New in - ožujak 2018. - a little make up obsessed

New in - ožujak 2018.

Prošli mjesec sam se trudila biti razumna što se tiče kupovanja kozmetike i nekako mislim da sam u tome i uspjela.

Dm-drogerie markt je u ožujku imao akciju uz zamjenu bodova na preparativu pa sam dobila paketić od njih s Balea i Montagne Jeunesse proizvodima.*


OK, možda nisam bila skroz razumna :D
Ali slaba sam na tuširalice tako da kad sam vidjela Dove pjenu za tuširanje, morala sam ju kupiti. Tu se našao još jedan Dove gel za tuširanje, a kupila sam i Afrodita slani peeling (koji je nadopuna zaliha) te Thalgo Defi Cellulite kad sam odlučila redovito se mazati (ali ne ustrajem u toj odluci pa nemam još ni dojmove).


Malo sam popunila i zaihu lakova: kupila sam OPI Dutch Tulips i OPI Gin & Tectonic (genijalno ime! ♥) i ponovila kupovinu trend it up Ultra Quick Dry Top Coat (izvrstan brzosušeći top coat koji je povlači lak, brzo ga suši i daje mu sjaj). Ponovljena kupnja je i L'Oreal Extatic Paradise. Znam da su mišljenja o ovoj maskari podijeljena, ali meni je izvrsna. Daje mi efekt poput Chanel Le Volume maskare što ju automatski čini mojim favoritom. I zadnja, ali možda i najdraža prošlomjesečna kupnja je Anastasia Beverly Hills Soft Glam paleta. ABH ima izvrsna sjenila, naprosto sam zaljubljena u njihovu teksturu i kvalitetu. Modern Renessaince je do kupnje ove palete bila moja omiljena paleta, a uskoro ćete moći čitati je li ju ova nadmašila. Za sada ću samo reći da je izvrsna. Kupljena je na Cult Beauty stranici koju od srca preporučam jer pošiljke dolaze u svega nekoliko dana iz UK. 


Kako vam se sviđaju moji noviteti? Što vas najviše zanima za recenziju?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

1 komentari: