Award time - a little make up obsessed

Award time

Ivana s anaviglam bloga me nominirala za nagradu "Award Time" (i uručila mi ju), pa joj ovim putem još jednom zahvaljujem

Anavi inače piše izvrstan blog o kozmetici, kupuje krasne stvarčice i super ih recenzira, pa škicnite malo kod nje!

A sad nagrada (ta-daaaaa):



Sad je red na meni da proslijedim nagradu dalje.

Vaš zadatak nakon nominiranja je ;

1)Postavite nominaciju/nagradu na Vaš blog.
2)Linkajte onoga tko Vas je nominirao u cilju zahvale.
3)Dodjelite nagradu za 5 blogova koji Vam se sviđaju ali oni moraju imati manje od 200 sljedbenika te ih uputite u ovu promociju.

Daklem, nominirane (i nagrađene) su random redoslijedom:
Make Up Mayhem
mademoiselle never tells
itsybitsyee
bubai's-nails
i zadnje je jedan nekozmetički blog (iako blogerica voli lakove za nokte), no plačem od smijeha kad ga čitam: bitchy-dust

Još jednom hvala anavi, a vi škicnite ove blogove :)

Vaša Nives

CONVERSATION

4 komentari:

  1. hvala puno, baš si me razveselila!

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala puno, u zadnje vrijeme ne stižem pisati, ali nadam se da ću se popraviti uskoro :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Malo kasnim, ali nema veze! :) Hvala ti puno, jos uvijek se najbolje ne razumijem u sve te blog stvarcice, pa mi je i ova nagrada novina, ali vidim u postu o cemu je rijec, pa budem obavila tu duznost nekad uskoro! Hvala jos jednom! :*

    OdgovoriIzbriši