Kozmetičke akcije #03 - a little make up obsessed

Kozmetičke akcije #03


Ja sam malo stala na loptu kad je kupovina u pitanju, no to ne znači da sam prestala pratiti akcije, a pošto ima nekih zanimljivih, podijelit ću ih opet s vama :)

Domaće drogerije:


  • Bipa na svom Happy vikendu ovaj tjedan nudi 30% popusta na parfeme i dekorativu (hm, možda se ipak zaletim do Bipe).
  • u aktualnom letku (koji vrijedi do 26.10.), Bipa nudi razne popust, pa ću neke i izdvojiti: 20% na sva mlijeka i tonike za čišćenje lica, 30% na sve Bottega Verde proizvode za njegu lica, 25% na Borotalco. Ostale popuste možete vidjeti na linku
  • KOZMO nudi na vikend akciji 30% na Garnier proizvode. 
  • u KOZMO katalogu (koji vrijedi do 26.10.) su Palmolive kupke sniženje 30% pa su sad 17,99 kn (500 ml), Rexona dezodoransi su snižein 20%, kao i Borotalco dezodoransi. Neutroena proizvodi su na popustu od 30%, Syoss proizvodi su sniženi 25%. U ponudi su i novi bio proizvodi, a katalog možete prolistati ovdje
Domaći online shopovi:

  • jesenska rasprodaja - proizvodi sniženi i do 80%

  • 15% popusta na kistove do 12.10. u ponoć uz kod 15OFF
  • slavi rođendan i još danas (subota) nudi 6% popusta uz kod BIRTHDAY6
  • i dalje traje popust od do 33% na francuske apotekarske brandove
Nadam se da će vam ovaj post biti koristan i da ćete uštediti koij novčić :)

CONVERSATION

3 komentari:

  1. Opet me mamiš na trošak! Šalim se, super su mi ovakvi postovi, posebno za one kao ja, koji se ne snalaze baš u internet kupovini.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pridružujem se pohvalama za ovu vrstu postova! Ja dosta pratim akcije i za vrijeme njih zapravo i tržim, ali super mi je što si istakla neke stvari tako da sam i ja saznala nešto novo. Ipak, ovaj vikend štedim novce ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. super mi je kad tako sumiraš ponude :) samo da pridodam - iHerb ima 20% popusta do srijede na Physician's Formula, Inc., Sibu Beauty, Andalou Naturals. Sve dobre firme sa zanimljivim dekorativno/preparativnim stvarčicama.
    Baš sam naručila Sibu Beauty, Sea Buckthorn Hydrating Serum a znam da su cure bile naručivale i hvalile Physician's Formula, Inc., Happy Booster, Glow & Mood Boosting Blush.
    http://www.iherb.com/Andalou-Naturals
    http://www.iherb.com/Sibu-Beauty
    http://www.iherb.com/Physician-s-Formula-Inc

    OdgovoriIzbriši