Instapost - svibanj - a little make up obsessed

Instapost - svibanj

Osjećam se kao da sam jučer tipkala zadnji Instapost, tako mi je proletio prošli mjesec. Bilo je tu puno obaveza, a i jedno vrijeme nisam bila raspoložena za slikanje (kao i većina blogosfere), pa je ovaj mjesec nešto manje slika nego inače. 
Mjesec sam počela kao i uvijek, mjesečnim favoritima o kojima ste mogle čitati u ovom postu. Te proizvode sam rado koristila i ovaj mjesec, no zavoljela sam i neke nove, pa će ovih dana ići i novi mjesečni post s favoritima.


Jedan od proizvoda koje sam nastavila voljeti i u svibnju je bio Flormar True Colour Dip Liner o kojem ste mogle čitati ovdje.
S dolaskom ljepših dana, balkonska vrata su bila stalno otvorena, što navečer privlači razne bube, no ovaj gost u spavaćoj sobi mi je ipak manje teško pao od ostalih buba. Nije se dala baš lako izbaciti van, izgleda da se baš htjela družiti :)


Tamanila sam jagode kao blesava, prvo vrgoračke, a onda i zagrebačke ♥
Jagode su mi nakon malina možda najdraže voće, tako da uživam u njima dok ih ima.



U svibnju je bilo puno događanja, a jedno od njih je bilo i druženje povodom predstavljanja novih Avon Gel Finish lakova za nokte. O druženju ste mogle čitati ovdje, a swatcheve moja dva laka ste mogle vidjeti ovdje i ovdje


Bila sam i na lijepom La Petite Marseillais druženju ♥ Ova lavanda mi je i dalje u sobi, a više o druženju ste mogle pročitati ovdje



Brainstorming u toku, a ja slikam vodu s porukom :D
Poruka je na mjestu, pa sam morala zastati i uslikati ju, osmijeh je uistinu lijepa riječ bez slova.


S dolaskom ljepših dana je trebalo kupiti i nove tenisice, moj izbor je pao na ove ljubičaste Starke ♥


Ruže uslikane u gluho doba noći nakon jednog izlaska - i noću se treba diviti prirodi ♥


Kako u zadnje vrijeme puno vremena provodim s jednom bebom, i ona je zaslužila svoje mjesto na Instagramu, odnosno njene preslatke čarapice :D
Ja se oduševim svaki put kad vidim kako slatkih stvarčica ima za djecu :D
(i ne, to ne znači da će kod mene uskoro biti takvih vijesti - bolje da odmah naglasim :P)


Za kraj mjeseca me obradovao Avon, s divnim navy nakitom i novim parfemom, Perceive Soleil - iako vrijeme opet baš nije najidealnije, ja se osjećam spremnom za ljeto :)


Na Instagramu me možete naći pod imenom NIVETTE179 ili preko ovog linka.

Kakav je bio vaš mjesec? Nadam se da ste uspjele uživati u sitnicama koje nas vesele :)

CONVERSATION

20 komentari:

  1. Starke su odlične, baš je super boja. Odlučila sam malo zastati sa kupovinom starki, jer ih imam 5, a ljeti nosim samo sandale :D Jagode, jagooode <3 sada sam na trešnje prešla :D ali maline ne volim nikako :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e onda ti ih više ne treba :)
      a meni su trešnje od te trojke najmanje drage :)

      Izbriši
  2. I ja obozavam Janu sa porukom kupujem je skoro svaki dan i pijem na poslu <3
    Imam starke ali mint, a tvoje su divneeee :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj ja bih i mint :D
      a super su ove Jane s porukom, izvrsno su to smislili :)

      Izbriši
  3. Predobre su ti nove starke <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanima me kakav je miris novog Avon parfema, da li je osvježavajući ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sinoć sam ga otvorila, jako je fin i baš je osvježavajuć i lagan, pravi ljetni :)
      cvjetno-vodenasta kategorija s notama yuzua, ružičastog papra i bijelog čaja, idealan je za ljeto ♥

      Izbriši
  5. Ja obožavam bubamare. Odma mi je osmijeh na licu kad ih vidim! Ove poruke na Jani su pun pogodak tko god da im radi marketing:D Lavandu imam ispred kuće i svake godine ju beremo, sušimo i slažemo u platnene vrećice <3
    p.s. želim ti jednu mini čarapicu kad god budeš spremna za nju :D

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja sam ljubitelj jagoda! Ove godine su toliko rodile da sam već dva puta pekmez kuhala!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ljubičaste starke sam i ja kupila u maju, samo su moje svetle i duboke :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vidjela sam ih na nekoj slici, virile su :)
      i baš su ti lijepe :)

      Izbriši
  8. Jako lijepi privjesak u obliku srca, baš ima morski štih :D I da, treba jesti puno jagoda dok su aktualne, obožavam ih :)

    OdgovoriIzbriši
  9. super fotografije :D :D
    ljubičaste starke su odličan izbor, a Flormar tuš predobro izgleda :)
    i sama tamanim jagode kao luda haha treba ih se najesti dok ih ima :D
    lijepa događanja i stvarno odličan poklon od AVON-a :)

    OdgovoriIzbriši