Alavi Flora Divina Recovery krema - recenzija - a little make up obsessed

Alavi Flora Divina Recovery krema - recenzija

Prije nekoliko mjeseci mi je na testiranje stigla Alavi Flora Divina Recovery krema*, a u ovom postu vam donosim moje mišljenje o njoj. 

Alavi je hrvatski brand organske kozmetike i drago mi je da sve naših brandova prepoznaje potrebu za takvim proizvodima i proizvodi ih. Alavi proizvodi imaju NaTrue certifikat što je garancija kvalitete i visokog udjela organskih sastojaka. Postoje linija za lice i tijelo, a unutar linije za lice su dvije kolekcije: Flora Divina i Flora Majestica. Proizvodi su dostupi u odabranim ljekarnama, kao i u web shopu.



Alavi Flora Divina Recovery krema dolazi u plastičnoj bočici na pumpicu koja osigurava higijensko korištenje, kao i sporije propadanje sastojaka. Dolazi u količini od 50 ml i po cijeni od 259 kn

Što proizvođač kaže o ovoj kremi:

"Ova superiorna krema regenerira kožu i daje joj blistav prirodan izgled. Intenzivno njeguje kožu, potiče njeno obnavljanje i hidrataciju.

Osnovni sastojci su premium organsko ulje gospine trave, tamanua i aloe vere koji čine ovu jedinstvenu formulu nezamjenjivom za nadraženu i osjetljivu kožu.

Alavi recovery krema idealna je za:
● izrazito suhu, oštećenu kožu
● dubinsku hidrataciju i regeneraciju
● njegu kože nakon izlaganja suncu, dehidracije, kod opekotina, nakon brijanja"


Iako sam ovu kremu dobila još u rujnu, s korištenjem sam počela tek kad su temperature pale ispod nule jer sam mislila da će biti prejaka (prehranjiva) za moju mješovitu kožu s masnijom t zonom sklonu dehidraciji (podsjećam: uz navedeno, moja koža je i osjetljiva, sklona komedonima i u 30+ kategoriji). Počela sam ju koristiti za vrijeme prehlade, kad nisam imala ni trunke njuha, pa sam na prvu ostala zakinuta za njen miris, no već na prvu ova krema nije bila ono što sam očekivala. Žućkaste boje (što sam vidjela već u ambalaži), no puno laganije teksture nego što sam očekivala. Kao što sam napisala, počela sam ju koristiti kad su temperature bile debelo u minusu, a ja prehlađena. Srećom, izbjegla sam dehidraciju unatoč prehladi i temperaturama, no odlučila sam ubaciti malo "jaču" njegu i tako sam posegnula za njom. Kao što sam napisala, tekstura me iznenadila. Iako se vidi da je krema hranjiva, nije bogate i guste teksture i izuzetno je maziva. Prvo sam ju počela koristiti u noćnoj njezi, no s onim debelim minusima sam odlučila probati ju i preko dana i čak se i tu pokazala izvrsnom! Izvrsna je podloga za make up i nisam se njom umastila ništa prije nego s bilo kojom drugom kremom. Čak i sad, kad su temperature malo porasle mi ova krema izvrsno odgovara u dnevnoj njezi i kao podloga za šminku i redovito ju tako koristim.



Kao što sam napisala, na prvu nisam osjetila miris (nisam osjećala ni miris u pržionici kave, onda vam je jasno da uistinu nisam imala njuha), no sada ga osjetim. Riječ je o biljnom, no ugodnom i ne prejakom mirisu, za koje su odgovorne biljke u sastavu: macerat nevena, ulje kantariona i tamanu ulje. Osim toga, tu je i aloe vera u sastavu. Zbog kantariona u sastavu, ne bih preporučila korištenje u toplijem dijelu godine jer je kantarion fotosenzibilan, no za sada ju koristim (i potrošit ću je uskoro). 

Proizvođač kaže da je izvrsna za suhu, osjetljivu i normalnu kožu, te kao terapija za iritiranu kožu, suhu i dehidriranu kožu, nakon sunčanja. Moja koža nije u suhoj niti normalnoj kategoriji, no na mojoj koži izvrsno funkcionira. Nije mi čepila pore, nije me mastila, a koža je nahranjena, nema ni traga dehidraciji, nije iziritirana (čak ni po uvjetima koji su bili - dakle debeli minus, vjetar i centralno grijanje), a jednako važno - nije mi čepila pore niti izazvala nered bilo koje vrste na licu.

Osobno sam mišljenja da bi po takvim vremenskim uvjetima možda bila preslaba za suhu kožu kojoj je prvenstveno namijenjena - mislim da će takvoj koži više odgovarati u toplijem dijelu godine, no tu preporučam korištenje noću zbog kantariona u sastavu.

Sve u svemu, ukoliko ste u potrazi za hranjivom, no istovremeno laganijom kremom, ova krema bi mogla biti dobar odabir.

Jeste li čule za brand Alavi?





*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

1 komentari:

  1. Odlična recenzija i još bolji sastav kreme. Baš super da postoje HE hr brandovi prirodne kozmezike :)

    OdgovoriIzbriši