Favoriti mjeseca - travanj 2017. - a little make up obsessed

Favoriti mjeseca - travanj 2017.

Prošli mjesec je kod mene bio onako, dosadnjikav po pitanju kozmetike - nisam uvodila puno novih stvari nego sam se držala starih, provjerenih proizvoda. Svejedno, smatram da i takve proizvode treba spomenuti i pohvaliti jer kad nešto jako dugo koristite, onda znate da stvarno valja.

PetitFee Black Pearl and Gold Hydrogel Eye Patches ilitiga hidrogel flasteri za područje oko očiju. Proizvođač kaže da njeguje kožu, poboljšava cirkulaciju i hidratizira ju. Nakon korištenja je koža vidljivo svježija i nahranjena, a fine linije nestanu (računajte da su kod mene to stvarno samo linije i da su plitke).

Chloe Love Story je miris koji je inspiriran ljubavlju i lokotima na pariškom mostu Pont des Arts i uistinu je prava ljubav ♥ Riječ je o čistom i svježem mirisu, meni drugačijem od ostalih Chloe mirisa. Sadrži neroli, cvijet naranče i jasmin s Madagaskara. To je miris koji nosim cijele godine, no proljeće je za mene ipak nekako najviše njegovo vrijeme.

Šaljićev Melop E je proizvod o kojem sam slušala jako puno pohvala, a nakon operacije koljena sam završila s rezom od oko 6 cm i 5 šavova, te naravno, rupom od drena. Pripremila sam se već ranije i nabavila Melop E kako bih njime mazala ožiljak. Čim su otpale krastice sam počela s mazanjem i ovaj proizvod stvarno djeluje! Ožiljak je plići, a njegova boja je već skoro ujednačena s bojom ostatka kože. Prije sam za neke manje ožiljke koristila Contractubex, no nisam imala ni približan efekt kao s Melop E, tako da ga nastavljam uredno koristiti na ožiljku. Navodno je izvrstan i za opekline, no nisam ga probala u te svrhe (i nadam se da neću ni morati). 


Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance paleta je ljubav, prava, velika ljubav. Divne boje i tekstura su razlog zašto sam posezala za njom. Recenziju možete pročitati ovdje.

MAC Gentle je jedno od meni najdražih rumenila, a u travnju sam baš često posezala za njim. Ritam života mi je nakon povratka s bolovanja poprilično ubrzan, premalo spavam i generalno sam poprilično iscrpljena, pa sam često i baš jako blijeda. Ovo rumenilo mi je bio saveznik zdravog izgleda - s njim dobivam baš boju prirodnog rumenila (svatko od nas se rumeni u različitoj nijansi, no ova je baš moja koju imam kad se bavim sportom), tako da sam često posezala za njim. Pisala sam nekad davno i recenziju, a možete ju pročitati ovdje

To su moji prošlomjesečni favoriti, dijelimo li oduševljenje za neki proizvod? Imate li vi neku preporuku?

CONVERSATION

1 komentari:

  1. Modern Renaissance paleta je predivna! Moram ju uskoro skinuti s wishliste ;)

    OdgovoriIzbriši