Meet Philips Lumea - a little make up obsessed

Meet Philips Lumea

Taman prije odlaska na more sam dobila novu bebicu za igranje, čuveni Philips Lumea Precision Plus uređaj*.

Riječ je o IPL uređaju za kućnu upotrebu koji koristi svjetlosnu tehnologiju, takozvano intenzivno pulsirajuće svjetlo (IPL) koje djeluje na korijen dlačica. One njegovim djelovanjem ostaju u fazi mirovanja, što znači da je ovo uređaj za dugotrajno uklanjanje dlačica. Napominjem, dugotrajno treba razlikovati od trajnog jer i nakon korištenja profesionalnih IPL uređaja nema garancije da vam jednog dana dlačice opet neće početi rasti.

Odmah u startu ću vam napisati da ću se u ovom postu dosta osvrtati na upute i svoje dojmove o lakoći upotrebe jer je za dojmove o djelovanju prerano (optimalni rezultati se vide nakon 4-5 tretmana, no do konačnih dojmova će ipak proteći nešto više od tih 4-5 tretmana). Kao što sam napisala, uređaj sam dobila neposredno prije odlaska na more, tako da tada nisam stigla tretirati sva mjesta, nego samo pazuhe i nadusnicu i tu se rezultati vide već nakon prvog tretmana, no o tome više u nastavku posta.


Uređaj je dizajniran i optimiziran za žene, no u uputstvima za upotrebu stoji da ga mogu upotrebljavati i muškarci.

Na tržištu su dva (novija) modela - moj model SC2008/11 koji je namijenjen za skidanje dlačica na licu i tijelu i čija je cijena 3799 kn, te model SC2004/11 čija je cijena 2599 kn, a koji je namijenjen skidanju dlačica od vrata naniže (dakle nije namijenjen skidanju dlačica s lica). Osobno, razlika koju ja vidim između ova dva uređaja (osim cijene) jest to što jeftiniji model nema nastavak za lice (pa nije namijenjen tretiranju dlačica na licu) i može proizvesti manje impulsa (preko 100 000 za razliku od skupljeg modela koji može može proizvesti više od 140 000 svjetlosnih impulsa, te u uputstvima previđaju da bi ta brojka trebala osigurati neprestano održavanje rezultata duže od 5 godina. Naravno varira ovisno o tome koliko je vaše tijelo, jer ne možemo očekivati da će za jednu džepnu veneru i mene trebati jednaki broj impulsa prilikom korištenja). Usporedbu na službenim Philips stranicama možete vidjeti OVDJE


Sam uređaj dolazi u kutiji u kojoj dolazi uređaj, punjač, nastavci za lice, tijelo i bikini zonu, uputstva za upotrebu, krpica za čišćenje i praktična torbica za uređaj.

nastavak za lice, nastavak za bikini zonu, nastavak za tijelo


Napisala sam da ovaj uređaj dovodi dlačice u fazu mirovanja. Što to znači?
Dlačice rastu u tri faze:
  • Faza rasta (anagena faza) - u ovoj fazi dlačica raste izravno iz korijena i u njoj je razina melanina (koji je odgovoran za pigmentaciju dlačice) najviša. Koncentracija melanina je ujedno i čimbenik za određivanje učinkovitosti ove metode što znači da će metoda bolje rezultate dati na jače pigmentiranim, tamnijim dlačicama. IPL tretman djeluje samo na dlačice u ovoj fazi.
  • Faza propadanja (katagena faza) - u ovoj fazi se rast dlačice zaustavlja, a korijen se smanjuje prije otpadanja dlačice.
  • Faza mirovanja (telogena faza) - u ovoj fazi se stara dlačica odvaja od svog folikula i otpada. Folikul miruje dok mu biološki sat ne naredi da se ponovno aktivira i napravi novu dlačicu.

Kao što sam već napisala, uređaj djeluje samo na dlačice koje su u fazi rasta i radi na principu zagrijavanja dlačice i korijena ispod kože i ovim postupkom se stimulira dlačica da uđe u fazu mirovanja. Bolji se rezultati pokazuju kod osoba s tamnijim dlačicama jer je dlačica zapravo "vodič" i upija više svjetlosti. Između tretmana dlačice prirodno otpadaju (treba im između jednog i dva tjedna), a ponovni rast je onemogućen. 

