Rimmel Lycra Pro 292 Sorbet So Good meets P2 crackling - a little make up obsessed

Rimmel Lycra Pro 292 Sorbet So Good meets P2 crackling

Krenula sam s namjerom da imam decentne nokte i nalakirala ih Rimmel Lycra Pro 292 Sorbet So Good lakom. Riječ je o zanimljivoj rozoj boji koja pomalo baca na ljubičastu (točnije na lilac). Ovdje sam već pisala o kvaliteti Rimmel Lycra Pro lakova, pa se neću ponavljati, no kako znamo, kvaliteta laka zna ovisiti od nijanse do nijanse, no ovdje to nije slučaj - kvaliteta je jednaka kao i kod laka koji sam prije recenzirala.


Onda sam zaključila da sam raspoložena ipak za neku manje običnu boju na noktima, pa sam na taj Rimmel nanijela P2 crakling lak u nijansi 010 violet fusion. I dalje su decentni, ali opet nisu preobični.
Nažalost, P2 lakove možete naći samo po dm-ovima u Njemačkoj, pa mi obični smrtnici ne možemo uživati u svim lijepim crackling lakovima (a i ostalim lakovima) tog branda.
Ovdje je riječ o ljubičasto-zlatnom šimerastom crackle laku koji uistinu lijepo "puca". Mislim da kod crackle lakova nema smisla pisati o nekoj trajnosti, pa ću još samo staviti sliku kako je to ispalo :)

Vaša Nives

CONVERSATION

2 komentari:

  1. Ovaj P2 je zaista prekrasan i lijepo izgleda na noktima!

    OdgovoriIzbriši
  2. je, divan je i strašno zanimljiv. U kombinaciji s različitim podlogama, različito reagira, pa će se na nekim lakovima više vidjeti zlatni shimmer,a negdje ljubičasti. Uvijek se iznenadim kad stavljam neku novu kombinaciju :D

    OdgovoriIzbriši