Mali random shopping - a little make up obsessed

Mali random shopping

Ovih dana sam si kupila neke stvarčice, pa samo da vam ih na brzinu pokažem, a uskoro slijede recenzije :)


Balea Aqua Serum - proizvod koji mi pomaže spriječiti isušivanje kože. Proizvod koji uvijek imam u kupaonici


Zatim proizvod koji asm prvi put kupila - Afrodita krema za ruke od bamena. Vidjet ćemo kakva je, na prvu mi se čini dobra. Recenzija slijedi :)


Maybelline gel eyeliner. Stari elfov je da svoje, posušio se skroz, pa je bilo vrijeme za novi, ovaj je hvaljen, pa rek'o da probam. Javljam vam kakav je!


I naravno, ništa bez lakova :D
Kupila sam si nove Deborah Pret A Porter crackle lakove

Naravno da sam ih odmah morala i isprobati - na slici je plavi (broj 09) preko Catrice Hip Queens Wear Blue Jeans!


Još mi je dragi odabrao i kupio ovaj essence u nijansi walk on air

Još imam i slike Illamasqua proizvoda koje ću večeras stavit ♥
Jeste li vi što kupovale ovih dana?

Vaša Nives

CONVERSATION

2 komentari:

  1. Zadnji tjedan sam kupila hrpuuu tog, ovaj tjedan nemam ništa posebno u planu (pokušavam smanjiti s kupovinom )
    Od svega ovoga me najviše zanima ovaj Balea serum. Jel stvarno dobar? Budem mu dala šansu!
    :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je izvrstan! Koristim ga zapravo cijelu godinu, ali po zimi mi je neizostavan proizvod, može ići uz bok Vichy Aqualia Thermal serumu. Košta 23.90, pa probaj :)

    OdgovoriIzbriši