Favoriti mjeseca - srpanj 2013. - a little make up obsessed

Favoriti mjeseca - srpanj 2013.

Kako obično kasnim s favoritima mjeseca, ovo se treba upisati u anale, kolovoz nije ni počeo, a ja vam već donosim favorite srpnja!

Ovaj mjesec nisam koristila jako puno noviteta, mnogi proizvodi su neki kojima sam se vratila nakon nekog vremena, a ono što im je svima zajedničko je da ih jako volim.



Kao i uvijek, počet ću s preparativom.

Tu su se našle po vrućinama nezaobilazne Balea Wasser (već puno puta spominjana kod mene na blogu, nema funkciju osim rashlađivanja, a opet, bolje mi je to nego usuti u neku bočicu tvrdu zagrebačku vodu) i Vichy Eau Thermale.

Među favoritima je definitivno i Zimzelena kozmetika uljni skidač šminke čiju recenziju isto planiram napisati. Uglavnom, jako dobar proizvod koji ide uz bok Melvitinom uljnom skidaču.

Zatim tu su i Payot Hydrofluide i Payot Hydra 24 light emulzija o kojima sam pisala ovdje pa da ne duljim puno.

Nedavno ste na blogu mogle čitati i recenziju Schaebens Erdbeer maske (klik) koju u ljetno vrijeme često koristim jer mi je jako dobra za čišćenje pora.

Tu je i Clinique All About Eyes Serum jer se po vrućinama često budim otečenih kapaka, pa on smiruje situaciju.

Bioderma Sebium Pore Refiner mi se pokazala kao jako dobra podloga za make up. Uistinu lice i pore izgledaju ljepše, a BB krema ili puder bolje sjedaju. Svakako proizvod koji zaslužuje recenziju ;)

Clinique 7 Day Scrub Cream je izvrstan peeling koji je više puta završio u mojim favoritima. Izuzetno nježan, a temeljit. Izvrstan za pilingiranje koje češće prakticiram po ovim vrućinama.

Formula 10.0.6. So Totally Clean tonik je proizvod koji me iz dana u dan oduševljava sve više. Recenziju ste mogle čitati ovdje, a ja sam sretna jer mi je lice u sve boljem stanju i mislim da je i on doprinjeo tome. Izvrstan je i kao tonik i za skidanje šminke, moje tople preporuke!



Među proizvodima za tijelo se (opet) našao jedan od meni najdražih gelova za tuširanje- Subrina Strawberry Sorbet. Kako su stopala stalno izložena pogledima, a moja koža stopala je suha, koristima Cadeavera Schrunden Salbe kremu s ureom i Cadeavera peeling za stopala. Jako dobri proizvodi!



Što se tiče dekorativne kozmetike, tu su se našla 3 laka - Golden Rose Rich Color #44 (klik) i Depend Holographic 2032 Denim Blue (klik), kao i povratnik u klub omiljenih - OPI Feelin Hot Hot Hot (klik).

Zatim tu je bio i Maybelline Color Tattoo #35 On and on Bronze (recenzija) i Lauress mineralna sjenila koja sam uglavnom nosila po danu umjesto kreme sa SPF na području oko očiju.

Na obrazima su mi bili Manhattan Colour Meets Fashion Bronzing Powder kojeg sam koristila kao (ne biste nikad pogodili) bronzer i Lancaster Sunlight Palette koju sam puno koristila kao highlighter. Chanel Le Volume De Chanel mi se svidjela na prvo mazanje i brzo je našla svoje mjesto među favoritima.

Na usnicama sam najčešće nosila Rimmel London Apocalips Lip Laquer Nova (recenzija) i Maybelline 904 Vivid Rose (recenzija).




Kako vam se sviđaju moji favoriti? Što ste vi najčešće koristile prošli mjesec?