Pošto nisu sve dlačice u istom momentu u istoj fazi rasta, postupak je potrebno ponavljati svaka dva tjedna (dok ne dođete do opipljivih rezultata). 

Za koga NIJE Philips Lumea?

Iako postoje restrikcije za osobe s određenim (ozbiljnijim)  bolestima, ja ću se nadati da ste sve zdrave, pa ću napisati samo da nije za trudnice i dojilje, ako vam je prirodna boja dlačica koje tretirate svjetloplava, bijela, siva ili crvena, ukoliko imate jako taman ten (u tom slučaju je velik rizik od nastanka jakog crvenila ili opekotina), ukoliko ste imali kirurške rezove na mjestima koje biste tretirali, ukoliko imate epilepsiju s osjetljivošću na treperavo svjetlo ili ukoliko imate dijabetes, eritematozni lupus ili kongestivnu bolest srca (postoji još kategorija koje su navedene u uputstvima za upotrebu, no ovo su najčešće, pa njih posebno spominjem, a ako imate neku drugu bolest za koju sumnjate da zbog nje uređaj ne biste mogle koristiti, javite mi se da vam odgovorim što piše u uputstvima, a ukoliko je riječ o kožnim bolestima, preporučam da se posavjetujete sa svojim dermatologom).


Isto tako, treba paziti i ako se prepoznajete u ovim kategorijama:
  • ako tretirate ili ste nedavno tretirali kožu AHA, BHA, topikalnim izotretinoinom i azelaičnom kiselinom
  • ako ste u posljednih 6 mjeseci uzimali bilo koji oblik izotretinoina Accutane ili Roaccutane
  • ako uzimate lijekove protiv bolova koji smanjuju osjetljivost kože na toplinu
  • ako uzimate sredstva ili lijekove koji pojačavaju osjetljivost na svjetlo
  • ako uzimate lijekove za antikoagulaciju uključujući i čestu uporabu aspirina
  • ako uzimate imunosupresivne lijekove

Priprema kože i upotreba - dojmovi

Pošto godinama dlačice na bikini zoni sređujem egipatskom depilacijom, nadusnicu (od milja zvanu i "brčine") voskom, a noge epilatorom i zapravo jedino pazuhe brijem, malo me mučilo to što sam čitala na raznim mjestima da bih područja prije korištenja Lumee trebala obrijati. Mučilo jer mi je žao godinama ulagan trud "istrebljivanja" (odnosno smanjenja i slabljenja dlačica) baciti u vjetar u slučaju da Lumea ne djeluje. Iz tog razloga mi je bilo drago kad sam pročitala u uputstvima da ukoliko je moja posljednja metoda depilacije obuhvaćala uklanjanje dlačica s korijenom (epilaciju ili depilaciju voskom), dovoljno je pričekati dok ne primjetim da dlačice počnu rasti i onda tretiram željeno područje. Malo je reći da mi je pao kamen sa srca! Dlačice na licu nisam ionako planirala obrijati nego nastaviti tretirati voskom, a odlučila sam i dalje koristiti epilator za noge, dok ću pazuhe i bikini zonu (eto, odreći ću se egipatske jer bi razmak između rasta dlačica ipak bio puno duži od 2 tjedna) brijati. Jedino postoij napomena da se umjesto brijanja ne koristi kreme za depilaciju.

Kao što se vidi iz teksta, odlučila sam tretirati Lumeom ta četiri područja. Kao što sam napisala, prije mora sam stigla tretirati nadusnicu i pazuhe, a nakon mora sam tretirala još jednom njih, a prvi put sam tretirala i noge i bikini zonu. Na nadusnici ne znam hoću li imati više što tretirati jer iako su mi dlačice na tom dijelu svjetle i tanke, izgleda da je Lumea djelovala jer (zasad) još ništa novo nije izraslo. Što se tiče pazuha - i tu se već vidi pomak i "otoci" bez dlačica, tako da se nadam da će tu biti dobri rezultati (i inače sam na taj dio polagala velike nade jer su mi tu tamne dlačice). Za noge i bikini zonu je još bilo što prerano reći jer sam tretirala ta područja prije nekoliko dana).

