MAC Candy Yum-Yum Dupes? - a little make up obsessed

MAC Candy Yum-Yum Dupes?

Neki dan sam vam pisala o MAC Impassioned potencijalnim duplićima (klik na post), a danas vam donosim potencijalne MAC Candy Yum Yum dupes.


I za ovaj post, kao i za prošli je zaslužna Andrea koja je na blogersku kavu donijela ruževe za usporedbu. Kako je to izgledalo - pa veselo :D



MAC Candy Yum-Yum je za mene jedan od najljepših (ljetnih) MAC ruževa i moja velika želja. Pošto sam i inače slaba na tu boju, imam nekoliko ruževa sličnih nijansi, a dva za koja sam pretpostavila da su najsličniji MAC-u su Sleek Amped (recenzija) i Maybelline Color Sensational Fuchsia Flash 902 (recenzija).


L-R: Maybelline Color Sensational Fuchsia Flash 902, MAC Candy Yum-Yum, Sleek Amped


Sleek je, poput MAC-a, matte finisha, dok Maybelline nije. I to ga čini sličnijim MAC-u.
Ukoliko mislite trebaju li vam sva tri, realno, moj odgovor je da ne trebaju, no da su sva tri divna - jesu :)

Što vi mislite, jesu li (dovoljno dobar) dupe?

CONVERSATION

8 komentari:

  1. Volim Dupe postove :) Sleek mi je bolji dupe baš zbog finisha. Jučer mi je prijateljica donijela dva nova MAC ljubimca i pokazala svoj Candy Yum i definitivno se slažem s tobom da je idealna ljetna nijansa. Na njoj tamnoputoj izgleda prekrasno i lako se nosi i danju. Iako ja nisam sklona nošenju jarkih nijansi danju zimi jer sam bljedunjava.

    OdgovoriIzbriši
  2. Genijalna ti je ova serija postova :D Fakat su na pogled identični, mislim da ću si Sleekača upiknut :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Julie Bergdorf4/11/2014 12:00:00 AM

    Svi su jako slični, pogotovo na ovoj gore slici, al mislim da je ipak svaki na svoju ruku poseban. :)
    Ja imam Maybelline F.Flash, al definitivno ću uzeti i Candy Yum Yum.
    Imam i Barry M 52, i on mi s obzirom na kričavost baca na CYY :D

    :**

    OdgovoriIzbriši
  4. Maybelline i MAC su zaista isti, divna boja!

    OdgovoriIzbriši
  5. Da ne znam o čemu se radi, pomislila bih da je to jedan te isti ruž :) dobro, vidi se malo razlika u finišu kod maybelline ruža, ali nećemo cjepidlačiti :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Jesu...generalno volim ovu boju :)

    OdgovoriIzbriši
  7. juhu, slucajno videh ovaj post, i bas ti hvala. Mnogo zelim MAc, ali nemam trenutno gde da kupim, tako da i ovo dobrodoslo!!Thank you, dok mac ne dodje uBeograd

    OdgovoriIzbriši
  8. Imam Fuchsia Flash, stvarno su duplići! :)

    OdgovoriIzbriši