CONVERSATION

28 komentari:

  1. Krasni su mi tvoji favoriti! Jako,jako,jako želim i trebam Clinique all about eyes serum jer će mi uskoro kapci preklopiti oči i bit ću ćorava :D
    Želim taj Subrini gel za tuširanje al toga naravno nemaaaa kod mene. :/
    Rimmelov Apocalips me gleda i trepće mi a ja odolijevam i neću uopće komentirati kako mi je lijep! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj pričaj mi, neki dan nisam satima mogla leće staviti s kakvim sam se kapcima probudila :( sreća pa sam bila doma taj dan :/
      Da, Subrina je kupljena u Sloveniji. Ima tamo, ima u BIH, jedino kod nas nema :(
      A za Rimmel... Sve znam :)

      Izbriši
  2. Super favoriti, mineralna sjenila i So Totally Clean tonik mi se posebno sviđaju :) Ja sam u zadnje vrijeme nekako najviše zadovoljna s Neutro Roberts Extra Delicate roll-onom, Maybelline Color Tattoo Permanent Taupe - kojeg koristim za obrve i moram izdvojiti Carmex balzam za usne koji mi je prva liga, ima u sebi mentol i baš lijepo hladi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taj Carmex nikako da probam, ne znam zašto, dobro si me podsjetila :)

      Izbriši
  3. Divni favoriti. :) Moram se složit sa Mell i reć' da i meni Clinique All About Eyes Serum definitivno treba. Težak je život kad ti se na jednom oku kapak vidi, a na drugom ne ahhah Izgleda kao da mi je jedno uko upola manje od drugog, a da ne pričam koliko mi se teško našminkat, a da to izgleda jednako na oba oka.

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlični favoriti :)
    Moram probati cadeavera piling i kremu obavezno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. probaj, meni je ova krema bolja od baleine s ureom :)

      Izbriši
  5. Super favoriti :)

    Ovaj piling za stopala imam i ja, moji favoriti su vrlo skromni: ROC fluid spf 50 i gel za umivanje :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Svidja mi se nijansa OPI laka :)
    A Maybelline Tatto je definitivno odlicna senka :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, lak je divan <3
      A Maybelline Color Tattoo su stvarno genijalni ♥

      Izbriši
  7. Very nice! Cliniquov okoloočni serum je već na wish listi, shaebens maskicu sam si kupila za probu nakon tvog nedavnog posta...i super mi je nijansa ovog OPI-ja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nije Clinique svemoćan, ali pomaže :) i ne isušuje kao što si pisala o onom Vichyju :)
      javi dojmove za masku :)

      Izbriši
  8. Maybelline Oh and On Bronze je to poletje zame must have!
    In Vivid Rose šminka ena mojih najljubših. :)
    Super post. :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Super favoriti :) Posebno lakici :)

    Bas me privlaci Payot... Nisam do sad probala njihove preparate, na prethodnom sajmu kozmetike u Beogradu sam gledala njihov stand i bas mi se ucinilo kao zanimljiv brend :) Moracu da proban nesto uskoro :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Payot ima izvrsne proizvode, to mi je jedan od najdražih brandova. Pogledaj i probaj nešto svakako ;)

      Izbriši
  10. Vau super favoriti, već sam šmeknula svašta !

    OdgovoriIzbriši
  11. Divni favoriti Nives, toliko toga novog sam otkrila :)
    Imamo neke iste proizvode, poput Cadeavera peelinga za stopala - koristim i volim :) Nabavi si drugi puta Barfuss (mislim da se tako piše) masku za stopala - savršena je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ajde baš ću uzeti, znam da sam te pitala za nju i na kraju sam uzela ovu kremicu, ne znam zašto :)

      Izbriši
  12. Joj i tata bi sine! Svidjaju mi se jako favoriti, mogli bi biti i moji. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim da bi ti se ova Payot linija jako svidjela :)

      Izbriši
  13. uh, svašta bih odavde isprobala... Payot proizvode, Subrina gelove, Clinique AAE serum... Lancaster highlighter i ja imam i obožavam koristiti ljeti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nadam se da ćeš ih uspjeti isprobati, a Lancaster je predivan, posebno ljeti :)

      Izbriši