U knjižici s uputstvima stoje upute s preporučenim intenzitetom svjetlosti (1-5):


Stalno spominjem uputstva, no to je s razlogom. Iako ja Lumeu zovem svojom igračkom, to nipošto nije igračka nego ozbiljan i moćan uređaj koji može izazvati opekline ako se ne koristi prema uputstvima i ja se jako držim njih. Iz tog razloga nisam se odlučila na najjači intenzitet (kad mi nestane morska boja, onda ću noge probati najvećim intenzitetom), nego sam koristila slijedeće intenzitete za određene dijelove tijela:
  • nadusnica - intenzitet 3
  • pazusi - intenzitet 4
  • bikini zona - intenzitet 3
  • potkoljenice - intenzitet 4
Pri ovim intenzitetima nisam osjećala nikakve probleme poput neugodnog peckanja koje se može javiti kod korištenja prejakog intenziteta.



Čitala sam isto tako da je mana ovog aparata što će vam oduzeti puno vremena - iskreno, iako je kod mene sam postupak trajao duže od prosječnog vremena tretmana koje je navedeno u uputstvima, ipak nije tako strašno za postupak koji se na početku radi svaka dva tjedna, a kasnije i rjeđe i vjerujem da će kasnije to ići brže, kad ulovim "grif". Stvar je u tome da imam nekoliko malih madeža po nogama i htjela sam ih izbjeći jer se ne preporuča tretirati područja s njima, tako da sam kombinirala kako i njih ne "opaliti" svjetlošću, a nešto vremena mi je oduzelo i tretiranje površina na koljenima i oko gležnjeva jer kako su to koščati i neravni dijelovi, nisam uspjela iz prve namjestiti Lumeu pod kutom od 90 stupnjeva (uređaj radi jedino pod tim kutom) i trebalo mi je dok sam to namjestila, no mislim da će s vremenom i to ići brže. 

Napisat ću vam i koliko je kod mene to trajalo (u zagradama ću staviti vrijeme koje je Philips napisao):
  • nadusnica - 1 minuta (1 minuta)
  • pazuh - 1 minuta po pazuhu (1 minuta)
  • cijelo bikini područje - naglašavam da uređaj ne smije na sluznicu! - 12 minuta (4 minute)
  • potkoljenica - 14 minuta po nozi (8 minuta po nozi) - s time da ja nemam ni tanke ni kratke noge, a i trebalo mi je nešto vremena dok sam "sredila" gležnjeve i koljena
Znači sva tretirana područja su gotova za nešto manje od 45 minuta što je meni čist' ok.

Tretmani se rade na čistoj koži (dakle nema nikakvih krema ili parfema na njoj, a piše da se ne izvode i na koži koja ima na sebi sredstvo za samotamnjenje, niti 48 sati prije i nakon sunčanja), a iako sam čitala da je moguća blaga suhoća kože nakon tretmana nisam to zamjetila, no to može biti i do toga što odmah nakon tretmana pošpricam tretirano područje termalnom vodom i namažem kremom koja ne sadrži parfeme ili druge iritanse). Nikakve negativne posljedice korištenja nisam imala i nadam se da će tako ostati i svaki put.


Koja su moja očekivanja?

Odmah ću vam priznati da nisam očekivala nikakve rezultate tako skoro, točnije očekivala sam polovične rezultate (što po smanjenju broja dlačica što po usporavanju rasta) tek nakon koja dva mjeseca tako da me situacija na nadusnici ugodno iznenadila i sad su se moja očekivanja povećala i nadam se da će stvarno moje dlačice staviti u fazu mirovanja i da ću ih samo "blicnuti" Lumeom svakih 4-8 tjedana da bih održala to stanje.

Hoće li se ta očekivanja ostvariti, tek ćemo vidjeti - očekujte novi post nakon dva mjeseca korištenja, a kako uređaj ostaje u mom trajnom vlasništvu, dobit ćete dojmove kroz dulje vrijeme kao i moje mišljenje vrijedi li uređaj s obzirom na svoju ne baš nisku cijenu.

Što vi mislite o ovakvim uređajima? Jeste li isprobale ikad IPL i biste li se voljele riješiti dlačica na dulji period?

*PR uzorak - proizvod je poklon tvrtke Philips (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda. Za više informacija pročitajte Pravila i informacije o stranici.)   

