Ruby Kisses Twinkling Mauve - a little make up obsessed

Ruby Kisses Twinkling Mauve

Ovaj lak imam još od 7. mjeseca, no nikako nije došao na red za isprobavanje.
Ruby Kisses lakove smo nakratko imali prilike kupiti u Mulleru po cijeni od 12-13 kn, no nakon (rekla bih) jedne pošiljke, naprosto su nestali. Nažalost.


Iako sama ne bih nikad kupila ovu boju (bila sam s gospođom majkom u shoppingu, pa ih je ona vidjela kod blagajne i odabrala mi ovaj), sad sam sretna što mi ga je majka uvaljala, jako mi se sviđa kako mi izgleda na noktima!


Nokte sam još malo skratila i sad mi je krivo, no narasti će brzo.
Jedino čime baš nisam oduševljena je četkica - dosta je dugačka i uska, podsjeća me na China Glaze četkice, pa sam ih uslikala za usporedbu.



Uz boju, koja me oduševila, jako mi se svidjela i mazivost laka, te pigmentiranost, mogao bi se komotno nositi i u jednom sloju, no ja sam iz navike stavila dva (i top coat).
Jeste li vi uspjele ugrabiti koji Ruby Kisses lak?

Vaša Nives

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar