kolekcija i meni to nije previše, previše mi je kad neko ima posebnu sobu za make-up ali nekome je i to okej. :)
    Nemam ovako ogromnu kolekciju kao ti, ali onako ima svega za mene dovoljno. Trudim se kupovati samo ono što mi treba, nekad se omakne pa kupim i ono što mi baš i nije trebalo, ali ništa strašno. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako, previše je koliko ta osoba kaže da je previše :)
      Iako bih umrla od muke da imam kolekciju poput Dulce Candy jer bi ludila od pomisli da ništa od toga neće nikad biti potrošeno :/

      I slažem se, najvažnije je da ima svega dovoljno :)

      Izbriši
  15. Lepa, malo velika... :o mada i nije toliko velika u poredjenju sa drugim blogerskim, pretpostavljam. Podrzavam odluku o redukciji, ostaviti samo primerke koji se koriste :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro pretpostavljaš :D
      A odluka o redukciji - mislim da je to ok :)

      Izbriši
  16. vauuu, impresivna kolekcija :D može recenzija Bobbi Brown maskare?

    OdgovoriIzbriši
  17. Ma daaaj, pa to uopće nije punoo :D 14 balzama? A ja sam mislila da ih imam puno :D Što se tiče ruževa, opasno sam blizu tvojem broju, skupljam ih u zadnje vrijeme. I sama sam hrčak, ali nekad si baš pomislim 'Bože, pa jel mi baš toliko potrebno?' Ali kad me to veseli. Uostalom, uvijek možemo prodati ili podijeliti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a što je najbolje, kod balzama se uglavnom držim provjerenih, a ostali stoje :/
      I upravo tako, uvijek se kolekcija može smanjiti prosljeđivanjem proizvoda :)

      Izbriši
  18. Nije previše ništa :)
    Fotografija sa ruževima izgleda prelepo :))
    Veruješ li da sam juče uzela da napravim popis,
    i odustala na pola :DDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao, vjerujem, ja sam ga dovršila tek iz 3. pokušaja :))))
      A ruževi... da ♥ Moje bebice :D

      Izbriši
  19. joj šuti, i ja svako malo dijelim stvarčice, ali ih i dalje kupujem bez obzira koliko sebi obećavala da neću... a gomila samo raste, nema natrag ;)
    ovako javno reću ću samo da te šišam u lakovima, ostatak kolekcije je manje bitan ;)
    ali preračunaj koliko ti je svaka od ovih stvari donijela sreće i smješkanja i vidjet ćeš da je vrijedilo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na ovom komentaru, zadnja rečenica je sve sažela :))))

      Izbriši
  20. Preeelepa kolekcija, samo me zbunila količina rumenila :D.... I ja sam imala tu bolku ( a ko kaže da je i dalje nemam :D) pa samo trpaaaj :D. Epa od novaka sam dosta ispoklanjala, podelila i napravila neki red, tako da mogu da nastavim istim tempom, hhah :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rumenila i ruževi su mi fetiš, tako da nije ništa čudno :)))
      I ja svako toliko dijelim, no opet se nakoti proizvoda :)

      Izbriši
  21. Divna lista :D Slika ruževa na hrpi mi je genijalna, a mislima da bi mi ona s lakovima bila još bolja :D Nemam toliko make upa jer sam tip kad popunim mjesto predviđeno za npr. lakove za nokte počnem bacati one koji su se počeli sušiti, a ostale proslijedim dalje. Imam problem kao i ti sa sjajilima jer ih ne koristim i ne kupujem, a uvijek mi se nekako nagomilaju :D




    OdgovoriIzbriši
  22. Sviđa mi se kolekcija :) Moja kolekcija dekorative je malena ali opet velika kad je treba koristiti :D Odlučila sam za početak uživati u stvarčicama koje imam bez da slinim za novim barem neko vrijeme :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Ma nije previše :) Okej, kužim da te opterećuje ono što uopće ne koristiš. I meni se nekako nakupilo sjajila a uopće ih ne koristim, ali to su uglavnom pokloni, nisam kriva majkemi :D

    OdgovoriIzbriši
  24. Zašto želiš smanjiti svoju kolekciju? Mislim shvaćam da ih želiš sve potrošiti i iskoristiti do roka trajanja što je najvjerovatnije nemoguće zbog tako velike kolekcije, ali ipak :D

    OdgovoriIzbriši
  25. Imaš predivnu kolekciju, koliko ruževa *___* hehe znam da bi i ja trebala možda svoju malo prorijediti, ali nekako svaki put kad ju odlučim prorijediti ispadne za dan dva još veća nego što je bila wtf nije mi jasno :D

    OdgovoriIzbriši
  26. auuuu koja kolekcija! ja ti se iskreno divim na broju maskara tj. svemu! nekad sam i ja bila hrčak i to veći od tebe i vjeruj mi da sam bacila na kile kozmetike u 2-3 vrečice pune dekorative koju sam samo gomilala a nisam ni upola od svega koristila. rekla sam sebi vise nikad tako se neće ponoviti jer stvarno nema smisla. kod mene je: 2 maskare, 3 palete sjenila, i 8 mini od mullera iz onog kofera, 100+ lakova, 2 rumenila + sleek trio +sleek zasebno, ruzeva oko 10, 2 sjajila.pudere nemam a bb sam odavno potrošila i nisam nista vise kupovala.

    OdgovoriIzbriši
  27. Ma nije to ništa, sasvim normalno. Jedni se trude da povećaju kolekciju ti smanjuješ :) Ja samo navlačim ruževe i ništa više nekako njih najviše volim :)

    OdgovoriIzbriši
  28. Ja navlačim sve i svašta i otprilike imamo istu količinu proizvoda... Napokon nađoh nekog sa velikim brojem tečnih pudera i bb krema jer ih i ja imam puno, ali ih stvarno koristim a i imam neotvorenih :D

    OdgovoriIzbriši
  29. Meni je tvoja kolekcija divan ;)
    O tome je li velika ili ne ne bih htjela raspravljati jer je to dosta subjektivno :)

    OdgovoriIzbriši
  30. bome zavidna inventura! zanimljivo je koliko sjajila imaš, a kažeš da ih baš i ne voliš koristiti. ja trenutačno nemam NIJEDNO, ono malo što sam imala sam samo proslijedila, jednostavno ne izlazim s njima na kraj :)

    OdgovoriIzbriši
  31. Od rumenila,bronzera,pudera,maskara,olovki za oci i ajlajnera po jedan,a ruzeva par komada.. Trudim se da ne kupujem i ne gomilam mnogo,jer se sporo trosi.. :)

    OdgovoriIzbriši