CONVERSATION

18 komentari:

  1. Uređaj se doima zakon! Jedva čekam čuti dojmove nakon više tretmana :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bit će dojmovi i nakon 2 mjeseca korištenja kad bi se trebali vidjeti prvi (bolji) rezultati, a i kroz dulji period, ipak nije riječ o maloj investiciji :)

      Izbriši
  2. Nedavno sam bila na takvom tretmanu za pazuhe i još nije prošlo dovoljno vremena da bi se vidio učinak. No sve u svemu, tretman nije bio tako strašan kakvog sam ga zamišljala. Čekat ću na tvoju recenziju pa vidjeti kako ti se sviđa taj uređaj. Nisam baš za česte odlaske kozmetičarki, više volim kućne tretmane.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ipak je onaj uređaj u kozmetičkom salonu jači od kućnih varijanti, no i sama više volim kućne tretmane pa se i nadam dobrim rezultatima :)

      Izbriši
  3. Hvala ti na ovom postu, pročitala sam svako slovo sa zanimanjem i jedva čekam nastavak!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi što si svepročitala, poduži je tekst, ali čisto da mi i samoj sjedne sve to i da si postavim realna očekivanja :)
      I ja se veselim nastavku - znatiželjna sam jer me silno zanimaju rezultati :)

      Izbriši
  4. Odličan i vrlo detaljan post! Ja sam zasad tretirala samo noge i pazuhe i to samo jednom jer sam prvo čekala nakon što mi je stigla da mi potpuno spadne umjetan ten. Ovaj tjedan ću ponovo tretirati ta područja i bikini zonu i nausnice. Za sad, nakon prvog tretmana na nogama i pazusima nisam primijetila nikakav pomak, ali teško mi je to i očekivati nakon samo jednog tretmana. Mislim da dosta cura smatra IPL tehnologiju kao trajno rješenje, pa na kraju budu razočarane i misle da je uređaj ili tretman u salonu varka . Ja ću biti zadovoljna i ako mi se samo prorijede dlačice kao i vrijeme njihova rasta jer sam do sad noge morala brijati svaki 2. - 3. dan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako, teško je očekivati neke vidljive rezultate nakon jednog tretmana, a i mnogi ne shvaćaju što IPL zapravo je, zato sam se tako i raspisala :)))
      I ja bih bila zadovoljna s istim rezultatima (iako epiliram noge, pa mi je i sad na tom dijelu dulji period između tretiranja)

      Izbriši
  5. Čekam sa zanimanjem još postova oko učinkovitosti ovog proizvoda jer ove dlake će me izluditi.
    Tamo gdje dlaka nema, ja ih imam :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Jedva cekam da vidim utiske o ovom uredjaju. Upravo sam imala vrlo groznu reakciju koze na depilaciju tako da vec razmisljam o nekom trajnijem uklanjanju. Po ovim tabelama i restrikcijama bas mi se cini da bi mi odgovarao a vidim da ga ima i u BiH :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je zbog reakcije, za takvu kožu bi onda ovaj uređaj bio izvrstan (naravno, ako se pokažu zaovoljavajući rezultati)

      Izbriši
  7. Ja sam dlakava zena :D tako da me sve u vezi uklanjanja interesuje, samo treba vidjeti koliko je trajno/polutrajno i koliko se zapravo isplati s obzirom na ucinka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahahaha jesi me nasmijala s prvom rečenicom :D
      Upravo to, treba vidjeti koliko je polutrajno/trajno i koliko se prorijede, ipak nije riječ o niskoj cijeni, ali ako će funkcionirati, onda ću to smatrati proizvodom u koji se vrijedi uložiti novac :)

      Izbriši
  8. Ovaj post mi je došao u pravi trenutak! Nisam ga mislila kupiti, jer mi je preskup, ali dosta mojih prijateljica je pokazalo interes za njega

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eto, onda kad budu dojmovi, prenesi čitateljicama :)

      Izbriši
  9. Baš me zanimaju konačni dojmovi i rezultati :D Ja nisam jako dlakava osoba, odnosno niti imam čvrste dlake, niti ih ima puno, ali ne bi imala ništa protiv takvog uređaja, makar samo radi bikini zone :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, i meni je bikini zona jedan od dijelova na kojima bih najviše voljela dobre rezultate :)

      Izbriši