New in - veljača 2018. - a little make up obsessed

New in - veljača 2018.

Iako je već skoro pa kraj ožujka, ja vam tek sada predstavljam svoje novitete iz veljače. Ono što vam mogu reći je da neke već naveliko isprobavam tako da ću vam napisati i neke kratke dojmove. Neću puno duljiti i trošiti vam vrijeme ne opravdanja zašto ne pišem redovitije ili obećanja kako ću pisati redovitije nego ću prijeći na temu posta.  


Divan Novexpert Hrvatska tim je opet priredio edukativan event na kojem je bila riječ o tabuima i zabludama u kozmetici, a usput su predstavili i Novexpert Magnesium liniju koja je namijenjena osjetljivoj koži. Isprobavam Novexpert Magnesium piling za lice i usne* koji je jako nježan, a opet efikasan. Kako je riječ o proizvodu koji je nanosi 1-2x tjedno, ne mogu još donijeti konačan sud, ali za sad mi se sviđa. Novexpert Magnesium Brume* mi se jako sviđa. Riječ je o vodici s magnezijem koja je namijenjena osjetljivoj koži. Znate kako se preporuča konzumirati magnezij prilikom fizičkih aktivnosti za opuštanje mišića? Isto tako magnezij djeluje i na kožu. Opušta kožu koja je pod stresom. I uz to hidratizira. Meni se jako sviđa.

Thalgo pjena za čišćenje lica** mi se sviđa. Moja osjetjliva, isušivanju sklona koža je izbirljiva po pitanju umivalica tako da ih uvijek isprobavam s dozom opreza. Ova pjena je dovoljno nježna da me ne isušuje, a s druge strane, dobro odstranjuje ostatke make up-a. Koristim ju kao drugi korak u čišćenju (nakon Decleor ulja) i savršeno odrađuje svoj posao.

Bio Beaute by Nuxe Detoksicirajuća krema* obećava detoksikaciju kože i smanjenje prijanjanja čestica zagađenja.Iz Nuxea kažu da hidratizira i povećava blistavost kože, čak i kod vrlo umornog i beživotnog tena. Počela sam ju koristiti kad su bili oni debeli minusi u noćnoj njezi jer mi je prebogata za preko dana (postoji i fluid). Fino hidratizira i hrani kožu, nije mi izazvala nered na licu, a lice ujutro izgleda svježije. 

REN Skincare Anti-redness serum** je namijenjen osjetljivoj koži, tako da sam ga odlučila uvesti u svoju beauty rutinu. REN filozofija kad je u pitanju osjetljiva koža je da ju treba "trenirati" kako bi bila što manje osjetljiva i njihova Evercalm linija baš to radi. Sadrži beta glucan koji jača kožu, smanjuje iritacije i upale, hijaluronsku kiselinu koja hidratizira kožu i sprječava dehidraciju i mliječne polipeptide koji imaju anti-ageing učinak. Ne znam koliko radi po pitanju jačanja kože (trenutno nemam nikakve reakcije no nisam ih imala ni razloga imati), ali fino hidratizira i sprječava dehidraciju. Jako mi se sviđa, tako da sam ga navela i među svoje favorite u veljači

Madara Plum Plum balzam za usne** je ponovljen proizvod u mojoj kolekciji. Praktičan jer je u tubici, fino njeguje usne i idealan mi je preko dana. Dobra je podloga za ruževe. 


Što se make uš-a tiče, prošli mjesec sam mislila biti disciplinirana, ali pokleknula sam. Osim Anastasia Beverly Hills Dipbrow koji mi je trebao (to je jedini proizvod te vrste koji koristim), u mojoj kolekciji se našao i Kat von D tekući ruž u nijansi Miss Argentina i Becca Backlight Priming Filter i Becca First Light Priming Filter. Ne propuštam prilike za kupiti Kat von D ruževe jer za mene imaju najbolju formulu, a Beccu sam kupila jer je na Cultbeauty bila izvrsna akcija gdje se prilikom bilo koje Becca kupnje dobivao Backlight Priming Filter (15 ml). 


Stigao mi je i paketić s Catrice* novitetima. Nisam još sve isprobala, ali reći ću vam da obožavam Dewy Stick ♥


Stigli su mi i novi Otto Kern mirisi.* Cool contrast man i Soft Contrast woman. Mirise ću vam opisati po notama: 
Soft contrast:gornja nota: marelica, grejp, malina, srednja nota: tiare, jasmin, gardenija, donja nota: vanilija, sandalovina, kremasti akord.
Cool contrast: gornja nota: crvena naranča, crni papar, zelena jabuka, vodeni akord, srednja nota: lavanda, esencija kardamoma, listovi ljubičice, donja nota: Cashmeran®, pačuli, vetiver, vanilija.


Kako vam se sviđaju moji noviteti? Dijelimo li dojmove o kojem od njih? Recenzije kojih proizvoda vas posebno zanimaju?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)
** iako radim u tvrtki koja je uvoznik i distributer za REN, Thalgo i Madaru, to nije utjecalo na moje mišljenje niti na recenziju proizvoda 

CONVERSATION

2 komentari: